נעמה עוזרי

הולנד עם ילדים, כפר הנופש דה אמהוף ואמסטרדם לקינוח

תאריכים: 27.07.16 – 18.07.16
יעד: הולנד, כפר הנופש “דה אמהוף” המפורסם מרשת סנטר פארקס, ו-3 ימים באמסטרדם
ההרכב זוג+4 ילדים (12, 10 , 8 , 3.5)

זה הטיול השני שלנו בחו”ל עם ילדים והפעם אחרי המלצות רבות, בחרנו בהולנד 🙂
טיסות שהוזמנו 8 חודשים מראש, בחברת איזיג’ט 1,708$ ל6 אנשים כולל הכל!
לינה 7 הלילות הראשונים ב DE EEMHOF דה אמהוף המפורסם של רשת “סנטר פארק” , סגרתי ישירות דרך סוכנות “גרייבר” המחיר היה זהה למחיר באתר, העדפתי לדבר עם נציג ישראלי שיתן לי מענה במידה ואצטרך בהמשך.
מחיר הפארק ל7 לילות: 1581 יורו  לדירת פרמיום ל 6 אנשים כולל מגבות ו3 קופונים לפעילויות בפארק

פארק מדהים למשפחות בחרנו בו בעקבות המלצות רבות ברשת וכמובן לא התאכזבנו הוא היה אחד מההיילייטים בטיול, חוץ מכל האטרקציות שהוא מציע, יש בו פארק מים ענקי! מקורה! מומלץ לימים גשומים! ההנאה מובטחת!

כדאי להתרשם מהפארק בקישור הזה – במידה ואהבתם את הפארק, צרו קשר עם “גרייבר” הנציגות של סנטר פארק בישראל, תגידו שבאתם דרך הבלוג של נעמה עוזרי – ותקבלו ממני למייל תכנית טיול מושלמת לשבוע בהולנד 7 ימי טיול מתוכננים בקפידה לפי שעות! בתכנית כלולות כל האטרקציות המומלצות– המסלול אינו לפרסום ומוגן בזכויות יוצרים, הוא לשימוש אישי בלבד 🙂 המסלול שלי יחסוך לכם המון כאב ראש!
אגב, גם מי שיסגור בפארק אחר ששייך לגרייבר בהולנד, יקבל את תכנית הטיול המפורטת שלי.
הטלפון של גרייבר  1-800-228-808 טיפ! בקשו מהנציג/ה חדר הממוקם קרוב לחניה!

תוכלו להתרשם בצורה מפורטת מכפר הנופש בפוסט שלי “דה אמהוף- כן או לא סקירה מלאה”

דירה באמסטרדם ל3 ימים: דרך בוקינג – דירה מעולה!! נקיה!! מושלמת למשפחה!! תראו בתמונות.
הדירה נמצאת במרחק הליכה ממרכז העיר, אפשר לקחת טראם (רכבת) וזה דקה מהמרכז.
הדירה מבריקה, חדישה, מעוצבת ומאובזרת לחלוטין! והמארחים מדהימים! הם עזרו לנו להתמצא בתחבורה, המליצו על מקומות מעניינים והזמינו לנו מונית באמצע הלילה כשרצינו לחזור לשדה התעופה – מחיר 2,138 ש”ח
זה הקישור לדירה: YAYS Concierged Boutique Apartments: Oostenburgergracht
שימו לב לדירה מסוג סוויטת דלוקס מתאימה ל6, מפנקת!!
היתרון של הדירה: יש סופר מעולה וזול בקרבת הדירה, סקירה מפורטת על הדירה+ תמונות – בהמשך הפוסט.

