נעמה עוזרי
אוסטריה טיולים

מסלול שבועיים באוסטריה – חבל זלצבורג וחבל טירול

באוגוסט 2018 נבקר באוסטריה עם הילדים לשבועיים, זו תהיה הפעם הראשונה שלנו באוסטריה. אוסטריה גדולה ויש המון מה לראות, בתכנון הטיול החלטתי שלא נוותר על טירול ולכן המסלול מחולק לשבוע בחבל זלצבורג ושבוע בחבל טירול.

המסלול לא עובר בכל האתרים המומלצים כמובן, אך השתדלתי לא לפספס את הטובים ביותר בדגש על התאמה למשפחות , ללא נסיעות מרובות, הרבה פארקי מים ואטרקציות מרעננות.

נהיה ב: מערת קרח, מערת מלח, מגלשות אלפיניות, רכבלים, מרחצאות חמים, נקיקים, גשר תלוי, אגמים ופסגות הרים – ואוו אני כבר מתרגשת….

המסלול נתון לשינוי בהתאם למזג האוויר, ניתן לעשות חלק ממנו או את כולו, הוא בנוי לפי חלוקה הגיונית במפה.

את כרטיס זלצבורג נרכוש מראש בארץ.

שימו לב! לכל מיקום / אטרקציה יש לינק , פשוט תלחצו עליו ותגיעו לאתר הבית של המקום, שם תוכלו לראות מחירים ושעות פתיחה או סגירה.

היום הראשון : נחיתה בבוקר במינכן,רכבל גרפנברג ואגריני, אגם ג’רסיי ופארק המים וואגרין 

נחיתה במינכן  (נוחתים בלילה? קחו מלון בקרבת השדה) בשעה 09:00, איסוף המזוודות+ הרכב+ לפני הכניסה לאוסטריה בקרבת הגבול, נרכוש מדבקה לנסיעה  בכבישים של אוסטריה באחת מתחנות הדלק (vignette).

נסיעה לכיוון העיירה הראשונה בה נלון: וואגרין WAGRIN, למציאת דירה המתאימה למשפחה בעיירה וואגרין, לחצו כאן! הנסיעה לשם לפי המפות תהיה כשעתיים ו40 דקות, נעצור בסופר לקניית מצרכים, יש שני סופרים גדולים מרחק 3 דקות נסיעה מהדירה, התארגנות ויציאה לאטרקציה ראשונה הכלולה בכרטיס זלצבורג –

רכבל גרפנברג ואגריני מהעיירה עולים שני רכבלים: רכבל גרפנברג WAGRAINI’S GRAFENBERG , העולה למתחם ואגריני ורכבל מוצרט המעופף  Talstation Flying Mozart, העולה להר גריסנקרק. שניהם כלולים בכרטיס זלצבורג, אך ניתן לבחור רק אחד מהם.
במתחם ואגריני יש המון מתקנים לילדים, נוף מדהים, אגם שניתן לחצות אותו ברפסודה, לקפוץ בטרמפולינת ענק ועוד ועוד.
כתובת: רכבל גרפנברג             Markt 59, 5602 Vorderkleinarl, אוסטריה‏
כתובת: רכבל מוצרט המעופף  Widmoosweg 6, 5602 Hofmark, אוסטריה‏

משם במרחק נסיעה קצר נלך לאגם ג’גרסיי Jägersee, הנמצא רבע שעה נסיעה מהדירה, למנוחת צהריים, יש מסעדה על האגם (הקינוחים מומלצים!)  וסירות מעץ שניתן להשכיר.

כתובת: 5603 Kleinarl, Austria  Hinterkleinarl  Naturschutzgebiet Jägersee

ואם יהיה כוח נלך לבריכה מקורה ובריכה חיצונית מחוממת בפארק המים וואגרין, בעיירה שלנו, כניסה אחרונה ב18:00, פתוח עד 20:00 – חינם ללנים בוואגרין.

כדאי לכם לעקוב אחריי באינסטגרם 🙂 (לחצו כאן) אני מעלה המון תוכן איכותי ותמונות מיעדים שאני מטיילת בהם בעולם!

