נעמה עוזרי
הולנד טיולים

מסלול ל10 ימים בהולנד למשפחות

בקיץ נסענו לחופשה משפחתית בהולנד, זוג + 4 ילדים. הולנד מבחינתי הייתה אחד היעדים הראשונים ברשימה המרגשת של החופשות המשפחתיות.

למה? מכמה סיבות:

נוחות בנהיגה עם ילדים קטנים – הולנד היא “ארץ השפלה”  netherlands, והמשמעות היא שהיא מדינה שטוחה, הנהיגה בה מאוד נוחה וקלה, וזה חשוב מאוד בנסיעות עם ילדים.

הולנד מלאה באטרקציות ואתרים המתאימים לילדים, במיוחד לילדים קטנים, כמעט הכל מונגש להתניידות עם עגלה.

הולנד מדינה קטנה והמרחקים בין אטרקציה לאטרקציה הם יחסית קטנים, עוד נקודת זכות בטיול עם ילדים, ניתן לטייל בניחותה ולהספיק לא מעט.

הולנד מלאה בכפרי נופש מסוגים שונים המותאמים במיוחד למשפחות, מה שהופך אותה ליעד מושלם לילדים, בכפרי הנופש יש מגוון אטרקציות כמו בריכות, פארקי חבלים, מופעים ועוד..אם הילדים התעייפו באמצע היום, תמיד אפשר לחזור לכפר הנופש ולהמשיך לבלות את היום בפעילויות בכפר הנופש.

בפוסט זה אני משתפת אתכם בתכנון המסלול שלנו בהולנד ל10 ימים, מסודר לפי ימים,  המסלול בנוי לפי אזורים הגיוניים במפה כדי להימנע מנסיעות מרובות, כולל לינקים לאתרי הבית של האתרים כדי שתוכלו להתעדכן בשעות הפתיחה או הסגירה וטווח הגילאים המותר – התכנית הזו היוותה את השלד לטיול שלנו, לא הספקנו את הכל… 🙁

שימו לב! מאחר ומזג האוויר בהולנד אינו צפוי, קחו בחשבון שניתן לשחק עם הימים וביום גשום לשנות את התכנית. בכל יום הוספתי את הטיפים שלי על סמך ההתנסות שלי עם הילדים, לשימושכם!

לתיאור הטיול המלא שלנו , כולל מחירים, תמונות והתרשמות – לחצו כאן!

קיט תכנון טיול להולנד:

טיסות תזמינו מכאן, את כל הטיסות שלי אני מזמינה מ Skyscanner , כדאי להזמין כרטיסים מינימום חצי שנה מראש, רוב הסיכויים שתמצאו מחירים ממש טובים!!

כפר נופש “דה אמהוף” – תגידו לנציג שבאתם דרך הבלוג של נעמה עוזרי ואשלח לכם חוברת טיול מפורטת לפי ימים למייל.

ביטוח תעשו בפספורטכארד – הם ייתנו לכם כרטיס נטען ובכל מקרה ביטוחי שחס וחלילה לא יהיה לכם, הם טוענים לכם כסף לשימוש מיידי – כאחת שהמזוודות שלה לא הגיעו באוסטריה… זה מאוד עוזר!

רכב – דרך רנטאלקארס, מהאתר הזה הוא עושה השוואת מחירים בין כל החברות הגדולות

הדירה המושלמת שהזמנתי לנו באמסטרדםYAYS Concierged Boutique Apartments: Oostenburgergracht

יום ראשון: נחיתה באמסטרדם, לקיחת הרכב ונסיעה לכפר הנופש “דה אמהוף”

