נעמה עוזרי
אוסטריה מלונות

מלונות מומלצים בוינה למשפחות ויום טיול בעיר

משפחות רבות בוחרות בוינה כיעד נחיתה בטיול שלהן באוסטריה, בדגש על חבל זלצבורג וטירול. אחת הסיבות הבולטות היא, מחירי הכרטיסים הזולים שניתן להשיג לטיסה ישירה, אם מתארגנים הרבה זמן מראש.

למסלול הטיול המשפחתי שלנו  – שבועיים בחבל זלצבורג וטירול – לחצו כאן!

למלונות מעולים למשפחות באוסטריה – חבל זלצבורג וטירול – לחצו כאן!

בתחשיב משפחתי, מדובר על הוזלה משמעותית! אך לצד היתרון של טיסה זולה עומד חיסרון המרחק של וינה מחבל זלצבורג וטירול.  בנסיעה ברכב, בשעות שאינן פקוקות , המרחק יכול להגיע לארבע שעות, אחרי טיסה מדובר על זמן לא מבוטל בכלל.. ומה לגבי מי שממשיך לטירול? המרוחקת עוד 3 שעות מחבל זלצבורג… תעשו חשבון לבד ותראו שאם חוזרים, בסיום הטיול, מטירול לשדה התעופה בוינה, זה יכול לקחת גם 6 שעות נסיעה… בטיול שכזה צריכים לקחת בחשבון את כל המיקומים במפה ולתכנן את המסלול בהתאם.

אז אם נחתתם בוינה, אולי תחשבו לשהות לילה ולהכיר קצת את העיר? מרכז העיר מרוחק כחצי שעה נסיעה משדה התעופה, הוא קטן ונוח לטיולי הליכה קצרים.  רוב המקומות המרכזיים קרובים זה לזה. יחד עם זאת לא הייתי ממליצה להיות בעיר יותר מיום-יומיים, הילדים עלולים לאבד עניין וחבל לכם על ימי הטיול, שיש כל כך הרבה מה לראות בהמשך…

בפוסט זה, אסקור כמה בתי מלון המתאימים למשפחות, כוללים ארוחת בוקר, מצעים ומגבות ומומלצים במיוחד ע”י הגולשים בבוקינג! מצורפות כמה חוות דעת של מבקרים ששהו במלונות + קישור ישיר למלון.
לאחר מכן צירפתי מסלול יום בוינה המותאם למשפחות, תהנו!

 

מלונות מומלצים בוינה למשפחות:

MEININGER Hotel Wien Downtown Franz   מלון מיינינגר – לחצו על הקישור

קיבל ציון 8.3 טוב מאוד בבוקינג לפי 4,959 מדרגים נכון ל5.2018 !! 

מלון מיינינגר וויין דאונטאון פראנץ – ממוקם 26 דקות נסיעה משדה התעופה, 20 ק”מ סה”כ, כולל חדרים משפחתיים כולל ארוחת בוקר
ישראלים מאוד אוהבים אותו, חדרים נקיים מאוד, צוות מעולה במיוחד, שמח לעזור ואדיב מאוד, מרחק של 5 דקות הליכה מתחנת רכבת תחתית ו-20 דקות הליכה ממרכז העיר. ארוחת בוקר לא הייתה כלולה אבל תמורת תשלום של 7 אירו אפשר להזמין ארוחת בוקר, מספקת מאוד. תמורה מצוינת למחיר! צוות אדיב מאוד. כולם צעירים דוברי אנגלית רהוטה. מוכנים ורוצים לעזור. תמורה מלאה למחיר. נקי. מיקום נוח. מיזוג אוויר טוב. חניה תת קרקעית בתשלום וגם אפשר למצוא בחינם בחוץ. ארוחת בוקר טובה מאוד!

 

Pension Suzanne  פנסיון סוזאנה –  לחצו על הקישור

קיבל ציון  8.9 נהדר בבוקינג לפי 735 מדרגים נכון ל5.2018!

בית ההארחה פנסיון סוזאנה  – 20 ק”מ משדה התעופה, 24 דקות נסיעה, סוויטה משפחתית כולל ארוחת בוקר, מיקום מצויין, צוות נפלא ואדיב, ארוחת בוקר עשירה וטעימה, כל האתרים החשובים נמצאים במרחק הליכה קצר מאוד, מיקום מצויין , ממש על המדרחוב הראשי, הליכה רגלית למוזיאון הטבע המעולה, צוות אדיב ועוזר.