אגם ג’אגרסיי

למלונות מומלצים למשפחות בחבל זלצבורג במיקום מעולה לטיולי כוכב באזור – לחצו כאן!


היום השני: אזור קפרון  – הר קיצשטיינהורן, נקיק זיגמונד טון ונסיים במרחצאות אלפן הופ באדגסטיין

נסיעה של שעה מהדירה נגיע לאזור הכפר קפרון kaprun, להר קיצשטיינהורן (Kitzsteinhorn) המקום מתוייר מאוד, רצוי להגיע בשעות הפתיחה ולעלות על הרכבל, שעות הפתיחה: 08:15 –  הרכבל האחרון יוצא ב16:30 למחירים לחצו כאן!
הר קיצשטיינהורן – אחד ההרים הגבוהים באלפים המזרחיים, אליו מגיעים ב3 רכבלים עד לגובה 3029 מטר, בתחנות הביניים ניתן לרדת ולעשות מסלול הליכה ולהתפעל מהנוף המרהיב, בתחנה האחרונה מגיעים לפסגה מושלגת, (מושלגת גם בחודשי הקיץ!) למתחם השעשועים שנקרא ICE ARENA, שם יש  מגוון אטרקציות, אזור עם כסאות נוח שניתן לשבת ולצפות בנוף, מגלשות שלג מסוגים שונים, מסלול שלג לגלישה בטוחה.
כדאי לדעת שהמתחם הזה (של האטרקציות)  פתוח עד סוף אוגוסט תחילת ספטמבר (תמיד כדאי להתעדכן באתר- לחצו כאן!)

לבדיקת מצב העננות בKaprun – Kitzsteinhorn במצלמת לייב המוצבת באתר לחצו כאן

בתחנה העליונה יש אולם סינמה שם יש הקרנה של תמונות וסרטונים מרהיבים של הטבע במלוא הדרו על מסך רחב של 8 מטר, בהמשך כדאי להכנס למנהרה באורך 360 מטרים, בה יש מייצגים שונים ותחנות מידע, בסופה של המנהרה מגיעים לפלטפורמה הפנורמית המשקיפה על האזור, ניתן לראות את הגרוסקלונר ואת האלפים של אוסטריה.
לפי המלצות של מטיילים, רצוי להתחיל את המסלול מנקודת התצפית panorama platform, כי בהמשך היום נהיה שם צפוף.. ורק אח”כ לרדת למגלשות השלג ולחזור לרכבלים.
חניון הרכבל: Kesselfallstraße 85, 5710 Kaprun, אוסטריה‏
כדאי לדעת: למחזיקי זלצבורגכארד יש 10% הנחה
למי שלן באזור קפרון – תבדקו עם המלון שלכם אם אתם מקבלים את כרטיס ההטבות של האזור ואז תחסכו הרבה כסף כי הכניסה תהיה כלולה בכרטיס ועוד אטרקציות שוות באזור קפרון וצל אם זה.
לפי מה שכתוב באתר שלהם, החזרת התגים שקיבלתם (כרטיסי הכניסה) בכל משרדי הכרטיסים מקנה לכם החזר של 2 יורו על כל תג.

מהר קיצנשטיינהורן נמשיך מרחק 10 דקות נסיעה  לערוץ זיגמונד טון ואגם קלאמזה – בערוץ זיגמונד טון נצעד במסלול מעגלי על גשרי עץ , מהם נשקיף למטה על המים הגועשים, השביל קל, אין בו מדרגות רבות והוא ידידותי למשפחות. בקצה העליון של המסלול קיים סכר ממנו נוצר מפל מרהיב של מים כשמעליו אגם שניתן להקיף בהליכה, הטיול לאורך הערוץ קצר יחסית ומסתיים בסכר, בנקודה זו נפנה שמאלה לאגם קלאמזה Klammsee לשביל בדרך מיוערת אל מסלול המקיף את האגם, אורכו 3 ק”מ, ההליכה בשביל מומלצת מאוד!  – את המסלול נסיים במגרש החנייה.
שעות פתיחה בקיץ מ08:30 בבוקר ועד 19:00 בערב.
כתובת: ערוץ זיגמונד טון Kaprun Sigmund-Thun-Klamm, 5710 Kaprun