הדירה לא פנויה? נסו את אלה:
MEININGER Hotel Amsterdam City West
– מלון מנינגר, מלון מושלם באמסטרדם למשפחות (וגם זול!)
A-Train Hotel – מלון טוב למשפחות באמסטרדם
Yays Bickersgracht Concierged Boutique Apartments – עוד קומפלקס דירות מבית YAYS
Hotel residence le coin  – מלון מומלץ

Booking.com

רכב: מ רנטלקאר (לחצו כאן) חברת ההשכרה BUDGET HOLLAND שבע מקומות סיאט אלהמברה (מעולה!!) כולל GPS מובנה, מרווח מאוד 605 יורו ל 7 ימים (החזרת הרכב באמסטרדם)

ביטוח דרך פספורטכארד (לחצו על הקישור) – אהבתי את הרעיון שהם נותנים כרטיס נטען ובמידה וקורה מקרה ביטוחי כמו אי הגעת מזוודות / צורך בטיפול רפואי – הם מעבירים מיידית כסף לכרטיס ולא צריך להוציא כסף מהכיס..

סים – *עדכון 2019* היום אני משתמשת בכל הטיולים שלי בסים גלובל של רשת פלאפון , הוא רב פעמי ומתאים ל143 מדינות, ניתן לטעון אותו בכל מקום ולהתעדכן כמה נשאר לכם בכרטיס – קל ונוח לתפעול – מנסיון!

סה”כ טיסה+רכב+כפר נופש + דירה באמסטרדם ל6 אנשים : 18,372 ₪
הכל נסגר עצמאית, הסטנדרטים ברמה טובה מאוד + והמחיר מעולה!

ביי, ביי ישראל! נתראה בעוד… 10 ימים!
תחנות הרוח המרהיבות בדרך לכפר הנופש “דה אמהוף”

מתחילים!

יום ראשון: נחיתה בצהריים, איסוף הרכב ונסיעה לכפר הנופש “דה אמהוף”

נחיתה בסכיפהול בשעה 18:20, איסוף הרכב משדה התעופה ונסיעה לכפר הנופש שנמצא במרחק 42 דקות משדה התעופה, הדרך לכפר מדהימה! הכפר נמצא בלב אזור טובל בירוק, עם טורבינות רוח לאורך הדרך, פרות, אגמים וים של יופי! הגעה לכפר הנופש – צ’ק אין מהיר.

בצ’ק אין קיבלנו:
2 זוגות מפתחות
כרטיסי כניסה לבריכה לכל אחד מהנופשים
כרטיס חניה לפרונט של המראה ברכב
3  קופונים מתנה לאטרקציות בכפר
מארז קטן מתנה לנופשים
מפת הפארק + עלוני הסבר

בחרנו את חדר 501 שקרוב מאוד לחניה, לפארק המים (האקווה מונדו) ולסופר.  עניין המרחק מהחנייה הוא קריטי, כי הפארק ענק ולא ניתן להיכנס עם רכב לפארק (למעט היום הראשון והאחרון)
למפת הפארק לחצו כאן
היות והיינו עייפים ורעבים, טיילנו קצת בפארק וצעדנו לעבר מתחם ה”אקשן פקטורי” בפארק (פתוח עד 23:00 בלילה) אכלנו המבורגרים וצ’יפס וחזרנו לדירה לפריקת הציוד.

יום שני: המוזיאון הפתוח בארנהיים+ פארק הוחה פלואה

טיפ! לקנות בקופת המוזיאון כרטיס משולב (קומבי טיקט) למוזיאון הפתוח + גן החיות בורג’ר
אתר המוזיאון

תיאור הביקור במוזיאון הפתוח: בכניסה מקבלים מפה למתחם, מדובר בבתים שבהם רואים את הולנד כפי שהייתה בעבר, סגנון עיצוב הבתים, כלי האוכל, סגנון הלינה מהעבר הרחוק ולאורך השנים, מישן לחדש.
בחלק מהבתים יש פעילות של אריגת בדים במכונת אריגה עם חוטים צבעוניים, הכנת שמן פשתן, ניסור בעץ ובנייה מעצים, כביסה בעזרת אנרגיית הרוח של תחנת הרוח, ועוד…
יש רכבת חשמלית שעושה סיבוב סביב כל המתחם, ניתן לעלות אליה בתחנות שפזורות בדרך, יש כרכרה עם 2 סוסים שניתן לעלות עליה לסיבוב (חינם), במרכז יש את כיכר תחנות הרוח, ניתן להתנסות שם ברכיבה באופניים עתיקים, לקנות מאפים במאפיה, להשיט סירה באגם קטן ע”י משיכת חבל, לשבת בבית הקפה ולהזמין פופרטייס (טעים(!!)