את הכרטיסים קנינו באיזיג’ט כחצי שנה לפני הטיסה, הכרטיסים היו במחיר ממש טוב 280 דולר לכרטיס לטיסה ישירה, כולל כבודה ובחירת מקומות.
נחתנו בסכיפהול ב18:20 אז עד שהתארגנו, אספנו את המזוודות, את הרכב ויצאנו מהשדה… אפשר לומר שהיום יחסית נגמר, אז היום הראשון מוקדש לנחיתה והתארגנות. הגענו תוך 40 דקות לכפר הנופש “דה אמהוף”, לקחנו את המפתחות והכרטיסים, התארגנו בדירה המקסימה, הילדים מתרגשים, רצים ברחבי הדירה ומתרגשים מהיופי, אנחנו פורקים את המזוודות והולכים לסופר במרכז הכפר, מצטיידים בלחם, חלב גבינות ירקות שתיה וכל מה שצריך לארוחת הערב ולטיול של מחר. לסקירה המלאה שלי על כפר הנופש “דה אמהוף” לחצו כאן!

כדאי להתרשם מהפארק בקישור הזה – במידה ואהבתם, צרו קשר עם “גרייבר” הנציגות של סנטר פארק בישראל, ותגידו שבאתם דרך נעמה עוזרי – במידה ואקבל מייל מהנציג/ה שלהם שאכן הגעתם דרכי, אשלח לכם למייל את תכנית הטיול המעודכנת שלי ל2019 בהולנד – 7 ימי טיול מתוכננים בקפידה לפי שעות! בתכנית כלולות כל האטרקציות המומלצות– המסלול אינו לפרסום ומוגן בזכויות יוצרים, הוא לשימוש אישי בלבד 🙂 המסלול שלי יחסוך לכם המון כאב ראש!
אגב, גם מי שיסגור בפארק אחר ששייך לגרייבר בהולנד, יקבל את תכנית הטיול המפורטת שלי.
הטלפון של גרייבר  1-800-228-808 טיפ! בקשו מהנציג/ה חדר הממוקם קרוב לחניה! למפת הכפר לחצו כאן! הדירות הטובות נחטפות מוקדם..

יום שני: הדולפינריום, מסעדת עמי ותמי שייט בחיטהורן ומסעדה איטלקית

נתחיל את היום בדולפינריום, Dolfinarium המרוחק כ 33 דקות מכפר הנופש, שעות הפתיחה הן מ10:00-18:00, לקניית כרטיסים מוזלים אונליין לדולפינריום לחצו כאן! בדולפינריום ניתן לראות חיות כמו, דולפינים, אריות ים, סוסי ים, כלבי ים, כרישים ועוד חיות ים למינהן,  החיות מופיעות בזמנים שונים, כדאי להתעדכן בשעות המופעים, הבילוי במקום יכול להימשך 3 שעות, מתאים בעיקר לילדים קטנים.
*עדכון* צמוד לדולפינריום נפתח מעיין פארק מים שווה לבדוק – כנסו לאתר שלהם מכאן

לאחר הדולפינריום, תוכלו לעשות עצירה למנוחת צהריים טעימה וכיפית בבית הפנקייק של עמי ותמי, כ15 דקות נסיעה מהדולפינריום, שם ניתן לעשות את מנוחת הצהריים, המקום מומלץ בייחוד לילדים קטנים, נראה כמו טירה מהאגדות, יש שם מגוון מתקנים לילדים וטרמפולינה ענקית, פאנקייקים בכל מיני טעמים, שוקו עם קצפת ועוד.. – אנחנו לא הספקנו.

לאחר בית הפנקייק נמשיך לעיירה הציורית חיטהורן, המכונה, ונציה של הולנד, מאחר והיא משופעת בתעלות מים החוצות אותה לאורכה ולרוחבה, מה שמקנה לה את המראה המיוחד והופך אותה לעיירה מבוקשת מאוד מבחינה תיירותית. דרך ההתניידות בחיטהורן היא בסירות קנו חשמליות , שוכרים סירה ממגוון המשכירים במקום, מקבלים מפת ניווט ומשייטים בין הבתים והנוף הפסטורלי, אורך השייט הוא כשעה עד שלוש שעות.

