נעמה עוזרי
מלונות צפון איטליה

מלונות מומלצים למשפחות בצפון איטליה!

בבחירת מלון או דירה בצפון איטליה בסביבות אגם גארדה יש לקחת בחשבון שיקולי מיקום. במידה ולקחתם מלון שנמצא בצפון אגם גארדה באזור  ריבה דל גארדה לדוגמא, ותרצו לבקר בסרמיונה וביום אחר בארוחת האבירים ובגארדלנד… דעו לכם שיש לכם נסיעה של שעה וחצי לפחות מצפון האגם לדרום האגם (לא כולל פקקים), רוב האטרקציות התיירותיות המוכרות למשפחות נמצאות באזור הדרומי של האגם, כפי שתראו במפה שהכנתי,  לכן, ההמלצה שלי, לקחת מלון שקרוב לרוב האטרקציות. בטיול בו תרצו להיות בצפון האגם לכמה ימים (לא לגיחה של יום) , תחשבו אולי לפצל את הלינה ל2 מוקדים, אחד באזור פסקיארה דל גארדה / סרמיונה (דרומית לאגם) ואחר באזור ריבה דל גארדה (צפונית לאגם) ,ככה, תימנעו מנסיעות מרובות ותספיקו לראות יותר!

המלונות שאני מציינת כאן, הם מלונות שביצעתי עליהם מחקר, מלונות שמתאימים למשפחות והן ממליצות עליהם, לרוב יש בהן מטבחון ואם לא, אז יש ארוחת בוקר, בכולם כמעט יש בריכה וכולם קרובים מאוד לאגם גארדה (לחלקם אפילו חוף פרטי) . מדובר על מלונות טובים ביותר, כנסו למפרט, הכניסו את ההרכב המשפחתי שלכם, קראו את האותיות הקטנות ולכו על זה!

חשוב לדעת!

המלונות הפופולאריים והטובים נתפסים די מהר.. מלונות שיש בהם בריכה או פארק מים בדרך כלל מבוקשים מאוד ע”י משפחות.

לכן, סגרתם טיסה? מהרו לסגור מלון!

להלן מפת המלונות המצויינים בפוסט, באדום מודגשות 4 אטרקציות פופולאריות ביותר , לחצו על המיקום ותראו מה יש בו 🙂

התצוגה ברורה יותר במחשב ביתי, אם אתם צופים במפה בנייד, ניתן להגדיל ולהקטין את המסך ב2 אצבעות

תיבת חיפוש חופשי למלון בצפון איטליה, אגם גרדה



Booking.com

העיירה סרמיונה

Villaggio Turistico Lugana Marina – מלון וילאג’יו לוגנה מרינה בסרמיונה

קיבל ציון נהדר! בבוקינג לפי 1,474 מדרגים!

במלון זה שהיתי עם משפחתי, הוא ממוקם בסרמיונה, נקודת מוצא טובה לטיולים באזור ובאתרים הפופולאריים, מלון שיש לו חוף פרטי ובריכה, המלון לא 5 כוכבים, אבל יש בו כל מה שצריך למשפחה, מטבח מאובזר בכל מה שצריך, חדרים נפרדים להורים ולילדים והמחיר שלו היה סביר בהחלט. המלון מאוד מבוקש ע”י משפחות וקיבל ציון גבוה בבוקינג. במלון סוגים שונים של חדרים, בחרו את מה שמתאים לכם.

העיירה פסקיארה דל גארדה

Del Garda Village and Camping – דל גארדה וילג’ וקמפינג

המלון הזה נמצא בעיירה פסקיארה דל גארדה, המיקום מעולה, בקרבת רוב האטרקציות התיירותיות, יש בריכה גדולה, המקום נקי ומטופח, יש במלון צוות בידור כל ערב ויום, החדרים מאובזרים היטב בכל מה שצריך, יש סופר נגיש ומכונת כביסה, לא סתם המלון קיבל דירוג טוב מאוד! ע”י מעל 1,000 משפחות!

Residence La Madonnina – רזידנס לה מדונינה  – קיבל ציון “מעולה” !! ע”י 300 מדרגים!

מלון זה ממוקם בפסקיארה דל גארדה, נמצא במרחק 9 דקות מחוף אגם גארדה, המיקום שלו מעולה לטיולי כוכב באזורים התיירותיים, יש בו בריכת שחייה חיצונית ומקום חניה אחד חינם לכל דירה, בדירות יש מיזוג אוויר ומטבחון, מכונת כביסה, מקרר ו WIFI חינם.

Massoni Bed and Breakfast – בית הארחה מאסוני בד אנד ברקפסט, קיבל ציון “יוצא מן הכלל”!!!! ע”י 239 מדרגים

בית ההארחה מאסוני, נמצא גם הוא בפסקיארה דל גארדה, מה שמיוחד בו שהוא שוכן בחווה עתיקה וכפרית במרחק של 5 דקות נסיעה מאגם גארדה, בית ההארחה מציע אירוח על בסיס לינה וארוחת בוקר, חניה חינם ואינטרנט חופשי, ישראלים ששהן במקום אומרים כי בעלי החווה אדוארדו והלנה, מארחים מכל הלב ומפנקים בארוחת בוקר מעשה ידיהם, אז לא כדאי לוותר על ארוחת הבוקר, החווה נמצאת במקום מדהים וכפרי בקרבת כרמים – בקיצור… מצאתם פה מקום פנוי? לא להסס ולהזמין!!

העיירה מנרבה

Apparthotel San Sivino – קיבל ציון “נהדר”!! ע”י 1,043 מדרגים!!