בנוסף, יש מתחם ילדים ששם יש מגוון פעילויות לילדים צעירים בעיקר, חליבת פרה (לא אמיתית), כיבוס כביסה כמו פעם, שאיבת מים מהאדמה, טחינת קמח, פינת חי שניתן לתת מים לחיות, לנקות , להצטלם על כרכרה עם סוס, עם טרקטור גדול

חוות דעתי:
אני חושבת שהמקום נחמד ולא יותר, בגדול הייתי מוותרת, מתאים יותר לילדים צעירים  – לא התלהבנו
אתר המוזיאון להתרשמות
מחירי כרטיסים למוזיאון (מומלץ לרכוש כרטיס קומבי המשלב את המוזיאון הפתוח עם גם החיות בורג’ר)
שעות פתיחה: 10:00-17:00
ב WAZE שימו Nederlands Openluchtmuseum

ממשיכים 20 דקות נסיעה לפארק הוחה פלואה
הגענו לפארק בשעת אחר הצהריים , חנינו את הרכב בחניון צמוד, הגענו למתחם ענק של אופניים לבנות, אך אין אופניים עם גלגלי עזר, לא מתאים לילד הקטן, החלטנו לוותר, בדיעבד היה כדאי להגיע בשעה מוקדמת יותר ואז אולי היינו מוצאים אופניים מתאימות לילד, כי המקום סופר מומלץ!

שעות פתיחה 08:00 בבוקר – 22:00 (יוני-יולי)
למחירי הכרטיסים לפארק – לחצו כאן
לאתר פארק הוחה פלואה – לחצו כאן

בהמשך הילדים לחצו ללכת לפארק המים בכפר הנופש, חזרנו 45 דקות לפארק המים ב”דה אמהוף”.

ה “פופרטייס” – מיני פנקייקים טעימים בטירוף
מכבסים כמו פעם במוזיאון הפתוח בארנהיים – הולנד
טרקטור שמלהיב את הקטנטנים במוזיאון הפתוח בארנהיים
מבנים הולנדיים עתיקים וכפר עתיק במוזיאון הפתוח בארנהיים – הולנד

יום שלישי: פארק חבלים והמשך בילוי בפארק המים בדה אמהוף

היום נסענו כחצי שעה מכפר הנופש לפארק החבלים Klimbos Garderen
תיאור החוויה בפארק: פארק חבלים מעולה!! יש 5 מסלולים בדרגות קושי שונות, מתאים לילדים (לא קטנים מידי), למבוגרים, המדריכים מקסימים! מאוד אדיבים, נחמדים ושמחים לעזור .
הפארק מאתגר מאוד, הילדים עפו עליו, אני הייתי עם שני הקטנים למטה, בעלי עלה עם 2 הבנות, הם נהנו מאוד ולא שוכחות את החוויה.

טיפ! ממול פארק החבלים יש מתחם קמפינג, לדברי המדריכים יש שם מתחם פעילות ומשחקים חינם ובריכה ככל הנראה בתשלום, אז אפשר להתפצל עם הקטנים.

שעות פתיחה: 10:00-18:30
למחירים מעודכנים כנסו לכאן
יש מסלול לילדים קטנים מגיל 4 , מתחת ל1.20 מ’.
לאתר פארק החבלים קלימבוס – לחצו כאן

פארק החבלים קלימבוס בהולנד – מרחק קצר מכפר הנופש
מדריכים מקסימים בפארק החבלים קלימבוס בהולנד
פארק החבלים קלימבוס – הילדים נהנו מאודדד
גם אבא הצטרף לחוויה – אמא כרגיל… למטה 🙂

אחרי פארק החבלים, הילדים לחצו לחזור לפארק המים בכפר הנופש, אז ביטלנו את המשך התכניות והלכנו לפארק המים.

