נעמה עוזרי
טיולים בארץ טיולים בזוג ישראל

נופש זוגי בביאנקיני ים המלח – היה מושלם!

התחשק לנו נופש זוגי, משהו קרוב , לא יקר מידי ושיהיה בו ים. מיד חשבתי על ים המלח, גם כי מזג האוויר  בתקופה הזו אמור להיות נעים וגם בעיקר בשביל בעלי…אני מודה.. בעלי אוהב את ים המלח יותר ממני.. הוא אומר שבים המלח יש שלווה מסוימת שלא הצליח לקבל בהרבה מקומות שטיילנו בהם בארץ.
לפחות פעמיים בשנה אנחנו מבקרים במקום הנמוך בעולם, שאשכרה נמצא אצלנו – בכמה מילימטרים שלנו על הגלובוס… ומהווה מוקד משיכה של תיירים מכל העולם.

**עדכון** מאז הביקור הזה, היינו עוד פעמיים עם הילדים והיה מושלם!! המקום פשוט תפור בשביל משפחות עם ילדים, אז תרשמו לכם! לנופש הבא, יש בריכה נקייה ומרכזית עם מציל, מסביב לבריכה יש מתחם ענק מוצל, עם שפע כסאות ושולחנות, שירותים ומלתחות צמודים לבריכה, מתחם בריכת ילדים כולל שירותים צמודים, גן משחקים לקטנים, פינת מנגל ענקית, קיוסק, סופר קטן, מסעדה וכמובן ירידה לחוף שבו יש כסאות, מים זורמים לשטיפת הגוף, מציל והמון המון בוץ טבעי שאפשר להתמרח במקום! מומלץ!

המועד: תחילת דצמבר (למזלנו מזג האוויר היה מעולה!!)
המיקום: צפון ים המלח (25 דקות מירושלים) על שפת ים המלח – להיט!!
המקום: כפר הנופש ביאנקיני המחודש
מתאים ל: משפחות, זוגות, קבוצות, אירועי חברה, שבתות חתן ועוד ועוד..
אופציות לינה: 31 צימרים לזוגות ומשפחות, 6 מיני סוויטות, 2 סוויטות ארמון מרוקאי, חאנים בסגנון מרוקאי, מבנים ייחודיים בסגנון מרוקאי הנמצאים בקו ראשון לים, ניתן גם להקים אוהלים באופן עצמאי.

לחצו כאן ועשו לייק לדף שלי בפייסבוק – ככה תהיו מחוברים לכל התכנים שאני מפרסמת, מסלולי טיול למשפחות בחו”ל, המלצות למלונות המתאימים למשפחות, מוצרים זולים לנסיעות לחו”ל ועוד הרבה תוכן איכותי!

מה יש במקום: חדר אוכל כשר, 3 מסעדות, כולל מסעדה מרוקאית עם מרפסת ענקית הצופה לנוף המופלא של ים המלח, בריכה גדולה חצי אולימפית, בריכת פעוטות, פינת מנגלים, בית כנסת, המון פינות מוצלות, מדשאות, ירידה ישירה לחוף רחצה מסודר ונקי, שיש בו בוץ טבעי, מוסיקה נעימה ברקע, מזנון, חנות מוצרי ייבוא ממרוקו, שירותים ומלתחות נקיים ומסודרים.

השלט בכניסה לחוף ביאנקיני – אי שם שלום

דקלים בדרך לחוף ביאנקיני

אחד הדברים המשמחים בנסיעה לנופש כזה, הוא העובדה שלא צריך לנסוע הרבה.. כפר הנופש ביאנקיני נמצא בצפון ים המלח, כ25 דקות מירושלים.
הדרך למקום לא משעממת לרגע, בנסיעה תראו איך הנוף האורבני מתחלף בין רגע לנוף מדברי צהוב ומרהיב.. עצי דקלים סדורים בצורה מופתית ומוסיפים צבע וייחודיות לאזור, מבנים נטושים נצבעו בגרפיטי מרהיב שגרמו לי לעצור את הרכב ולתת בסשן צילומים עד שכיסיתי הכל 🙂 מתה על גרפיטי!!

מלא גרפיטי על מבנים נטושים בדרך לביאנקיני

חנינו את הרכב בחניון הגדול של המקום ונכנסנו, את פנינו קיבלה בחיוך דינה דגן ,בעלת המקום הבלעדית, אומרים שבכל אבן במקום יש טביעת אצבע שלה..