לאחר השייט ניתן לסיים את היום במסעדה איטלקית מומלצת בשם Fratelli, המסעדה יושבת ממש על שפת האגם, מה שמיוחד בה הוא שניתן לאכול אוכל איטלקי טוב ולהנות מנוף העיירה, התעלות והבתים המיוחדים.

יום שלישי: פארק הוחה פלואה והמשך בילוי בפארק המים בכפר הנופש דה אמהוף

נתחיל  בפארק הוחה פלואה Hoge Veluwe National Park  פארק האופניים הלבנות, מרחק נסיעה מכפר הנופש כ45 דקות , מחנים את הרכב בחניון הצמוד לפארק, פתוח מ08:00 עד 21:00 או 22:00 בלילה, תלוי בחודש שבו תהיו. למחירי הכרטיסים לפארק הוחה פלואה  לחצו כאן  לוקחים אופניים לבנות, יש מגוון אופניים לכל הגילאים , נוסעים ביער במסלולים יפים ומיוחדים, בדרך עוברים בתחנות של גן פסלים ומוזיאון אמנות בלב היער.

טיפ!
לפארק האופניים הלבנות כדאי להגיע בשעה מוקדמת כדי לתפוס אופניים לכל המשפחה, בייחוד לקטנים.
לאחר חצי יום בילוי בפארק האופניים, נחזור לכפר הנופש לארוחת צהריים והמשך בילוי בפארק המים בכפר.

מוזמנים לעשות “לייק” לדף הפייסבוק שליבלוג הטיולים של נעמה עוזרי” בו אני מפרסמת את כל המסלולים, ההמלצות והתמונות מהטיולים המשפחתיים והזוגיים שלי.

יום רביעי:  אפטלינג

היום הכי כיפי לילדים וגם להורים, פארק השעשועים אפטלינג, Efteling הפארק מושקע מאוד, ברמה גבוהה לא הייתי מוותרת עליו בשום אופן. המרחק מהדירה כשעה ו20 דקות, כדאי לתכנן את המסלול לפי גילאי הילדים לטבלה שלי לתכנון הבילוי באפטלינג לפי גילאים- לחצו כאן!

לצפיה בכל האטרקציות באתר האפטלינג לחצו כאן!

טיפים חשובים!
קנו כרטיסים אונליין, זה יותר זול וגם תחסכו עמידה בתורים (מקבלים את הכרטיסים באימייל) – לקניית כרטיסים אונליין לאפטלינג לחצו כאן!
צאו מוקדם כדי להגיע בשעת הפתיחה, יש תורים למתקנים ותרצו להספיק כמה שיותר, הפארק נסגר יחסית מוקדם
לקחת את מפת האתר באנגלית (קחו כמה) מהכניסה לפארק כדי להתמצא בפארק
לעשות את המתקנים השווים לפני הכל – לרשימת המתקנים השווים לפי גילאים לחצו כאן!
באים עם ילדים קטנים וגדולים? תתפצלו חלק עם אמא וחלק עם אבא, פחות נחמד אבל הכי מומלץ!
קחו הרבה מים וכדאי להביא גם אוכל, מחירי האוכל בפארק מופקעים!!
תתחברו ל WIFI בפארק ותחסכו גלישה בסים
קנו את הכרטיסים מהנציג של דה אמהוף בפארק וככה תחסכו את תשלום החניה כ10 יורו

יום חמישי: המוזיאון הפתוח בארנהיים + גן החיות בורח’ר

מתחילים את היום במוזיאון הפתוח בארנהיים openluchtmuseum פתוח מ10:00 בבוקר ועד 17:00, לחצו כאן למחירי הכרטיסים למוזיאון הפתוח   מרחק מכפר הנופש כ 50 דקות, בילוי במקום 3 שעות, המקום מתאים יותר לילדים קטנים, אצלי הילדים פחות אהבו.. בכפר עוברים מביתן לביתן ורואים את החיים בהולנד כפי שהיו בעבר, עלו על הכרכרה הרתומה לסוסים (בחינם) היא יוצאת מנקודת הכניסה לפארק ועורכת סיור מעגלי במקום. ניתן לעלות גם על הרכבת הקטנה שעוצרת בנקודות מסויימות בכפר, לרדת, לטייל ולעלות חזרה.