אזור הקטנטנים בפארק המים בכפר הנופש “דה אמהוף”
מלא מגלשות כיפיות בפארק המים בדה אמהוף
פארק המים הכיפי “אקווה מונדו” בדה אמהוף, פתרון מושלם לימים גשומים
הילדים לא שוכחים את החופשה בהולנד – הרבה בזכות כפר הנופש “דה אמהוף”

יום רביעי:  פארק אפטלינג

יום שימשי ונאה, החלטנו לנסוע כשעה ורבע לפארק אפטלינג – EFTELING המעולה!!! קנינו כרטיסים בפארק הנופש מנציג של “גרייבר” שמסתובב בפארק וקיבלנו מתנה כרטיס חניה חינם (10 יורו חניה אם איני טועה)

אפטלינג – טיפים!
כדאי ללכת ביום נאה ולבחור בימים שלישי או חמישי שהינם ימים רגועים בפארק, לא כדאי להגיע בסופי שבוע / חגים / חופשים של ההולנדים! חובה לבוא עם עגלה לילד צעיר (כן, גם אם הוא לא תינוק)  כדאי להביא מים+כריכים ונישנושים, לקחת מפה באנגלית בכניסה לפארק, להוריד את האפליקציה של הפארק, להתפצל אם הילדים בגילאים שונים .
בכניסה לפארק לקחנו מפה באנגלית והתפצלנו ל2 קבוצות – 2 הבוגרות איתי ושני הקטנים עם אבא.
מתקני החובה לבוגרים לפי הסדר במפה:
לסקירת המתקנים שעשינו לפי הסדר – לחצו כאן
Pirana> Bob > Baron 1898> De viliegende Hollander > JORIS EN DE DRAAK> Python > Vogel Rok > Anton Pieck Plein
אחרי שתעשו את כל אלה, עשיתם את כל המתקנים ה”שווים” בפארק , מומלץ לעשות אותם שוב אם אין תורים. הפארק מהמם, כיף לטייל בו, הפארק די גדול, רצוי לבוא עם נעליים נוחות, חובה מים ורצוי סנדוויצ’ים (האוכל יקר מאוד בפארק ולא כדאי להסתמך רק עליו).

אחרי הביקור בפארק , הכנתי סיכום של כל המתקנים לפי גילאים ומה אסור לפספס – כנסו לכאן!
מומלץ לזכור היכן חניתם את הרכב, יש כמה מתחמי חניה, לא נחמד לאבד את הרכב!

הכניסה לפארק ה”אפטלינג” – יש מופע מזרקות
הפארק מאוד מרהיב ומלא בפסלים ודמויות מהאגדות
מתקנים בפארק ה”אפטלינג” – אל תפספסו את הביקור בפארק הזה
ה”פח המדבר” המפורסם בפארק – תשליכו אליו זבל והוא יתחיל לדבר
יש המון מתחמי אוכל בפארק – גם כאן תמצאו את הצ’יפס ההולנדי

יום חמישי: גן החיות בורג’ר והמשך בילוי בפארק המים ב”דה אמהוף”

