נעמה עוזרי
הולנד

“דה אמהוף” הולנד – כן או לא? סקירה מקיפה

לינה בהולנד היא נושא מדובר מאוד! אחת השאלות הנפוצות ברשת היא: “המלצה לכפר נופש בהולנד??”
אז קודם נתחיל בזה שיש כמה אופציות : כפרי נופש , דירות נופש ומלונות.
כפרי נופש הם אפשרות לינה מאוד פופולארית בהולנד ולא סתם! גם אני בחרתי בכפר נופש. הולנד היא ממלכה לכפרי נופש! בהולנד, יש כמה חברות של כפרי נופש, פה אסקור את הבולטת ביותר
“סנטר פארק” בדגש על כפר הנופש “דה אמהוף”.
לסנטר פארק יש פארקי נופש ברחבי אירופה, הפארקים מנוהלים ע”י 2 חברות, אחת באנגליה ואחת בהולנד, הכפרים של סנטר פארק ממוקמים ב: הולנד ( 9 כפרים סה”כ בהולנד! כן! לא רק דה אמהוף!) בלגיה , גרמניה, צרפת ואנגליה.

רוצים להיות מעודכנים בכל התוכן שאני כותבת ? פשוט תעשו לי “לייק”  (לחצו כאן!!) בדף הפייסבוק שלי “בלוג הטיולים של נעמה עוזרי” ותהיו מעודכנים!

אוקיי מה עכשיו? דה אמהוף, כן או לא??

אז לפני שתרוצו לסגור כפר נופש, שימו לב שיש כמה כפרים בהולנד ששייכים לסנטר פארק (9 בהולנד), הכפרים מדורגים לפי ציפורים, כאשר 5 ציפורים זה הדירוג הגבוה ביותר וזה מעיד על כמות האטרקציות/ המסעדות/ אופציות הלינה/ הנוחות  החדשנות של המקום וכו’..
אז כמו שאני ממליצה בפוסטים שלי, לינה אמורה להיות מתאימה לטיול כוכב – שזה אומר בקרבת רוב האטרקציות, כדי להימנע מנסיעות מרובות וכו.. אז אני מוסיפה לכם פה מפה נוספת, ובה מיקומם של כפרי הנופש של סנטר פארק ביחס לאטרקציות, כדי שזה יעזור לכם להחליט.
הולנד היא מדינה קטנה, בה המרחקים ממקום למקום אינם משמעותיים, לכן אל תפחדו ללכת לפארק אחר ולא לפארקים שכולם נוהרים אליהם “כמו עדר”, נסו לפתוח את הראש ותתפלאו יכול להיות שתגלו פארקים מדהימים שלא הומלצו באף בלוג או פוסט.. פשוט כי לא היה להם מספיק פרסום..
דבר שני שאתם צריכים לשים לב אליו הוא שבכפרי הנופש יש ימי כניסה ויציאה קבועים, זה אומר שאתם צריכים לתכנן את הטיסה שלכם בהתאם.. אלא אם כן אתם מתכננים ללון במקום נוסף ואז פתרתם לכם את הבעיה. (פירוט בטבלה למטה)
אז עשיתי לכם את העבודה ובדקתי מרחקים, ניתן לראות כי כפר הנופש “דה אמהוף” נמצא במקום הכי מרכזי מכל כפרי הנופש, מה שנותן לו יתרון על שאר כפרי הנופש, הכפר מאוד נוח לטיולי כוכב (סקירה מלאה בהמשך הפוסט)
כפרי הנופש מסומנים בצבע בורדו והאטרקציות בצבע כחול, על מנת לראות את הפירוט, לחצו על האייקון שצמוד לכותרת של המפה:
לתצוגה ברורה יותר מומלץ לפתוח במחשב ולא בנייד.