נקיק זיגמונד טון

מהנקיק נמשיך מרחק 45 דקות נסיעה  למרחצאות באד הופגסטייןתתזמנו את הנסיעה על מנת שתנצלו את כל 4 השעות המגיעות לכם מהכרטיס (כלול בכרטיס זלצבורג, מומלצות יותר ממרחצאות באד גסטיין, שימו לב)   ללכת לFamily World  לשים לב, מתחם הסאונות בד”כ בעירום מלא, פתוח מ 09:00 בבוקר עד 21:00 בערב
כתובת מרחצאות באד הופגסטיין – Senator-Wilhelm-Wilfling-Platz, 5630 Bad Hofgastein , אוסטריה‏

מרחצאות באד הופגסטיין

כל המסלולים שלי, ההמלצות שלי והעדכונים הכי הכי שווים (שווים בלבד!) מפורסמים בקביעות בדף שלי בפייסבוק, תעשו לייק ותהיו מחוברים לכל התכנים שאני מפרסמת!

היום השלישי: הר דיכשטיין (הצד הצפוני) – עליה לתצפית 5 האצבעות וסיום בעיירה הלשטאט 

עליה ברכבל להר דיכשטיין לתצפית 5 האצבעות + ביקור במערת הקרח המסלול מתאים ליום בהיר בלבד! נתחיל את הבוקר בתצפית 5 האצבעות על מנת להימנע מתורים ארוכים, הגעה לעיירה Obertraun, חניה חינם בחניון הרכבל, לרכבל כמה תחנות , בתחנה השנייה, תצפית 5 האצבעות. מהתחנה הליכה של 25 דקות עד לתצפית. יורדים בתחנה הראשונה , ביקור במערת הקרח של דאכשטיין , הדרך למערה כרוכה בעלייה תלולה של 20 דקות, סיור במערה 45 דקות, יש להביא בגדים חמים, קר בפנים, סביב 0 מעלות!
כדאי לדעת שכרטיס זלצבורגלנד מקנה 10% הנחה ואם מחזירים את כרטיסי הכניסה שקיבלתם בסוף הביקור – אתם מקבלים 2 יורו על כל אחד (ניתן להחזיר במכונות או בקופות)
כתובת : חניון תצפית 5 האצבעות (חניה חינם) –  Winkl 34, 4831 Obertraun, אוסטריה, חניה חינם בחניון הרכבל.

נסיים את היום בעיירה הלשטאט, הנמצאת כ5 ק”מ מהתצפית, חונים את הרכב בחניון מוסדר , תראו שלטים בכניסה לעיירה P1/P2  עיירה ציורית מדהימה הבנויה על האגם כדאי לעשות טיול רגלי ברחובות הציוריים, ובאזור האגם, עיירה תיירותית מאוד, באזור האגם יש מלא מסעדות ובתי קפה, לכן נאכל ערב במקום, בדגש על מסעדה שצופה לאגם (חוויה בפני עצמה) לאחר מכן ניתן להשכיר סירה חשמלית לשייט של חצי שעה או יותר .
כתובת:  לחנות מחוץ לעיירה , חניון Salzbergstraße 21, 4830 Hallstatt לבדוק P1 / P2.
חובה יום שימשי ונאה ליום זה

היום הרביעי:  ארמון “הלברון” בזלצבורג ממשיכים לפארק החבלים “אניף” כולל בילוי על שפת האגם באניף (יום חם בלבד!!)