ממשיכים ל גן החיות בורח’ר  burgerszoo מרחק מהמוזיאון הפתוח 2 דקות נסיעה , בילוי של 4 שעות, פתוח עד 18:00 בערב למחירי הכרטיסים לחצו כאן . הילדים שלי ממש אהבו את גן החיות, הגן מחולק ל4 אזורי אקלים: האוקיינוס, הספארי,המדבר והמנגרובים (יערות הגשם הטרופיים)  . בכל אזור יש חיות, צמחייה ואקלים המאפיינים את האזור, הפארק מאוד מתאים לילדים, בנוי בצורה מאוד נוחה וזורמת, קל לטייל בו עם עגלה ואתם נמצאים יחסית קרוב לחיות, יש הרבה אזורים מקורים, גני משחקים קטנים פזורים בגן ויש ג’ימבורי בתוך המבנה המרכזי.

טיפ!
במוזיאון הפתוח ניתן לקנות כרטיס קומבי, המשלב את המוזיאון הפתוח וגן החיות במחיר מוזל!
קחו מפות מהכניסה להתמצאות, גם בגן החיות וגם במוזיאון הפתוח.
אם פחות בא לכם על תכנית הטיול של היום הזה, ניתן לשלב יום אחר מימי האופציה שהוספתי בהמשך הפוסט 🙂

יום שישי: אלקמרזאנסה סחאנס > וולנדם (כפר דייגים)– חזרה לכפר הנופש “דה אמהוף” להמשך בילוי בפארק המים

במידה ותרצו לבקר בשוק הגבינות ב”אלקמר” ולחזות בטקס מכירת הגבינות, תצטרכו לקום מוקדם והגיע למקום ב09:00 בבוקר, הטקס מתחיל ב10:00 וכדאי לתפוס מקום כדי לראות את הטקס מקרוב, זו אטרקציה נחמדה, יש שיגידו מיותרת…לכן, לא נאריך במקום ונקדיש זמן מועט לאלקמר, משם תמשיכו לכפר הדייגים וולנדאם, כפר קטן שבו עיקר הסיור הוא לאורך הטיילת הקטנה, בה עוגנות סירות ויאכטות. לאורך הטיילת פזורות חנויות מזכרות בשפע, זה המקום הזול ביותר לקנות מזכרות וכל מיני דברים מיוחדים. בטיילת יש גם מסעדות ודוכני אוכל מסורתי, אני ממליצה לעצור כאן לארוחת הצהריים, באופן כללי כדאי להגיע לכאן “על בטן ריקה”, אל תפספסו את דוכן הפופרטייס (הפאנקייקים ההולנדים הקטנים) הטוב באזור, תזהו אותו לפי הגביע שממוקם בקדמת הדוכן שלו, המעיד ככל הנראה שהוא הטוב ביותר באזור…טעמתי.. ובאמת הוא נדיר!! תכינו את המצלמות, כי הוא גם פוטוגני.. (ראו תמונה מהאינסטגרם שלי, יואווו אני כבר מתגעגעת! 🙂 )