 

Austria Trend Hotel Lassalle Wien מלון אוסטריה טרנד לאסאל – לחצו על הקישור

קיבל ציון טוב מאוד בבוקינג לפי 1,700 מדרגים נכון ל5.2018

מלון אוסטריה טרנד לאסאל נמצא 23 דקות נסיעה משדה התעופה, 20 ק”מ, ניתן להוסיף ארוחת בוקר, מלון ממוקם טוב- חמש דקות הליכה מהרכבת התחתית. חדרים מרווחים ונוחים למשפחה. נקיון מעולה, ארוחת בוקר טובה יחסית לסטנדרט באירופה. צוות מאוד שירותי ומסייע.

 

JUFA Hotel Wien מלון ג’ופה – לחצו על הקישור

קיבל ציון  8.5 טוב מאוד בבוקינג לפי   3,754  מדרגים!! נכון ל5.2018!!

15 ק”מ משדה התעופה, 20 דקות נסיעה , מתאים למשפחות, “כולל ארוחת בוקר טובה, צוות מצוין. המלון חדש וסופר נעים” , “מיקום נוח הן קירבה לנמל התעופה והן לתחנת רכבת תחתית המובילה למרכז וינה”, “חנייה תת קרקעית מאובטחת ב-12 יורו ליממה. מתאים לשהיית לילה בטרם טיסה”,  “חדר נקי ופונקציונלי, פתרון טוב ללילה לפני או אחרי טיסה. קרוב לשדה התעופה, החדרים גדולים ומכילים עד 5 אנשים, נקיים מאוד, המקום קרוב לשדה עם חניה נוחה אך בתשלום הצוות אדיב ונחמד מאוד”, “במקום יש מסעדה נחמדה וחדר משחקים לילדים. המקום חדש ונקי. יש תחנה קרובה של רכבת תחתית למרכז העיר ישנם מאפיות ובתי קפה לסופרים ממש ליד”, “היינו בו לילה אחד אחרי טיסה ולילה אחד לפני טיסה הוא מתאים לא ליותר מכמה לילות ארוחת בוקר טובה (בתשלום נוסף)
הרבה מיטות בחדר, חדר מרווח”

 

 

Der Wilhelmshof  מלון דר וילהלמסהוף  – לחצו על הקישור 

קיבל ציון  8.8 נהדר בבוקינג לפי  1,914 מדרגים!! (נכון ל5.2018)

מלון דר וילהלמסהוף נמצא 19 ק”מ משדה התעופה , 23 דקות נסיעה , סוויטה משפחתית כולל ארוחת בוקר, חדרים מודרניים, משופצים ומעוצבים. ידידותי למשפחות, קרוב לפארק פארטר ולמסעדות כשרות ברובע היהודי. ארוחת בוקר עשירה ומגוונת, תחנת רכבת קרובה, 2-3 תחנות מהעיר העתיקה והמרכז, קרוב לאזור היהודי- בתי כנסת, מסעדות, צוות מאד נחמד.

 

Hotel Apartment Rothensteiner מלון הדירות רותנשטיינר – לחצו על הקישור

קיבל ציון  9.1 מעולה בבוקינג לפי  220 מדרגים, נכון ל5.2018

מלון הדירות רותנשטיינר נמצא  22 ק”מ משדה התעופה חצי שעה נסיעה, דירות ההמתאימות למשפחות, כולל ארוחת בוקר  “צוות מקסים, אווירה חמה וידידותית. חדרים ענקיים מעוצבים עם ריהוט מהודר בסגנון עתיק. ארוחת בוקר עם בופה עשיר, מיקום מעולה , קרוב למרכז”.

 

Arthotel ANA Westbahn  מלון ארטוטל אנה וסטבאהן – לחצו על הקישור

קיבל ציון 8.5 טוב מאוד בבוקינג לפי   2262 מדרגים!!  נכון ל5.2018

מלון ארטוטל אנה וסטבאהן  – נמצא 24 ק”מ משדה התעופה כחצי שעה נסיעה, ממוקם באזור תוסס של וינה (Vienna), במרחק דקת הליכה אחת מתחנת הרכבת והרכבת התחתית, “ארוחת בוקר מעולה מיקום מעולה ליד מסעדות/תחבורה ציבורית/קניות וכו’ צוות מעולה ואדיב” , “קרוב מאוד לתחנת הרכבת Westbahnhof משם ניתן להגיע לכל אטרקציות בקלות. מלון נחמד מאוד, חדרים נקיים, צוות מסביר פנים וארוחת בוקר מצויינת”

 

Hilton Vienna Plaza  מלון הילטון וינה פלאזה – לחצו על הקישור

קיבל ציון  8.5 טוב מאוד בבוקינג ע”י  2,264 מדרגים!!