נתחיל בנסיעה לכיוון זלצבורג לסיור הראשון בארמון הלברון, הסיור כלול בכרטיס זלצבורג התקף ל24 שעות בעיר זלצבורג, חונים בחנייה מסודרת בקרבת הארמון, מוציאים כרטיס חנייה ומשלמים ביציאה. ממשיכים בהליכה קלה לכיוון משרד הכרטיסים, מציגים  את כרטיס זלצבורג ומקבלים זימון לסיור הקרוב, ממתינים לשעת הסיור שלכם וכשהוא מגיע, מתלווה אליכם מדריך/ה שעושה סיור באנגלית בגן של הארמון, במהלך הסיור יש “הפתעות” של מים המשפריצים מכל עבר, הילדים יהנו וגם המבוגרים, כדאי לנעול סנדלים או נעלי אצבע ולדאוג שתהיה החלפה ברכב. הבילוי בארמון אמור לקחת כשעה וחצי, ממליצה לא להתמהמה ומיד להמשיך לפארק החבלים.
כתובת : Fürstenweg 37, 5020 Salzburg, אוסטריה‏

פארק החבלים “אניף” – (46 דקות מהדירה) נצא ב09:00 בבוקר . פארק חבלים גדול ואתגרי כולל פארק המותאם לילדים קטנים מגיל 3, בכניסה לפארק יש מסלול חבלים המתאים לילדים קטנים, מסלול ללא ריתמה, בהשגחת ההורים – מקסים! לבוגרים בחבורה יש 6 מסלולים מאתגרים, מהקל אל המאתגר, בכל נקודה יש אפשרות לרדת למטה עם כבל בטחון.
הפארק פתוח מ10:00-18:00 באוגוסט, כניסה אחרונה עד שעתיים לפני, בכניסה מבצעים הרשמה לאתר שלהם, ורוכשים כרטיס משפחתי. ניתן לרכוש כרטיס כניסה לאגם בלבד בעלות של 15 יורו למשפחה או כרטיס משולב לאגם ולפארק החבלים. מחיר למבוגר 26 יורו ומחיר לנוער 19 יורו.
יש חניה משותפת לפארק ולאגם, מרחק של כמה דקות הליכה,
כתובת: פארק החבלים “אניף” –  Waldbad Anif, Waldbadstraße 50, 5081, אוסטריה

נמשיך לאגם שצמוד לפארק החבלים אגם Waldbad Anif  , יש קיוסק ומסעדה קטנה צמוד לאגם, אם הבאתם מחצלת, כדאי לשבת בדשא סביב האגם או על הפרקט הבנוי סביב האגם, ניתן להשכיר חסקה ב5 יורו לשעה,  למי שרוצה, ניתן לעשות אומגה במתקן שנקרא Flying Fox  לאורך 300 מטר שחוצה את האגם.
כתובת: האגם בקרבת פארק החבלים “אניף”  –  Waldbadstraße 50, 5081, אוסטריה

חוזרים לדירה אחרי יום מהנה ומעייף, היום הזה עמוס יחסית, לא בטוח בכלל שתספיקו את הכל, למען האמת לא מאמינה שתספיקו הכל, קחו מה שמתאים לכם ותוותרו על חלק. מה שכן יציאה מוקדמת בבוקר הכרחית ביום שכזה.

היום החמישי:  סכר קפרון מגלשות מייסיפליצר וחוף הרחצה בצל אם זה

נתחיל את היום בסכר קפרוןנמצא מרחק של שעה נסיעה מהדירה שלנו- המקום מומלץ מאוד ברשת ע”י משפחות רבות, מדובר על מאגרי מים מלאכותיים השייכים לחברת החשמל האוסטרית. הסכרים נבנו לאיסוף מי שלגים וליצירת חשמל. אופן מאחר והסכרים בנויים בגובה רב, יש להגיע אליהם בכמה אמצעי תחבורה: אוטובוס, מעלית פתוחה ואוטובוס נוסף. ההגעה: מגיעים עם הרכב לחניון רב קומתי, רצוי לחנות בקומות העליונות, נוסעים לסכר באוטובוסים שיוצאים כל 20 דקות עד לרכבת פוניקולור (מעלית פתוחה) שתעלה אותנו במעלה ההר, עד לגובה 1640 מטר, שם נעלה על אוטובוס נוסף, ממשיכים איתו עד לתחנה האחרונה, אל המאגר העליון. מטיילים במאגר העליון ולאחר מכן במאגר התחתון ב”שביל העשבים” וחוזרים באוטובוסים חזרה לחניון. לעלויות לחצו כאן!
כתובת הסכרKesselfallstraße 96, 5710 Kaprun, אוסטריה‏

סכר קפרון

נמשיך בנסיעה של 13 דקות  למגלשות מייסיפליצר Maisiflitzer Alpine Coaster, הנמצאות בכניסה לקפרון, אורכן 1300 מטר. לעלויות ושעות פתיחה  לחצו כאן!
כתובתEinödweg 3, 5710 Kaprun, אוסטריה‏ – לא כלול בכרטיס זלצבורג! 