המשיכו בטיול ותפגשו דוכני אוכל נוספים, דוכני צ’יפס, דגים מטוגנים ועוד ועוד.. גם בכפר זה אין מה להתעכב, ביקור קצרצר וממשיכים הלאה לכיוון “זאנסה סחאנס” כפר המשמש כפרוייקט לאומי לשימור ההיסטוריה, התרבות והמסורת ההולנדית, אמנם המקום מתוייר לעייפה, אבל אני ממליצה מאוד לבקר בו, אם אתם צריכים לוותר על חלק מהמסלול, על זאנסה סחאנס אל תוותרו! למה? המקום יפה מאוד, יש בו תחנות רוח עתיקות, המון צמחיה ונוי, ביתנים שניתן להיכנס אליהם ללא תשלום, שני ביתני החובה הם מפעל הקבקבים, בו ניתן לחזות בהכנת קבקבי עץ הולנדיים (שימו לב, יש להתעדכן בשעות ההדרכה) וחנות הגבינות, בה ניתן לטעות ממגוון רחב של גבינות בכל מיני טעמים שלא חלמתם שקיימים.. חוץ מזה, במקום יש המון אטרקציות נוספות, כמו קבקבי עץ ענקיים שניתן להצטלם איתם (אפילו להיכנס לתוכם :-)) מלא ברווזים וברבורים שעולים מהמים, ועוד ועוד.. מקום מדהים אל תפספסו..

מזאנסה סחאנס חזרנו לפארק המים המדהים בכפר הנופש “דה אמהוף”, לסיום יום מוצלח בו נחשפנו לתרבות הולנדית, מאכלים הולנדיים ונופים מרהיבים.

מצ”ב תמונות מדהימות מהאינסטגרם שלי (אם אתם לא מצליחים לראות אותם, כנראה שאתם עדיין לא עוקבים אחריי.. מוזמנים לעשות זאת כאן – לחצו!)

יום שביעי: יום בילוי בכפר הנופש “דה אמהוף”

את היום הזה כולו הקדשנו ליום מנוחה, רגיעה וניצול הפעילויות בכפר המדהים שאנחנו נמצאים בו, מתחילים בשכירת אופניים ל6 אנשים במרכז האופניים בפארק, יש לציין שזה היה קטעים!! צחקנו בלי סוף! וכך גם טיילנו בכל רחבי הפארק, האופניים מושכרות לשעה (השתמשנו בקופון , אחד מ3 הקופונים שקיבלנו בחינם בכניסה לפארק) לאחר הרכיבה משכנו רגלית לפינת החי בפארק, ראינו חזירים, גדיים, תרנגולות אפרוחים ועוד.. המשכנו למרינה הענקית בסוף הפארק, בה עוגנות יאכטות מפוארות מכל מיני סוגים, טילנו בין היאכטות לבסוף קינחנו במסעדה איטלקית בפארק והמשכנו לפארק המים לבילוי של כמה שעות כיפיות, חזרנו לדירה ובערב הלכנו למועדון הילדים למשחקים חופשיים בשולחנות משחק ומשחקי מחשב, ראינו הופעה במועדון הילדים, שרנו קריוקי, חזרנו לדירה עייפים ומרוצים. לפירוט הטיול המלא שלנו כולל תמונות – לחצו כאן!

יום טיול אופציה נוספת: פארק החבלים קלימבוס פארק המים בכפר הנופש דה אמהוף ובאולינג בערב.

פארק החבלים קלימבוס  klimbosgarderen פתוח מ10:00 עד 18:30 , נמצא במרחק 30 דקות נסיעה מכפר הנופש דה אמהוף, בפארק מסלולי חבלים לכל הגילאים, גם לילדים קטנים, המדריכים מאוד אדיבים במקום, פארק אקסטרימי וכיפי.הילדים שלי מאוד נהנו! למחירי הכרטיסים לפארק החבלים – לחצו כאן!מהפארק ניתן לחזור לחצי יום כיף בפארק המים בכפר הנופש דה אמהוף, לחזור לדירה לארוחת צהריים ולהזמין מבעוד מועד באולינג משפחתי לערב.
טיפ! 🙂
כדאי להוריד את האפליקציה של דה אמהוף ולהזמין את האטרקציות מבעוד מועד – כי יש ביקוש, במיוחד ללייזרים והסאגווי.