מלון הילטון וינה פלאזה – יחסית יקר! אבל מעולה! 21 ק”מ משדה התעופה, 25 דקות נסיעה כולל א. בוקר. ניתן להוסיף ארוחת בוקר מגוונת וטובה מאוד  “המוצרים טריים והקרואסונים מעולים” “המיקום טוב מאוד, מרחק הליכה של מספר דקות מכיכר סט. סטפן והמרכז. צוות נעים, מארחים אדיבים, מלון נקי מאד. החל מהלובי ועד החדרים ועד הפרטים הכי קטנים”, “מלון יפה ואווירה חמה”

 

Hilton Vienna מלון הילטון וינה – לחצו על הקישור

קיבל ציון  8 טוב מאוד  ע”י  4785 מדרגים!!   נכון ל5.2018!!

מלון הילטון וינה פלאזה – ממוקם 25 דקות משדה התעופה , 18 ק”מ כולל ,  מדרגים, כולל ארוחת בוקר, “מלון מעולה, ממוקם על תחנת רכבת מרכזית, המלון מרווח,חדר גדול ומפנק”,  “ארוחת בוקר עשירה, מיקום נהדר, מלון נהדר, מיקום מרכזי וקרוב להכל”, “הצוות נתן שירות מעולה”  “ארוחת בוקר עשירה מאוד מאוד ותמורה מעל ומעבר לעלות” .

 

מסלול טיול יומי בוינה למשפחות

מצורפת מפת טיול הליכה יומי בוינה, המסלול מתחיל בכיכר קרלספלץ  שהינה מיקום מרכזי וטוב ליציאה לטיולי הליכה בגלל המיקום המרכזי שלה והתחבורה הנוחה שמגיעה אליה בתדירות גבוהה, בכיכר נתחיל ונסיים את המסלול, המסלול מתאים ליום או יומיים, לא חייבים לעשות את הכל כמובן, תזרמו עם הילדים, בלי לחץ.

לא לשכוח לשבת בבתי הקפה המעולים הפזורים ברחבי העיר, לאכול ממבחר הקינוחים המיוחדים, לטייל בפארק פראטר, אליו הכניסה חינם, והתשלום הוא לפי מתקן, לטייל בפארקים הירוקים להינות מהארכיטקטורה המיוחדת בעיר העתיקה (יש אזורים ממש טובים לכמה תמונות אינסטגרם 🙂 ) מהארמונות והכנסיות המקשטים את העיר. ניתן גם לטייל באזורים המרכזיים בעיר בכרכרה רתומה לסוסים או במשאית צבאית שהוסבה לרכב מטיילים אדום ומגניב.

למסלול ההליכה, הכנתי מפת גוגל, המסלול הוא לפי אותיות הABC פי הסדר ההגיוני במפה , אורך המסלול בהליכה הוא כשעה ורבע, כאשר בחזור נשתמש ברכבת אחת מפארק פראטר ועד ל Rathaus Park, כדאי להיעזר באפליקציית גוגל מאפ בעת הטיול.

אני ממליצה לצפות במפה במחשב נייח ולא במובייל, התצוגה הרבה יותר ברורה 🙂

 

במידה ומצאתם את הפוסט הזה מועיל, אשמח לתגובות למטה 🙂 !

שלכם נעמה

You Might Also Like...

9 תגובות

  • Reply
    בנימין
    09/05/2018 at 20:36

    יפה, כל הכבוד על ההשקעה.

  • Reply
    שחר גל
    22/07/2018 at 04:43

    המידע הרב המוגש בבלוג, טוב יותר ונוח מכל ספר על אוסטריה חוסך המון זמן ומסייע רבות לתכנון נכון של הטיול.
    תודה ענקית

    • Reply
      naamaozeri
      22/07/2018 at 05:08

      ואוו שחר, תודה רבה על הפרגון!שמחה לקבל ממך פידבק, בהזדמנות זו אני גם אמליץ על האתר הקסים והאיכותי שלך “קובה שלי ” הנותן מענה למטייל בקובה 🙂

  • Reply
    שירה סעדתי
    09/11/2018 at 15:43

    נעמה היי, קראתי בעיון את כל הפוסטים על אוסטריה ! את מוכשרת מאוד, הכל כתוב בצורה מפורטת וברורה, עשית לי חיים קלים בתכנון הטיול. אנחנו נטוס בע”ה בסוף יוני , ובטח עוד אעזר בו הרבה. רואים שנהנת לכתוב אותו, והשקעת מכל הלב.עזרת לי מאוד!!! תודה רבה! שירה.

    • Reply
      naamaozeri
      13/11/2018 at 05:59

      יאאא איזה כיף לקבל תגובה כזו מפרגנת😍😍, תודה רבה, אני שמחה מאוד שזה יעזור לכם, זו בדיוק המטרה💟

  • Reply
    נעמה
    26/06/2019 at 18:28

    היי, לא הצלחתי לצערי לפתוח את המפה של הטיול היומי בוינה… 🙁
    יש לך רעיונות אולי?

  • Reply
    שי
    05/11/2022 at 22:26

    מדהים! נעזר בכל שורה ושורה. תודה!

כתיבת תגובה