יום שישי, בתכנית היה ללכת אל שוק הגבינות באלקמר, אך קמנו ליום גשום שהמשיך עד השעה 11:00 בבוקר, הנחתי כי מופע הגבינות בשוק בוטל ולכן התכנית ללכת לאלקמר בוטלה וכאשר הגשם הפסיק נסענו כ50 דקות לגן החיות בורגר’ס – Burgersburgerszoo’ Zoo המעולה!!!
מכיוון שקנינו מראש כרטיס קומבי במוזיאון הפתוח – אז לא היינו צריכים לקנות כרטיס
חניה שעלותו 6 יורו
גן החיות בורגר ממוקם בארנהיים. הגן מתאים לכל הגילאים. גן החיות יפהפה, מושקע ומטופח מאוד. מחולק לאיזורים שונים כגון: עולם הים (מדהים), מדבר, שיחים , ספארי. חלק מהמתחמים מקורה ולכן מתאים גם לימי גשם. יש מגרשי משחקים לילדים. יש גם 4 מסעדות במקום. אפשר לבלות שם בכייף חצי יום ויותר.
חוות דעת: מעולה!! מקום מיוחד מאוד, רואים מגוון של חיות שנמצאות ממש קרוב לצופים, סביבת החיים שייצרו לחיות מדהימה ומושקעת, גן חיות מיוחד במינו, נעים להסתובב בו, ממליצה מאוד!

גן החיות בורח’ר- הילדים נהנו מאוד!
מפגש קרוב עם החיות
אקלים מדברי בגן החיות בורח’ר
אקלים טרופי בגן החיות בורח’ר
הספארי
עולם הים בגן החיות בורח’ר

לאחר גן החיות הילדים שוב לחצו ללכת לפארק המים בכפר הנופש, אז אכלנו סנדוויצ’ים במקום והמשכנו לכפר הנופש לפארק המים המדהים.

יום שישי: זאנסה סכאנס והמשך בילוי בכפר הנופש “דה אמהוף”

זאנסה סכאנס – Zaanse Schans אהבנו מאוד!
מאחר ולא היינו באלקמר, החלטנו לנסוע ישירות לזאנסה סחאנס (50 דקות מכפר הנופש) חנינו את הרכב ממול מבנה הכניסה למוזיאון, קנינו מפה למתחם ב1 יורו. קיבלנו הדרכה קצרה מהפקידה בקבלה, שהסבירה שהכניסה אל כל הבתים היא בחינם, לטחנות הרוח בתשלום, המתבצע בכניסה לתחנה עצמה, בתים מומלצים: מפעל הגבינה כולל טעימות , ומפעל הכנת קבקבי העץ, כולל הדגמה שיוצאת כל כמה שעות, ניתן לקנות מזכרות במקום, המקום יפה מאוד!! נראה אותנטי, תכינו את המצלמות, ניתן להצטלם בתוך קבקבי עץ, סוחבים עגלה עם חלב, יש מלא ברווזים וגם ברבורים, טחנות רוח עתיקות יפהפיות, מבנים הולנדים מדהימים, המון פרחים, בתי קפה, אגמים, היו 3 נגנים שטיילו בי האנשים וניגנו בחמת חלילים, הצטלמו עם העוברים והשבים, היו מתחמי משחקים עתיקים שכיף לשחק (בחינם) גלידות, מקום פשוט יפה וכיף להסתובב בו.
לא נכנסנו לטחנת החתול המומלצת, כי ישראלים שבדיוק יצאו אמרו שחבל על הכסף….
ניתן להשכיר סירה ולשוט באגם היפיפיה או להשכיר אופניים (5 יורו לשעה), מדובר בבילוי של חצי יום בכיף.

חשבנו להמשיך לוולנדם, בסוף הילדים שוב לחצו ללכת לפארק המים, אז בוטל וולנדם (אולי בדיעבד זה היה טעות…) אבל היה לנו יום ממצה ומהנה בזאנסה סחאנס.