בשנים האחרונות המון משפחות שטסות להולנד נוחתות בשדה התעופה בריסל שבבלגיה משיקולי עלויות, לכן אני מכניסה כאן גם את כפר הנופש De Kempervennen , דה קמפרוונן גם שייך לרשת “סנטר פארק”, הכפר מדורג ב5 ציפורים (הדירוג הגבוה ביותר!) כפר מעולה!! 2 משפחות של חברים טובים שלי היו שם ומאוד נהנו, בכל אופן התמונות שלהם מהמקום מדברות בעד עצמן..

סקירה מקיפה על דה אמהוף

רוב הישראלים בוחרים בכפר הנופש “דה אמהוף”, למה? יש הרבה סיבות..
• דה אמהוף ממוקם במרכז הולנד, קרוב לרוב האטרקציות ונוח מאוד לטיולי כוכב.
• מגוון רחב של דירות, מהפשוטות ועד היוקרתיות, נמצאות בתוך יער טובל בירוק על שפת האגם
• הדירות כיפיות, חדרים נפרדים לילדים, סלון עם טלויזיה, מטבח מאובזר לחלוטין, פינת מנגל וגישה מהגינה לאגם (כיף לשתות קפה על האגם מחוץ לדירה בבוקר! עם הברווזים) יש שירותי כביסה בתשלום.
• הפארק נמצא בתוך יער טובל בירוק, שבמרכזו אגם ענק ובו ברווזים וברבורים שמגיעים עד לפתח הדירה (אטרקציה מגניבה לילדים)
“אקווה מונדו” פארק מים ענק ומקורה! מלא מגלשות, אבובים, בריכת גלים ועוד.. וזה פתרון טוב לימים גשומים

• סופר גדול שיש בו הכל, כולל פירות טריים ומאפים טריים בכל בוקר.
• מלא (!!!!!) אטרקציות, חלקן בחינם רובן בתשלום נוסף (פירוט האטרקציות בהמשך) בעת ההזמנה מקבלים 2 שוברים חינם לאטרקציות, אנחנו בחרנו בבאולינג משפחתי 45 דקות ואופניים ל6 אנשים לשעה.  (פירוט האטרקציות בהמשך הפוסט)
• באגם יש מלא אטרקציות ספורט ימיות : גלישה, קיאקים שייט ועוד..
• מרינה פעילה עם יאכטות מרהיבות, ניתן לטייל בה בחופשיות וזו אטרקציה בפני עצמה
• מועדון ילדים גדול “האקשן פארק” ובו משחקי מחשב, שולחנות משחק, ג’ימבורי חינם, הופעות מתחלפות בערב (פתרון מעולה לסוף יום) ריקודים, בינגו ועוד..
• מלא מסעדות טובות, איטלקית, בשרית, בורגרים  בתי קפה ועוד…
• המקום סגור לכלי רכב – מחנים את הרכב בחוץ כך שהילדים יכולים להסתובב בחופשיות בפארק, חופש להורים!
• מרכז אופניים גדול – משכירים אופניים מכל הסוגים (אנחנו השכרנו אופניים לשישה אנשים! זה היה קטעים!)

טוב אחרי כל זה אני חושבת שאין כ”כ מה להתלבט.. זה פשוט מקום מושלם לבלות בו חופשה משפחתית! אפשר לומר שההנאה מובטחת! גם אנחנו היינו בדה אמהוף (קבלו השראה מהטיול שלנו) הילדים שלי עד היום רוצים לחזור להולנד בגלל “דה אמהוף” ואני מאמינה שזה עוד יקרה! מה יותר טוב מזה? ילדים מרוצים=הורים מרוצים
פרט חשוב! מזג האוויר בהולנד אינו צפוי, מה שיכול לשבש לנו יום טיול, בטח לא נרצה לבלות אותו בדירה.. אז בדה אמהוף גשם לא מהווה בעיה! פשוט אורזים את החפצים ויוצאים לפארק המים לבלות בו עד שנפסק הגשם / יושבים במסעדה / מבלים בבאולינג משפחתי במתחם ה”אקשן פארק” ואח”כ יוצאים לטייל… דבר חשוב נוסף הוא כשיוצאים לטייל עם הילדים, הם מתעייפים בערך במחצית היום.. מה עושים? חוזרים לכפר הנופש בשמחה ומבלים את שאר היום בפארק המים שפתוח עד 21:00 בערב ובשאר האטרקציות שיש לדה אמהוף להציע במיוחד לשעות הערב, הבילוי בפארק מהווה סגירת יום מעולה ומטעין את הילדים מחדש. (ועוד איזה מטעין!!) 