מלון אפרטהוטל סן סיביניו בעיירה מנרבה, מוקף בפארק גדול ומציע דירות עם נוף לאגם, המלון כולל גם 4 בריכות שחייה, למבוגרים ולילדים, מסלול מיני-גולף לשימוש חופשי, ושולחנות פינג פונג ללא תשלום. מסעדת המלון מגישה מטבח איטלקי קלאסי, משקאות וחטיפים. כאשר מזג האוויר נאה, הארוחות מוגשות על המרפסת הפנורמית. הדירות כוללות מטבחון מצוייד ומכונת כביסה. משפחות אומרות עליו  “יש במלון הזה כל מה שצריך לחופשה מושלמת, מקום שקט , נקי מתוחזק היטב ,צוות אדיב חדרים מרווחים ומצויידים נוף קסום מהחדרים לבריכה ולאגם , בריכות גדולות פתוחות לשימוש עד תשע וחצי בלילה ,יש מגרש גולף ומגרש טניס ועוד מתקנים לילדים ולמבוגרים” .

העיירה לאזיסה

העיירה לאזיסה נמצאת במיקום מעולה לטיולי כוכב באזורים התיירותיים באגם גארדה, מצ”ב רשימת מלונות מומלצים:

Residenza Sante – רזידנצה סאנטה קיבל ציון “מעולה”! ע”י 256 מדרגים

במלון הדירות רזידנצה סאנטה בלאזיסה, יש בריכת שחיה חיצונית, הדירות מאובזרות היטב וכוללות חדר רחצה עם מייבש שיער ומגבות, מטבח עם מדיח כלים ומכונת קפה הדירות נקיות וחדישות.

Residence La Margherita – קיבל ציון “נהדר” לפי 469 מדרגים!!

מלון רזידנס לה מרגריטה, מתאים במיוחד למשפחות עם ילדים, המיקום מעולה, במרחק קילומטר אחד מאגם גארדה והמלון מטופח מאוד, במלון בריכת שחייה חיצונית, בחדרים מטבחון עם מכונת קפה ומיקרוגל ויש מגבות ומצעים. במלון חניה בחינם ומכונת כביסה משותפת , יש סופרמרקט גדול בקרבת המלון וניתן לקנות במלון כרטיסים בהנחה לגארדלנד.

Residence Borgo Mondragon – קיבל ציון “נהדר” ע”י 376 מדרגים!!

בית המגורים בורגו מונדרגון בלאזיסה ממוקם במרחק של 2 ק”מ מאגם גארדה, במלון בריכה חיצונית , במרחק 800 מטר יש סופר גדול ומסעדות, מיקום המלון מעולה לטיולי כוכב באזורים התיירותיים באגם גארדה, נמצא 10 דקות מגארדלנד, מבקרים ששהו בו מתארים אותו כמקום יפהפה, מעיין אחוזה עם חדרים, יש פרטיות מלאה, לא המוני,  גינה עם מתקנים מתוחזקים, יש מכונת כביסה, הדירה מרווחת והמטבח מאובזר ונוח, כולל מגבות ומצעים  ויש חנייה בשפע.

העיירה ברדוליני

Appartamenti Bellavista – קיבל ציון “מעולה”!! לפי 141 מדרגים!

מקום האירוח אפארטאמנטי בלה-ויסטה בעיירה ברדוליני נמצא במרחק 2.5 ק”מ מאגם גארדה במלון, בריכת שחייה, WIFI וחניה בחינם.

Bio Suites Pacinotti – קיבל דרוג “מעולה”!! ע”י 126 מדרגים!!

מקום האירוח ביו סוויטס פאקינוטי, בעיירה ברדוליני, נמצא במרחק 150 מטר מהחוף ומציע בריכה חיצונית, המלון כולל סוויטות מפוארות עם מרפסות ומיזוג אוויר. מגבות המוחלפות מידי יום , בסוויטות יש מטבחון, מכונת קפה, קומקום ומיקרוגל .

Parc Hotel Germano Apartments – קיבל דרוג “נהדר”!! לפי 347 מדרגים!!

אתר הנופש פארק הוטל ג’רמאנו בברדוליני, הינו אתר נופש חדש, יש בו בריכה חיצונית מקורה, בערב, ניתן לשבת בבר שלו, הפונה לנוף של אגם גארדה, מטיילים מספרים עליו שהוא מלון מעולה למשפחות, ממוקם במרחק הליכה מהחוף, המטבח מאובזר היטב, המיטות נוחות, החדרים גדולים מאוד והמחיר הוגן.

You Might Also Like...

6 תגובות

  • Reply
    rafa
    05/08/2018 at 19:56

    תמונות מהממות! כל הכבוד על ההשקעה

  • Reply
    קרן
    21/09/2018 at 17:46

    פשוט אלופה איזה השקעה לפירטי פרטים
    שאפו

    • Reply
      naamaozeri
      23/09/2018 at 12:27

      היי קרן, תודה רבה💖🙏

  • Reply
    מאי
    22/07/2019 at 16:54

    איזה כיף שמצאתי את הבלוג שלך…חבל רק שזה קרה אחרי שהזמנתי מלון….אנחנו נגור ב le greghe suites אגם גארדה מקווה שיהיה טוב. קראתי בעיון תודה על כל הפרטים

    • Reply
      naamaozeri
      27/07/2019 at 08:44

      היי מאי, תודה רבה 🙂 איזה כיף לקבל פרגונים! לא נורא יש עוד המון פוסטים מועילים באתר שלי על יעדים אחרים, תהנו באיטליה!

כתיבת תגובה