זאנסה סחאנס – צילום עם קבקבי עץ ענקיים
מפעל קבקבי העץ בזאנסה סחאנס – הכניסה חינם, תבדקו מתי יש הדגמה על הכנת הקבקבים
תלבושות מסורתיות בזאנסה סחאנס
להקה מגניבה שהסתובבה בין האנשים
סוחבים גבינות הולנדיות בזאנסה סחאנס
טעימות של גבינות בכל טעם אפשרי בזאנסה סחאנס

יום שביעי: בילוי יום שלם בכפר הנופש “דה אמהוף”

היום החלטנו לא ללכת לשום מקום, אלא להישאר בכפר הנופש וליהנות מהאטרקציות שיש בו… בכל זאת לא ניצלנו את 3 הקופונים שקיבלנו, והילדים לא טיילו בפארק ולא ראו מה יש לו להציע..
קמנו בבוקר בנחת, הלכנו למרכז האופניים שהיה מחוץ לדירה שלנו, שכרנו אופניים עם 6 מושבים (19 יורו לשעה) וטיילנו ברחבי הפארק, זה היה מצחיק ומהנה.

אופניים ל6 רוכבים בדה אמהוף– צחוקים!
מחוץ לדירה בדה אמהוף-אין כמו קפה של בוקר על האגם!
בפינת החי ב”דה אמהוף” – פגשתם פעם חזיר?
במרינה בדה אמהוף

לאחר מכן הזמנתי לנו באולינג משפחתי (50 דקות) לשעה 15:00 בצהריים תמורת 2 קופונים

באולינג בדה אמהוף

בינתיים טיילנו ברחבי הפארק, בפינת החי, אכלנו במסעדה האיטלקית (נונ’ס), טיילנו במרינה היפה, הילדים שיחקו בג’ימבורי, ובמשחקי הווידאו, שולחנות הוקי אוויר…
לאחר מכן הלכנו לפארק המים, ארגנו את התיקים לצ’ק אאוט ליום המחר

יום שמיני: אמסטרדם, מגיעים לדירה המושלמת וממשיכים לטיול רגלי בעיר.

נסיעה כ 40 דקות לאמסטרדם ישירות למלון שלנו לפריקת המזוודות
מצרפת תמונות מהדירה המושלמת שלנו! מומלצת מאוד! זה קומפלקס אחד מתוך 3 שקיימים באמסטרדם של רשת YAYS הדירות ברמה גבוה! הדירה שלנו שייכת ל YAYS Concierged Boutique Apartments: Oostenburgergracht  , ואוו כמה אני ממליצה על הדירה הזו!
הדירה מתאימה מאוד למשפחה בת 6 נפשות
מאובזרת בכל מה שצריך: כלים, מגבות בשפע, מצעים נקיים, דירה נקייה ומאוד ומודרנית בעיצוב שלה
המארחים צעירם וסופר אדיבים, הוציאו לי מפה וסימנו לי בעט לאן ללכת ומה מומלץ ואיפה הרכבת הקרובה.. ואפילו הזמינו לי מונית לשדה בשעת לילה..
איך שהילדים נכנסו לדירה נשמעו קריאות התפעלות “ואוו איזה יופי!!” והתחילו לרוץ ולבדוק כל פינה בהתלהבות..

היות ואני מקבלת הרבה שאלות לגבי המלצת דירה למשפחה באמסטרדם… אז זו ההמלצה החד משמעית שלי!
לגבי המרחק ממרכז אמסטרדם.. לא לחשוש, מדובר בהליכה של 20 דקות של הנאה וכיף, מסתבר שזו הדרך הטובה ביותר להכיר את העיר!
התמונות פה למטה זה בול מה שתקבלו! אל תהססו, לחצו על הקישור והזמינו!

צ’ק אין+ מזוודות בשמירת חפצים, לקיחת תיקי גב בלבד עם שתיה וסנדוויצ’ים
נסיעה לבאג’ט להחזרת הרכב (ליד פארק וונדלפארק) צעידה ברחובות אמסטרדם עם אפליקציית GOOGLE MAP המצויינת! להולכי רגל, יש לדאוג לטעון את הבטריה היטב לפני!
עצירה ראשונה במסעדה איטלקית (סורי לא זוכרת את שמה.. ) פיצות מדהימות , וואפל בלגי הורס!!

אמסטרדם – הגענו!