סרטון קצר על “דה אמהוף”

ובכל זאת?? הדעות חלוקות ברשת לגבי “דה אמהוף”… מה הסיבה??

דה אמהוף יקר  ביחס לכפרי נופש אחרים, זה נובע מהביקוש שיש אליו, המיקום שלו וכל מה שהוא נותן בתמורה. יש אנשים שישללו את המקום לפני שבאמת בדקו מה הם מקבלים בגלל המחיר.

הדירות נמצאות ביער שיש במרכזו אגם, ורוב השנה יש כמויות גדולות של משקעים (גשם..) מה שגורם ליצירת לחות באזורים מסוימים והתפתחות של יתושים (גם לי היה קצת.. לא משהו ששיבש לי את החופשה..) יש גם תלונות של אנשים על עובש.. לי לא היה.

ניתן להיכנס עם רכב למתחם רק בימי הכניסה והיציאה על מנת לפרוק/להעמיס ציוד, הפארק גדול ויש חשש שהדירה שלכם תהיה מרוחקת ממרכז הפארק שבו: סופר, פארק מים וכו.. ההליכה עלולה להיות מייגעת! אני ממליצה להוסיף כמה גרושים ולבחור דירה במיקום מרכזי! זה חשוב מאוד! תפתחו מפה ותראו שהדירה קרובה , שלא תגידו שלא אמרתי!

הדירות הן בשירות עצמי, כי ככה זה בכפרי נופש למי שלא מכיר.. אין החלפת מצעים ומגבות אין שירות חדרים מבשלים לבד.. תמיד אפשר להוסיף מה שרוצים בתשלום נוסף.
תזכרו! זה לא מלון 5 כוכבים, זה כפר נופש בדירוג של 3 כוכבים ויש גם קוטג’ים של 4 ו5  כוכבים, הכל תלוי כמה תשלמו..

כדאי להתרשם מהפארק בקישור הזה – במידה ואהבתם, צרו קשר עם “גרייבר” הנציגות של סנטר פארק בישראל, ותגידו שבאתם דרך נעמה עוזרי – במידה ואקבל מייל מהנציג/ה שלהם שאכן הגעתם דרכי, אשלח לכם מידית למייל את תכנית הטיול המעודכנת שלי ל2019 בהולנד – 7 ימי טיול מתוכננים בקפידה לפי שעות! בתכנית כלולות כל האטרקציות המומלצות– המסלול אינו לפרסום ומוגן בזכויות יוצרים, הוא לשימוש אישי בלבד 🙂 המסלול שלי יחסוך לכם המון כאב ראש!
אגב, גם מי שיסגור בפארק אחר ששייך לגרייבר בהולנד, יקבל את תכנית הטיול המפורטת שלי.
הטלפון של גרייבר  1-800-228-808 טיפ! בקשו מהנציג/ה חדר הממוקם קרוב לחניה!

סוגי הדירות בדה אמהוף:
יש 3 רמות:
קומפורט
פרימיום
VIP

דירה מסוג קומפורט
מיועדת ל4-6 אנשים
מה יש בדירה?
חדר הורים עם מיטה זוגית, ארון בגדים מראה ושידת טואלט
חדר ילדים 1 – מיטה לכל ילד + מראה וארון בגדים
חדר ילדים 2 – חדר קטן עם מיטת קומתיים
בדירה: טלויזיה, קמין, כסא תינוק, מיטת תינוק
מטבח מאובזר: קומקום חשמלי, מכונת קפה, כיריים, מיקרוגל-טוסטר אובן, טוסטר, מדיח, מקרר ומקפיא.
מקלחת אחת, שני שירותים, אמבטיה,
מרפסת פרטית כולל ריהוט גינה
וייפיי כלול (צריך לבדוק אם בתשלום נוסף)
דירה מסוג פרימיום
מיועדת ל4-8 אנשים
מפרט: כל מה שיש בדירת הקומפורט בתוספת של טלויזיה בחדר ההורים, מערכת שמע לסרטים ושירים ופן לשיער.
דירה מסוג VIP
מיועד ל2-4 אנשים
עיצוב אקסלוסיבי ומפנק
מפרט: כל מה שיש בדירת הפרימיום בתוספת ג’קוזי ומקלחת מבוגרים (ללא אמבטיה), וויפי חינם. מקבלים לחמניות טריות בכל בוקר , מגבות למטבח ומארז מוצרים למטבח (סבון כלים, סמרטוט וכו..). 