לרשימת דירות מומלצות למשפחה באמסטרדם – לחצו כאן!

היום השמיני: עזיבת כפר הנופש, החזרת הרכב באמסטרדם, התמקמות במלון וטיול רגלי ברחבי העיר.

מאחר ולא ניתן לנסוע בעיר ברכב, נחזיר את הרכב בסניף של חברת ההשכרה באמסטרדם, לפני ההחזרה, נסענו לכיוון הדירה המהממת שלנו באמסטרדם, פרקנו  את הציוד, חזרנו לרכב ונסענו לכיוון סניף ההשכרה של הרכב בעיר, בקרבת הוונדלפארק, מעתה ההתניידות בעיר היא רגלית או בטראם. אני כבר מציינת שלא נסענו על הטראם אפילו פעם אחת! זו הייתה דרך מצוינת להכיר את העיר ולחקור אותה! בשלב ראשון נכנסנו למסעדה איטלקית מעולה, אכלנו ארוחת בוקר מאוחרת.. המשכנו לקאלוור סטריט Kalverstraat , שופינג בקטנה, ומשם המשכנו לוונדלפארק Vondelpark פארק ירוק ענקי במרכז אמסטרדם, מתאים למנוחה,פיקניק וטיולים רגליים, בפארק אגמים מלאכותיים, הרבה צמחייה ויופי, יש בפארק שירותים (חשוב!!) ניתן להשכיר אופניים (לא ממליצה עם ילדים..) משם המשכנו לכיכר רמברנט קנינו צ’יפס הולנדי מסורתי, פלאפל מעולה (פלאפל מעוז maoz) עם רטבים מיוחדים  והמשכנו בצעידה לכיוון כיכר דאם Dam Square‏ המפורסמת, ישבנו בכיכר האכלנו את היונים (תביאו לחם בתיק או תקנו גרעיני תירס במקום), בהינו בעוברים ושבים בהנאה רבה והמשכנו בצעידה חזרה לעבר הדירה, ברחובות היפים של הולנד. עברנו על גבי גשרונים, חצינו תעלות ופשוט התפעלנו מהיופי של העיר, הגענו לדירה, קפצנו לסופר ליד הדירה וקנינו מצרכים לארוחת הבוקר ליום למחרת.
טיפ!
כדאי לטייל בעיר עם גוגל מאפ או כל אפליקציה טובה אחרת שאתם מכירים, ככה תגיעו לכל המקומות שרציתם בלי לבזבז זמן,  באמסטרדם הולכים בקלות לאיבוד, הרחובות נראים דומים אחד לשני..

היום התשיעי: מוזיאון נמו, מסעדה איטלקית VAPIANO  שייט עם הדרכה בעברית ומפגש משפחתי

בכל סוכנויות הנסיעות הפזורות ברחבי העיר, מציעים כרטיסים משולבים לאטרקציות, אנחנו קנינו את הכרטיס המשלב את מוזיאון נמו והשייט , למחירי הכרטיסים למוזיאון נמו – לחצו כאן!  nemosciencemuseum הבילוי במוזיאון היה כיפי וחווייתי, הילדים נהנו בו מאוד צפינו במופע המרכזי במוזיאון, התנסנו במגוון חומרים ומתקנים ובסוף הילדים ערכו ניסוי אמיתי במעבדה, בסיום הבילוי במוזיאון, עלינו לגג המוזיאון המשקיף על כל האזור , קונים שוקו חם, צופים על האזור בהנאה רבה, משחקים עם היונים שמגיעות לביקור בגג המוזיאון, פשוט כיף!מהמוזיאון אפשר להמשיך בטיול רגלי לעבר תחנת הרכבת המרכזית של אמסטרדם Central Station, מאחורי התחנה ניתן לטייל לאורך המזח המהמם ולצפות בסירות ובאוטובוסים ימיים, במקום גם חניון אופניים עצוםםםם, מחזה מיוחד בפני עצמו! משם המשכנו לשייט עם הדרכה בעברית (מקבלים אוזניות)  השייט יוצא מכמה נקודות באמסטרדם ומהווה סיור הכרות קליל עם העיר וההסטוריה שלה, ממליצה!