לא ניתן להתעלם מהנוכחות של האישה העצומה הזו, החיוך הרחב והחום שהיא מקרינה על הסובבים אותה, הלבוש הצבעוני, הסיגריה ביד, המילים הספורות החיוך החם והמבט החודר. דינה היא מסוג האנשים שמשאירים חותם, אישה שגורמת לך לחשוב, מה אני עשיתי בשביל מדינה?? הסיפור הגדול שעומד מאחוריה, גרם לי להזיל דמעה של התרגשות.. כשעזבנו, בעלי אמר לה, שהיא בהחלט יכולה להיות ראש הממשלה הבא. לגמרי! ותכף תבינו למה…

דינה דגן – אישה אגדה, בתמונה, בסדנת בישול מרוקאית, מלמדת אותנו להכין קוסקוס אורגינל

אז דינה דגן, לפני 19 שנה הקימה את כפר הנופש ביאנקיני מכלום.. בעבר היה לה פאב-מסעדה בירושלים, כאשר באחד הימים, חדר מחבל לפאב והניח בו מטען חבלה. דינה לא נשארה אדישה והחליטה לקחת את המטען במו ידיה ולהוציא אותו החוצה, עד שחבלני משטרה הגיעו לפרק את המטען, כאשר היא מקריבה את גופה וחייה.
האישה האדירה הזו, הצילה פאב שלם, מלא בבני נוער (200 במספר) מסכנת מוות ופציעות.
לימים, דינה סגרה את הפאב וחלמה להקים כפר נופש “בתור אחת שהצילה וניצלה מאירוע טרור, תופעה שמדינתנו מתמודדת איתה יומיום, מצאתי לנכון להקים ולפתח כיזמית, נקודת שלווה ואור עבור רבים המחפשים אותה” והעתיקה את העסק שלה לצפון ים המלח, אזור המרובה אור, שלווה ופוטנציאל, מקום שיהיה קרוב למקום מגוריה דאז, ירושלים.
הרבה מתנגדים היו לרעיון והתקופה לא הייתה תקופה טובה להשקעות, בייחוד לא באזור זה.. דינה לא וויתרה והגשימה את חלומה ובמו ידיה, ללא עזרה ותמיכה, הקימה את הפנינה הזו שנקראת כפר הנופש ביאנקיני. הכפר עבר שינויים ושיפורים בין השנים, יש שזוכרים אותו מלפני שנים רבות, אך מאז ועד היום, הכפר שינה צורה והיום הוא ממש אטרקטיבי ומומלץ למשפחות ולכולם – ודינה ממשיכה לשפץ, להוסיף ולטפח את המקום ללא הרף..

הצימרים במתחם הלינה בביאנקיני

ואני, שמשתדלת לטייל בארץ עם הילדים וכל הזמן מחפשת מקומות חדשים, שיהיו בתקציב סביר ויענו על כל הציפיות שחשובות לי, ממליצה לכם בחום להגיע עם המשפחה לכפר הנופש ביאנקיני.
למה? המחיר סביר מאוד, המקום נקי ומתוחזק, יש בו כל מה שאתם צריכים לנופש משפחות מושלם, אפילו ארוחת בוקר וערב, הנוף, מדהים!! יש המון צימרים, אז אפשר להגיע עם המשפחה המורחבת.. או החברים.. והמיקום מעולה, רק 25 דקות מירושלים, יש חוף רחצה מסודר עם בוץ טבעי (שלא כמו בשאר החופים..) יש בריכה למי שלא אוהב את המים של ים המלח.. והמקום הזה.. הוא המקום הנמוך ביותר בעולם!! והוא לא הולך להיות פה לנצח… 🙁
אני כבר סגרתי לנו נופש משפחות לפסח.. מוזמנים לעשות כמוני 🙂

You Might Also Like...

12 תגובות

  • Reply
    אורית
    13/12/2018 at 08:14

    פשוט מהמםםםם ותמונות פצצה.. עשית לי חשק😎

    • Reply
      naamaozeri
      13/12/2018 at 20:35

      תודה רבה אורית, אכן היה מהמם!

  • Reply
    רחלי
    18/12/2018 at 15:19

    איזה מקום משגע והסיפור של בעלת המקום מרתק. הצילומים שלך יפיפיים ומוסיפים המון!

    • Reply
      naamaozeri
      18/12/2018 at 21:44

      תודה רבה! המקום באמת יפהפה! אני שמחה שנחשפת אליו

  • Reply
    הוד
    18/12/2018 at 21:34

    בקרוב אני שם!

    • Reply
      naamaozeri
      18/12/2018 at 21:43

      היי הוד, ממליצה לך לכוון למזג אוויר נאה, זה ממש מוסיף לחוויה, תהני!

  • Reply
    עפר קידר
    19/12/2018 at 17:39

    נראה כמו מקום מושלם לסופ”ש רגוע! הסיפור של דינה דגן העביר בי צמרמורת (המחשבה של מה היה קורה אילו…)

    • Reply
      naamaozeri
      21/12/2018 at 22:18

      היי עופר! תודה רבה על תגובתך! בהחלט מקום קסום להעביר בו סופ”ש משפחתי או זוגי , היה מעולה ובהחלט אחזור שוב!

  • Reply
    שלומית ביטון
    24/12/2018 at 10:37

    וואו, נראה מקום מושלם! עושה חשק 😊

    • Reply
      naamaozeri
      26/12/2018 at 13:03

      היי, לגמרי מושלם שם וזה ממש פה…

  • Reply
    ניני אטלס
    30/12/2018 at 11:37

    תמונות משגעות. תגידי, איזה פתק שמים לה?🌼
    הרויחה את הקול שלי

    • Reply
      naamaozeri
      30/12/2018 at 20:24

      חחח, תאמיני לי מגיע לה! היא הקימה שם גן עדן בשממה… ממש ממש יפה שם וכיףף לבלות שם – ואין בעיה! אגיד לה!

כתיבת תגובה