אטרקציות בולטות בדה אמהוף:
שימו לב:
יש אטרקציות המתקיימות בחוץ ויש אטרקציות המתקיימות בפנים, יש בתשלום נוסף ויש כלולות בתשלום ששילמתם.
יש להזמין את האטרקציות 6 שבועות לפני ההגעה כפוף לזמינות (ניתן להזמין באתר או באפליקציה)
אטרקציות בחוץ:
פארק חבלים שמתאים לילדים מגובה 1.40
בריכה חיצונית (ללא תשלום נוסף)
סירות פדלים
שייט
גלישת רוח
בנג’י טרמפולינה (מגיל 4)
קפיצת בנג’י ממגדל
גינת משחקים גדולה (ללא תשלום נוסף)
סאגווי ביער
מגרשי טניס
פינת חי (ללא תשלום נוסף)
קיר טיפוס
אומגות
ג’יפים זעירים לילדים קטנים לטיול ביער (מגיל 5)
השכרת אופניים מכל הסוגים

אטרקציות בפנים:
פארק מים ענקי מקורה עם מלא מגלשות, בריכת גלים ואבובים (ללא תשלום נוסף)
צלילה
רפטינג בבריכה (מגיל 8-17)
גלישה בבריכת זרמים ( מגיל 8 ומעלה)
קיר טיפוס
חמאם טורקי
ג’קוזי , סאונה וחמאם טורקי
פעילויות יצירה : צביעה, פיסול, איפור, אפיה
הצגות ילדים, מופעי ערב ודיסקוטק (ללא תשלום נוסף)
ג’ימבורי (ללא תשלום נוסף)
מתחם “אקשן פקטורי” ובו שולחנות משחק, משחקי מחשב באולינג ועוד..
חדש! אסקייפ רום!

לאחר הפוסט הארוך… אסכם! דה אמהוף הוא נפלא! חוות הדעת שלי והסקירה כאן נובעת מהשהות שלנו שם, ודירוג הילדים שלי (4 ילדים) שורה תחתונה נהנינו בטירוף ועוד נחזור.. הדירות ברמת 3 כוכבים, אל תצפו לדירות יוקרה.. פארק המים משדרג את השהייה פי כמה! העובדה שיש פעילויות בערב ופעילויות באיזור מקורה משמעותיות מאוד! המקום יפה ללא ספק! אבל בכל מקום יהיו אלף דעות לכאן ולכאן, מה שאני חוויתי לעולם לא יהיה מה שאחר חווה.. אז לכו עם האינטואיציה, תחקרו תבדקו תעשו השוואות, אתם מכירים את הילדים שלכם ויודעים מה יעיף אותם וירגש..

אהבתם את הפוסט? מוזמנים לעשות לי “לייק” בדף הפייסבוק שלי “בלוג הטיולים של נעמה עוזרי” שם אני מפרסמת את כל הטיולים שלי, המשפחתיים, הזוגיים ועוד הרבה דברים טובים – לחצו כאן! מסלולים מסודרים לפי ימים, שיחסכו לכם המון כאב ראש!

אוהבים את התמונות שלי? מוזמנים לעקוב אחריי באינסטגרם – לאחרונה העליתי תמונות מהממות (!!) מניו יורק, מיאמי ומקסיקו  עקבו כאן!

You Might Also Like...