נמשיך לחוף הרחצה באגם צל אם זה Zell am See , להביא  בגדי ים ברכב, יש מקפצות למי האגם וטרמפולינה בתוך המים, בריכה רגילה ובריכת פעוטות, מגלשה , מלתחות , אפשר להשכיר גלשנים וסירות המחיר סביר. פתוח עד השעה 19:00.
כתובת: חוף רחצה צל אם זה – Esplanade 16, 5700 Zell am See, אוסטריה

עדכון: בקרבת החוף נמצאת האטרקציה flying fox – מדובר על גלישה בגובה של 143 מטר במהירות 130 קמ”ש לאורך 1600 מטר, נחשבת למהירה והארוכה בעולם, עם נוף מדהים של הרי האלפים – האטרקציה מאוד מומלצת ברשת, אך אינה זולה במיוחד  – לכל הפרטים, מחירים ושעות פתיחה – לחצו כאן!

היום השישי: נקיק למרקלאם / מפלי גולינג, מצודת הוהנוורפן, גו-קארט וסיום במרחצאות תרמה אמדה.

מתחילים את היום בנקיק למרקלאם / מפלי גולינג – יש להתעדכן במצב הנקיק, האם כל הנקיק פתוח למבקרים או שסגרו חלק ממנו עקב קריסה של שביל ההליכה! במידה ותחליטו שלא, ניתן לבקר במפלי גולינג המוקמים ליד האוטוסטראדה A-10 . חינם למחזיקי כרטיס זלצבורג.

משם נמשיך למצודת הוהנוורפן שבעיירה וורפן, במצודה מופע עופות טורפים מדהים ומומלץ .מצודה בת 900 שנה הבנויה על צוק בגובה 55 מטר. מרכז הבזים ומופע העופות הטורפים הוא האטרקציה הבולטת  מומלץ לעלות למצודה המעלית ולרדת ברגל. חינם לילדים עד גיל 6 ולמחזיקי כרטיס חבל זלצבורג. הכרטיס כולל כניסה למצודה, מופע בזים וכניסה למוזיאון הבזים.

שעות המופע: מופע הבזים מתחיל ב11:30

March 30  to 4 November: 11.15 a.m. and 3.15 p.m.
16 July to 17 August: 11.15 a.m., 2.15 and 4.30 p.m.
כתובת מצודת הוהנוורפן – Burgstraße 2, 5450 Werfen, אוסטריה

ממשיכים לגו-קארט – מומלץ מאוד בפייסבוק לילדים בוגרים, מדובר בגלישה מהירה  בקורקינטים במהירות אדירה מראש ההר – יש לשים לב אם מתאים לכם, פעילות אקסטרימית מאוד!  ילדים מגובה 1.45  מ’ יכולים לנסוע לבד ללא הורה מלווה, פתוח מ10:00-17:00 למחירים לחצו כאן!
כתובת:   Rohrmoosstraße 218 8971 Schladming / Rohrmoos

ממשיכים למרחצאות תרמה אמדה ארבלינס (כלול בכרטיס זלצבורג ל4 שעות ראשונות חינם) מרחצאות ופארק מים מקורה אמאדה.
כתובת: Obere Marktstraße 70, 5541 Altenmarkt i. Pg., אוסטריה‏


‏היום השביעי: מגלשות אבטנאו ,רכבל תצפית לאגם גוסאו וטיול רגלי סביב אגם גוסאו

נתחיל במגלשות אבטנאו  Abtenau ( ביום נאה ללא גשם) המגלשות הארוכות ביותר בחבל זלצבורג, 1980 מטר, הפעם הראשונה בחינם והחל מהפעם השנייה בתשלום, כלולות בכרטיס זלצבורג, יש אפשרות לרדת מההר בסקוטרים וקורקינטים (לא כלול בכרטיס).
כתובת : Au 99, 5441, אוסטריה

