נעמה עוזרי
הולנד מלונות

דירות ומלונות מומלצים למשפחה במרכז אמסטרדם

אחד החיפושים הפופולאריים בקרב משפחות שנוסעות לחופשה משפחתית בהולנד הוא חיפוש מלון או דירה המתאימים למשפחה עם ילדים באמסטרדם, החיפוש הנפוץ הוא למשפחה של 5 נפשות, מה שהופך את העסק למורכב ולא תמיד פשוט..

לפני שאתחיל לפרט על הדירות שמצאתי, אומר שההמלצה החד משמעית שלי היא שאם החלטתם לנסוע להולנד לחופשה משפחתית,  ובחרתם כמו כולם בכפר נופש (שזה אחלה!) אני הייתי ממליצה להמשיך לעוד 3 ימים לבירת הולנד, מה זה ממליצה?? מחייבת! 🙂 אני אומרת שאם כבר נסעתם … לא חבל לא לנצל את השהות לביקור קצרצר באחת הערים המתויירות ביותר בעולם?

3 ימים ברוטו יספיקו בהחלט.. וכן! יש לילדים מה לעשות באמסטרדם!

אז חפרתי ובדקתי בשבילכם ומצאתי כמה דירות / מלונות שמתאימים למשפחה עם ילדים, לא התפשרתי על האיכות.. (מבקשת סליחה מהדירות עם הציון 7 ומטה.. לא מתייחסת.. סליחה מראש!)
כל הדירות/ המלונות מומלצים לפי ביקורות הגולשים, כוללים צ’ק אין 24 שעות ביממה (חשוב!) לא יקרים במיוחד, נקיים, השירות אדיב והמיקום נוח (מיקום נוח לא חייב להיות במרכז העיר, מיקום נוח זה אומר גם מרחק תחנה אחת או כמה תחנות רכבת מהמרכז.. ואז גם תשיגו מחיר מעולה..)

בבחירה התייחסתי דווקא לחוות דעת של ישראלים, למה ישראלים? מכיוון שהתייר הישראלי נחשב בעולם לתייר מפונק שלא מתפשר על איכות ושירות, וזה נכון!

והמלונות/ הדירות למשפחות הנבחרים כרגע הם:

Yays Oostenburgergracht Concierged Boutique Apartments – מלון הדירות ייאיז

אתחיל במלון Yays Oostenburgergracht Concierged Boutique Apartments המלון שאני הייתי בו עם משפחתי 🙂 המלון שייך לרשת מלונות איכותית הנמצאת במיקומים שונים באמסטרדם, המלון שאני בחרתי זה המלון בתמונות המצורפות, זה בעצם מלון דירות, המתאימות למשפחות (אנחנו 6) והיה חשוב לי להיות בדירה נקייה ואיכותית, במרחק טוב ממרכז העיר שיש בה מטבח מאובזר, 2 מקלחות ו2 חדרי שירותים ושיהיו עליה המלצות רבות – וזה בדיוק מה שהיה! הצוות בקבלה אדיב שאין כאלה… עזר לנו בהכל! מסלולים, מונית לשדה, תחבורה ציבורית, הסברים והמלצות, בנוסף כדאי לדעת שיש סופר מרקט קרוב וחדר כביסה שניתן להשתמש בו בחופשיות.

מלון הדירות הזה מאודדד מבוקש – סביר להניח שלא תמצאו מקום – רק בהזמנה ממש מוקדמת מראש – בהצלחה!

מוזמנים לקרוא את הפוסטים מהטיול המשפחתי שלנו בהולנד

מסלול ל10 ימים בהולנד

הולנד עם ילדים, כפר הנופש דה אמהוף ואמסטרדם לקינוח

Booking.com

מלונות נוספים המתאימים למשפחות באמסטרדם

1. MEININGER Hotel Amsterdam City West – מלון מיינינגר אמסטרדם ווסט – להזמנה לחצו כאן!

מיינינגר אמסטרדם ווסט, נמצא במרחק תחנת רכבת אחת בלבד מהמרכז, מקום מבוקש מאוד ע”י משפחות , מאחר והוא יחסית זול ונותן תמורה מעולה למחיר! ויש בו חדרי משפחה גדולים, המתאימים גם למשפחות עם 6 נפשות, המלון צעיר, נקי ומודרני, אך יחד עם זאת נוח פשוט ובסיסי, לידו יש סופר גדול ותחנת רכבת. הצוות המלון אדיב ומעולה ויש ארוחת בוקר טובה.

2 . Nova Hotel – מלון נובה  – להזמנה לחצו כאן!

מלון נובה , מלון 3 כוכבים במיקום מעולה במרכז העיר אמסטרדם, מלון צעיר עם עיצוב מודרני, נקי ומסודר, יחס מעולה , כולל ארוחת בוקר טובה , יש חדרי משפחה!

3 . A-Train Hotel – מלון א-טריין (A-Train Hotel)  אמסטרדם – להזמנה לחצו כאן!

מלון 3 כוכבים, מאוד פופולרי ע”י מטיילים, קיבל ציון טוב מאוד לפי אלפי מטיילים, המלון ממוקם ממש במרכז אמסטרדם, בקרבת התחנה המרכזית וכולל ארוחת בוקר מעולה , המחיר שלו הוגן וסביר , ניתן למצוא במלון חדרים המתאימים ל5 אנשים והוא פופולרי בקרב משפחות, כיכר דאם נמצאת במרחק 10 דקות הליכה.

4 . Hotel Residence Le Coin – מלון לה קוין , מרכז אמסטרדם – להזמנה לחצו כאן!

מלון 3 כוכבים, במיקום מעולה! ליד הכיכר האהובה עליי, כיכר רמברנט, החדרים גדולים מאוד ומרווחים ומתאימים למשפחות, יש חדרים עם מטבחון ובו יש תנור חשמלי, מקרר וכלי מטבח. לפי ביקורות המטיילים המחיר שלו סביר ביחס למלון במרכז העיר – אם יהיה לכם מזל, תשיגו חדר עם מרפסת!

5 . City Hotel Amsterdam – מלון סיטי אמסטרדם – להזמנה לחצו כאן!

מלון סיטי אמסטרדם, מלון 3 כוכבים במיקום מרכזי מאוד! קרוב ברגל להמון אתרים מרכזיים! יש חדרים למשפחה (ואם אתם צריכים מיטה נוספת, תנסו לבקש בתיבת הבקשות המיוחדות) השהות כוללת ארוחת בוקר, יש בחדרים מטבחון עם פינת קפה, לפי הביקורות החדרים מרווחים, המלון נקי, מסדרים את החדר כל יום ומחליפים מגבות, המבקרים במלון הזה מאוד מרוצים ממנו וממליצים עליו.

אם הייתם במלון באמסטרדם שלדעתכם יתאים למשפחות עם ילדים ותרצו לחלוק אותו עם הקוראים הרבים של הפוסט הזה – אשמח שתכתבו לי בתגובות למטה ואני אוסיף אותו לרשימה 🙂

כל ההמלצות שלי הן על דעתי בלבד, באחריותכם לבדוק האם מתאים לכם, להכנס לקישורים, לבדוק עדכונים והתאמות לצרכים שלכם- בהצלחה❤️

You Might Also Like...

No Comments

    כתיבת תגובה