28 תגובות

  • Reply
    גילי
    04/07/2018 at 08:14

    איזה יופי. יש למה לחכות. כתבת שצריך להזמין את האטרקציות 6 שבועות מראש??? זאת אומרת שאני צריכה להחליט מעכשיו באיזה יום ארצה לבלות בפארק ולהזמין?…

    • Reply
      naamaozeri
      04/07/2018 at 08:35

      תראי… אין חוקיות בנושא.. אבל עובדתית המקום מאוד מאוד מבוקש.. ויש אטרקציות מבוקשות, אז כדאי להזמין מראש רק לאטרקציות המבוקשות לשאר, אין בעיה להזמין כמה ימים לפני

  • Reply
    גילי
    04/07/2018 at 08:37

    אוקיי. תודה!

    • Reply
      רונית
      17/08/2022 at 04:23

      היי נעמה,
      מכירה de aamhof hotel? האם זה גם בפארק הזה?

  • Reply
    אפרתי
    19/08/2018 at 10:52

    הדירה לא נקייה, מצאנו יתושים מתים על השידות בחדרי השינה, עכבישים חיים על התקרה מעל המיטות, קורי עכביש בכל מקום אפשרי וחרקים בתוך המיטה מתחת לכריות !
    ביום ההגעה בשעה 12 בלילה מצאנו עצמנו מנקים, שואבים ומנגבים אבק מכל מקום אפשרי.
    המיטה הלא נוחה.
    השכרת קלנועית חשמלית ל- 4 אנשים עולה 75 יורו ל- 24 שעות
    ושהשכרת אופניים הכי פשוטים עולה 12 יורו ל- 24 שעות.
    אין מיזוג אוויר בחדרים.
    השכרת מאוורר (שלא היה במלאי בלילה הראשון ושני) עלתה לנו 35 יורו לפחות משבוע. השכרנו 2 מאווררים במחיר של 70 יורו.

    • Reply
      naamaozeri
      25/08/2018 at 20:41

      היי אפרת, מכבדת את מה שאת כותבת… ממש מבעס לקבל כזו דירה… את מתארת פה מקרה ממש לא מקובל.. אני מניחה שעם הזמן האחזקה של הדירות פוחתת. בכל זאת.. מדובר בדירות 3 כוכבים.. אנחנו לא ראינו את מה שאת מתארת.. אבל זו החוויה האישית שלך וזה לא נעים בכלל..

  • Reply
    רונן
    26/08/2018 at 07:24

    הי נעמה,
    תודה רבה על הפוסט.
    איפה יש אפשרות לבחור את מיקום הדירה?

    • Reply
      naamaozeri
      28/08/2018 at 04:35

      דרך האתר הרשמי שלהם או דרך “גרייבר” הסוכנות המייצגת בארץ

  • Reply
    מיכל נחום
    14/09/2018 at 16:56

    הי, מה המרחק מבריסל לדה אמהוף?

  • Reply
    אביטל
    23/12/2018 at 09:50

    הי! תודה רבה על פוסט מושקע מאוד! יש אפשרות להשכיר מראש מאוורר או מצנן?

    • Reply
      naamaozeri
      26/12/2018 at 13:05

      היי אביטל, תודה רבה! לגבי המאוורר או מצנן.. לא בטוח בכלל שתצטרכי.. מזג האוויר קריר ונעים בדרך כלל אחה”צ.. כדאי לבדוק באתר.. בגדול אני לא מאמינה שיש אפשרות

  • Reply
    מיה
    19/02/2019 at 18:35

    מישהו יודע מה האטרקציות שאפשר לקבל בכריטי החינם שקיבלנו בהזמנה ?

    • Reply
      naamaozeri
      19/02/2019 at 19:56

      אם זה עדיין לא השתנה.. 2 אטרקציות, כדאי ללכת לערב באולינג משפחתי ולהשכיר אופניים לכל המשפחה (יש אופניים ל6)

  • Reply
    גיטל
    22/05/2019 at 12:26

    יש איזור מומלץ לדירה?

