נעמה עוזרי
אנגליה לונדון

דירות ומלונות מומלצים למשפחות בלונדון – לגזור ולשמור!

לונדון כבר מזמן נכנסה לאחד מהיעדים הפופולאריים בקרב משפחות שטסות לחופשה משפחתית בחו”ל. גם אנחנו, משפחת עוזרי, טסנו ל12 יום לאנגליה, אתם מוזמנים להיכנס לבלוג הטיול המלא מהטיול שלנו באנגליה – כאן!  שבוע מטורף בלונדון, כולל דירה מעולה במרכז לונדון בשכונת ה”סוהו”, הדירה מתאימה למשפחה של 6 נפשות והמחיר, היה מאוד אטרקטיבי, מלונדון המשכנו לסופ”ש ארוך בפארק הנופש “שרווד פורסט” מרשת סנטר פארק שאנחנו כ”כ אוהבים ולסיום קינחנו ב4 ימים בצפון אנגליה, אזור האגמים, את הטיסה חזרה, עשינו ממנצ’סטר – אבל את כל זה תוכלו לקרוא בפוסטים המפורטים שכתבתי על אנגליה וכמו שהרבה כתבו לי, עשינו בדיוק את הטיול שלך, אחד לאחד… ואני מתמוגגת… כי אין דבר יותר מחמיא שאנשים אוהבים את מה שאני עושה וזה עוזר להם או נותן להם השראה.

החלטתי לכתוב את הפוסט הזה כי הרבה משפחות שטסות ללונדון מתקשות במציאת דירה או מלון שיתאימו להרכב המשפחתי או לתקציב שהוגדר מראש לטיול.
מלון לשבוע למשפחה, עלול להגיע לסכומים גבוהים מאוד והעניין הזה מרחיק משפחות מלבחור בלונדון כיעד לחופשה… 🙁 ואני אומרת…. לא בצדק!
מסתבר שבלונדון יש הרבה אופציות לינה בתקציב סביר שיכולות לענות על כל הדרישות של משפחה עם 3 ואפילו 4 ילדים ומעלה ובסופו של דבר להפוך את הטיול בלונדון, לטיול בתקציב שפוי. (ועוד לא דיברנו על כל הדברים שאפשר לעשות בלונדון בחינם.. 🙂 )

רוצים להיות מעודכנים בכל התוכן שאני כותבת בעמל רב? פשוט תעשו לי “לייק” (לחצו כאן!!)  בדף שלי בפייסבוק “בלוג הטיולים של נעמה עוזרי” ותהיו מעודכנים במסלולי הטיולים המשפחתיים והזוגיים שלנו בחו”ל, מסלולים לפי ימים, יחסכו לכם הרבה כאב ראש וכסף 🙂 !

אז לפני ההמלצות, כמה דברים:

1. בחיית’, אל תפחדו להתרחק ממרכז העיר!!! רק תדאגו שיש בקרבת מקום תחנת רכבת ואתם מסודרים! תשתית הרכבות בלונדון היא בין המטורפות והיעילות בעולם, תוך דקות ספורות אתם בכל מקום שרק תרצו ואתם יכולים לחסוך פה אלפי שקלים.
2. תבחרו דירה שיש בה מטבח, ככה תוכלו לבשל חביתות בבוקר, להכין כריכים ליציאה ליום טיול, לשתות קפה בכל שעה ולעיתים אפילו לבשל משהו.. כי לקנות אוכל בוקר, צהריים וערב למשפחה זה עסק לא זול בכלל… ותכלס’ לא תמיד הילדים אוהבים את התפריטים במלונות ואפילו במסעדות..
3. קחו דירה שיש בה מגבות ומצעים
4. קחו דירה שיש בה חדרים נפרדים – יותר פרטיות, יותר כיף לכולם..
5. תבקשו לדעת מה המחיר הסופי כולל נקיון ומיסים – שלא יהיו הפתעות בסוף
6. קחו דירה עם המלצות בלבד! רצוי של ישראלים, כי לטעמי התייר הישראלי מפונק ויודע מהו שירות טוב 

Booking.com

אז ריכזתי פה כמה המלצות טובות מקבוצות הפייסבוק השונות, מבוקינג וממטיילים שפגשתי, הדירות במגוון מחירים, יש גם יקרים-  מוזמנים להתרשם… אה ולשריין... כי הדירות הטובות נחטפות מהר!

בראשונה אפתח בדירה שאנחנו היינו בה, משום מה מחיר התייקר עם השנים… בכל זאת , ממליצה בחום! לגמרי הייתי חוזרת!
Old Compton 2 

 

The North End Road Residence

 

Park Lane Apartments/Shaw House

 

2bed duplex w/roof terrace near Vauxhall 

 

מלון Grand Plaza Serviced Apartments  – גראנד פלאזה

 

 Vilenza Hotel

 

Stay-In Apartments – Marble Arch

 

SO Park Battersea

 

Chelsea Bridge Apartments
מיקום מעולה – 10 דקות הליכה מההייד פארק, 15 דקות הליכה מנוטינג היל, , ומרכז הקניות וויטלי (Whiteley) נמצאים במרחק 5 דקות הליכה ממקום
תחנת רכבת בקרבת מקום –   Queensway ו- Bayswater
מתאים למשפחות
כולל מצעים ומגבות
כולל מקרר, כיריים ומיקרוגל
יש שירותי כביסה במלון, שירותי נקיון
והכי חשוב, יש המון המלצות של ישראלים!

 

House of Kipp Apartments – האוס אוף קיפ אפרטמנטס
מיקום מעולה
דירה מאובזרת לחלוטין, עד הפרטים הקטנים, מפנקת ומעוצבת
כולל מגבות ומצעים
כולל מדיח כלים, תנור, מכונת קפה, מיקרוגל, טלוויזיית Smart, כספת, קומקום וחדר רחצה פרטי המאובזר במקלחת ובחלוקי רחצה
קרובה לתחנת רכבת – 250 מ’
מתאימה למשפחות להרכבים של  4, 6 ו8 אנשים
קיבלה המלצות טובות מאוד
בהצלחה במציאת דירה במחיר שפוי שתתאים למשפחה! אם יש באמתחתכם דירה טובה שהייתם בה, אשמח שתשלחו לי פה בתגובות ואכניס אותה לרשימה כדי שכולם יוכלו להנות מההמלצה שלכם,
תודה, נעמה!

🙂

 

 

 

You Might Also Like...

No Comments

    כתיבת תגובה