מהמוזיאון ממשיכים כ20 דקות הליכה כיפית לכיוון מסעדת VAPIANO האיטלקית, אנחנו מבקרים ברשת המסעדות הזו המון, המחירים יחסית זולים למשפחה והאוכל מעולה!
כתובת מסעדת VAPIANO האיטלקית – Vapiano, Amstelstraat 2-4, 1017 CD Amsterdam, הולנד
ממשיכים לשוק הפרחים, הבלומנמרקט Bloemenmarkt, רואים את הפרחים המיוחדים, הפקעות המוזרות.. קונים מזכרות קטנות לילדים וממשיכים לכיכר רמברנט Rembrandt Square‏ (בעיניי יותר כיפית מכיכר דאם..) בכיכר יש המון מופעי רחוב, בתי קפה הפתוחים לרחוב, התיישבנו בכיכר, צפינו במופעי רחוב, קנינו גלידה טובה וואפל בלגי הורס נפגשנו עם קרובת משפחה שחיה באמסטרדם שנים רבות (אגב, היא מדריכת טיולים מעולה ומומלצת!! לחצו כאן לקבוצת הפייסבוק שלה)  ממשיכים בצעידה חזרה לכיוון הדירה, מארגנים את המזוודות להמראה לפנות בוקר.

היום העשירי: עזיבת הדירה לפנות בוקר לשדה התעופה המראה בבוקר לישראל

המארחים המקסימים בדירה המעולה שלנו באמסטרדם הזמינו לנו מונית ספיישל לשדה התעופה, ישנו חצי לילה והשלמנו את השינה בטיסה 🙂
היה טיול מדהים!!! ואני ממליצה עליו בחום 🙂

מהמסקנות שלי:
אני אישית לא ממליצה להגיע ליום טיול בודד באמסטרדם, אלא ל3 ימים לפחות (ברוטו, בנטו זה יוצא לכם יומיים) אם כבר הגעתם להולנד, לא תבקרו באחת הערים המתויירות בעולם?? וכן! יש לילדים מה לעשות באמסטרדם!

לפוסט שלי על אמסטרדם עם ילדים ובית הפאנקייק הסודי, לחצו כאן!

אז אם החלטתם שאין לכם זמן ובכל זאת אתם מגיעים ליום אחד, תוכלו להחנות את הרכב באחד החניונים בעיר, לדוג’:
חניון ארנהP+R ArenA
כתובת: Burgemeester Stramanweg 130, 1101 EP Amsterdam, Netherlands
או בחניון P+R Amsterdam RAI
בכתובת: Europaboulevard 2, 1078 RV Amsterdam, Netherlands
מהחניון לוקחים טראם למרכז אמסטרדם , לכיכר דאם.

אהבתם את הפוסט? מוזמנים לעשות לי “לייק” בדף הפייסבוק שלי “בלוג הטיולים של נעמה עוזרי” שם אני מפרסמת את כל הטיולים שלי, המשפחתיים, הזוגיים ועוד הרבה דברים טובים – לחצו כאן! מסלולים מסודרים לפי ימים, שיחסכו לכם המון כאב ראש!
אוהבים את התמונות שלי? מוזמנים לעקוב אחריי באינסטגרם – לאחרונה העליתי תמונות מהממות מכל הטיולים המשפחתיים שלי בחו”ל  עקבו כאן!

מצורפת מפת גוגל לכל האתרים שהוזכרו בפוסט, כולל מסלולי הליכה באמסטרדם, פשוט לחצו על האייקון בצד ימין בסרגל העליון מעל המפה (זה עם החץ) וכל האתרים יופיעו לכם בעברית.