ממשיכים לקאלוור סטריט, רחוב הקניות , היו סיילים, קנינו לילדים קצת דברים
ממשיכים לכיכר דאם, קונים צ’יפס בקונוס ויושבים בכיכר בנחת , מאכילים את היונים..

יהונתן מאכיל את היונים בכיכר דאם
מתיישבים בכיכר דאם להאכיל את היונים ולנוח
גרפיטי ברחובות אמסטרדם

קונים כרטיסים למחר: למוזיאון נמו+ שיט בעברית במחיר מוזל בחנות כרטיסים שקיימת בכל פינת רחוב, ממשיכים לדירה שלנו ובדרך רואים את כל הרחובות והתעלות ואת כל היופי של אמסטרדם.
בערב שהילדים ישנו, אני ובעלי ניצלנו את ההזדמנות, ויצאנו לטיול ברחוב החלונות האדומים וברחבי העיר.

יום תשיעי : מוזיאון המדע “נמו”, טיול ברחבי העיר עם המון אוכל טעים ושייט בתעלות לסיום.

קמים בבוקר , ארוחת בוקר בדירה המהממת!
יוצאים בהליכה של רבע שעה לכיוון מוזיאון נמו, NEMO Science Museum
הילדים נהנו מאוד! מדובר בחוויה מעוררת חושים, כבר בכניסה תתנסו בכל מיני פעילויות מדעיות כיפיות, בכל קומה יש המון פעילויות מעניינות ואפילו תיכנסו למעבדה אמיתית לביצוע ניסוי מדעי. בשעה מסויימת יש פעילות מרכזית לכל הילדים במוזיאון.
לאתר המוזיאון
למחירים מעודכנים (ילדים מתחת לגיל 4 חינם)
שעות פתיחה מ10:00-17:30

בכניסה למוזיאון המדע באמסטרדם “נמו”
ניסויים בבועות ענק בכל מיני גדלים וצורות
ניסויים מעניינים
תעתועי ראיה במוזיאון נמו
מתלבשים כמו מדענים במעבדה במוזיאון המדע – נמו
עורכים ניסויים אמיתיים במעבדה במוזיאון המדע – נמו
על גג מוזיאון “נמו” – תצפית יפה על העיר

לאחר מכן המשכנו כ 5 דקות הליכה לכיוון מסעדת VAPIANO האיטלקית.
כתובת: Vapiano Amsterdam Oosterdokskade

המשכנו לטייל קצת בעיר, ישבנו בכיכר רמברנט לבירה בשמש, לילדים שתיה קלה (כיף!!) בכיכר הזו אף פעם לא משעמם, תמיד יש שם הופעות רחוב , אני אישית אוהבת את הכיכר הזו יותר מכיכר דאם.
לאחר מכן גלידה טעימה בחנות בדרך.. המשכנו לכיוון התחנה המרכזית לשייט עם הדרכה בעברית – היה מקסים.

שייט תעלות באמסטרדם – סיום רגוע ליום טיול ברחבי העיר

סיימנו את יום עייפים ומרוצים , צעדנו לדירה , ארגנו את המזוודות, הזמנו מונית ל04:00 לפנות בוקר

יום עשירי: ביי ביי הולנד, היה מעולה!

יציאה מהמלון לפנות בוקר, הגעה לשדה תוך חצי שעה, המראה 09:00 בבוקר

אהבתם את הפוסט? מוזמנים לעשות לי “לייק” בדף הפייסבוק שלי “בלוג הטיולים של נעמה עוזרי” שם אני מפרסמת את כל הטיולים שלי, המשפחתיים, הזוגיים, מסלולים מסודרים לפי ימים, ועוד הרבה דברים טובים שיחסכו לכם המון כאב ראש!

אוהבים את התמונות שלי? מוזמנים לעקוב אחריי באינסטגרם – לאחרונה העליתי תמונות מהממות (!!) מניו יורק, מיאמי ומקסיקו  עקבו כאן!