    • Reply
      naamaozeri
      13/06/2019 at 19:24

      היי, בהחלט, את מתכוונת בדה אמהוף, אז כדאי לבחור דירה שקרובה לפארק המים, הסופר והחנייה

  • Reply
    סיון
    30/07/2019 at 20:18

    היי! האם ניתן להיכנס לפארק המים המקורה בתשלום אם אנחנו לא אורחים של המלון? תודה

    • Reply
      naamaozeri
      31/07/2019 at 20:40

      אני כמעט בטוחה שכן, הייתה אופציה כזו וזה רעיון מעולה! במיוחד אם יש גשם באותו היום

  • Reply
    מורן
    10/08/2019 at 19:13

    הי, כשכתבת שצריך להזמין אטרקציות מראש האם הכוונה גם לפארק המים והמגלשות?

    • Reply
      naamaozeri
      10/08/2019 at 21:34

      היי, לא, פארק המים והמגלשות זה חלק מהפארק והכניסה חינם לשוהים בפארק

  • Reply
    לאה
    13/08/2019 at 21:21

    דיס נמלצה רצינית. מאוגוסט 2019. החדרחם פשוט מסריחים עובד אבק ולכלוך בכל מקום. אנחנו הכי לא מפנקים אוהבים אירוח פשוט ולא מחפשים עיצוב וכו. אבל ניקוין בסיסי זה לא מותרות. החדר מזוהם לא פחות.
    היום הכנסתי את היד מתחת למיטה כדי להרים את הטלפון שלי שנפל ושלפתי מפה של האפטלינג פארק.. טרם היינו רק הגענו אתמול🤢

  • Reply
    O
    14/08/2019 at 12:16

    חזרנו לפני שבוע. ממש לא מומלץ!!! הדירות ממש מלוכלכות ומ-ס-ר-י-ח-ו-ת. עכבישים וחרקים בדירה (פרימיום) תאלצו להתנגב באותה מגבת שבוע (שלא מתייבשת כי קריר) כי זה מה שנותנים..
    תאלצו ללכת מרחקים מהחניה לדירה. לנקות את הדירה ולהוריד מצעים לפני העזיבה וכו. הסופר והכל סופר יקר. מסעדות עלובות במתחם.
    שורה תחתונה – לטובתכם חפשו מקום אחר!

  • Reply
    אתי
    20/08/2019 at 09:33

    הי, יש יתרון או חיסרון להזמין דרך גרייבר? למה בחרת להזמין לבד?

    • Reply
      naamaozeri
      20/08/2019 at 20:03

      היי, ההזמנה דרך גרייבר היא הייתה זהה במחיר להזמנה דרך האתר, לדעתי יש יתרון בהזמנה דרך נציגות ישראלית, במיוחד שהמחיר זהה.. אני אישית הזמנתי דרך גרייבר

      • Reply
        חנן
        27/09/2023 at 23:25

        אם אני שוכר קלנועית אפשר להחנות אותה בכניסה וכך לדלג על ההליכה המייגעת בכל כניסה ויציאה מהפארק??

  • Reply
    אתי
    22/12/2019 at 22:51

    הי
    האם ניתן לרכוש כרטיסים לאקווה מונדו למי שאינו לן בכפר הנופש?

    • Reply
      naamaozeri
      23/12/2019 at 21:40

      היי אתי, למיטב ידיעתי ניתן לרכוש כרטיסים ולהכנס גם אם את לא לנה בכפר הנופש

  • Reply
    שיר אורן
    21/06/2022 at 21:42

    היי
    תודה על בפוסט המושקע 🙏
    שאלה: היכן / לאן עלי לפנות, בכדי להזמין מראש
    ( שישיה שבועות לפני ) את אותם האטרקציות שנדרש לשלם ולהזמין מראש?

  • Reply
    עופר
    29/06/2022 at 12:47

    לא להתקרב לפארק השעשועים אפטלינג.
    המקום דחוק ביותר עמידה של שעה עד שעה וחצי במתקן, מתסכל ביותר חבל על הזמן והכסף

כתיבת תגובה