ממגלשות ההרים נמשיך לאגם גוסאו Gosausee – נחנה את הרכב במגרש החניה שנמצא קרוב מאוד לאגם, נלך עד למלון שנמצא מרחק דקה הליכה, משם יוצא רכבל Gosaukammbahn (כלול בכרטיס זלצבורג) העולה לפסגת ההר ומשקיף על האזור ועל האגם,נטייל בפסגת ההר הרכבל עובד עד שעה 16:50 לאחר מכן נרד למטה לטיול סביב אגם גוסאו, משך הטיול אורך כשעה.
כתובת: Gosau 395, 4825 Gosau, אוסטריה‏

מסלולים :   ימי טיול בחבל זלצבורג אופציות נוספות

 יום טיול אופציה 1 ומומלצת: הר דאכשטיין – הגשר התלוי+ הגונדולה+ המדרגות לשום מקום+ מרפסת התצפית+ מערת הקרח מרחק 50 דקות מהדירה.

כתובת: הר דאכשטיין –  Dachstein-Gletscherbahn, Schildlehen 79, 8972 Ramsau/Dachstein

יום טיול אופציה 2: מערת הקרח אייסריסנוולט+  מצודת הוהנוורפן (כלול בכרטיס זלצבורג)

מתחילים במערת הקרח אייסריסנוולט  להגיע מוקדם בבוקר – להחנות את האוטו במורד ההר , ליד תחנת הרכבת. משם לקחת אוטובוס היוצא לכיוון ההר כל חצי שעה  – ניתן לעלות להר גם עצמאית עם הרכב, אך הנסיעה בעליות לא פשוטות כלל (שיפוע 21 מעלות) או להיכנס עם הרכב עד החניון העליון. ביקור בקילומטר הראשון של המערה המכוסה קרח, הטיפוס מתאים לבעלי כושר סביר, הנוף מדהים! קר מאוד בפנים ולא מתאים לאנשים שפוחדים ממקומות חשוכים. בתוך המערה 1400 מדרגות, 700 לכל כיוון.
כתובת: מערת הקרח  אייסריסנוולט  כתובת החניון –    Eishohlenstr. 31, 5451 Werfen, אוסטריה‏

ממשיכים למצודת הוהנוורפן במצודה מופע עופות טורפים מדהים ומומלץ, יש להתעדכן בשעות המופע

מצודה בת 900 שנה הממוקמת בעיר וורפן ובנויה על צוק בגובה 55 מטר. מרכז הבזים ומופע העופות הטורפים הוא האטרקציה הבולטת  מומלץ לעלות למצודה המעלית ולרדת ברגל. חינם לילדים עד גיל 6 ולמחזיקי כרטיס חבל זלצבורג. הכרטיס כולל כניסה למצודה, מופע בזים וכניסה למוזיאון הבזים.

כתובת מצודת הוהנוורפן – Burgstraße 2, 5450 Werfen, אוסטריה

יום טיול אופציה 3: (המסלול נלקח מ”למטייל”) סנט וולפנג וסנט גילגן: יציאה לטיול 08:00 ע”מ להימנע מתורים ברכבל בסנט גילגן.
נגיע בבוקר לעיירה St. Gilgen. ונעלה ברכבל הותיק צווילפרהורן-זיילבאן) לגובה של כ-1,500 מטר, לתצפית מדהימה על 7 אגמים. חינם עם הכרטיס, 22 אירו ללא כרטיס. מהתחנה העליונה של הרכבל מתפצלים כמה מסלולי טיולי הליכה ניקח את זה המעגלי הקצר יותר.
נרד מההר ונמשיך St. Wolfgang, בדרך אפשר לעצור במגלשות שטרובל הממוקמת על צלע הר לצד הדרך בגובה של 1300 מטר משקיף על האגם נחמד מאוד (לא בכרטיס ככל הנראה 6.70 למבוגר חינם לקימי).
סנט וולפגאנג: נתחיל בשיטוט בסמטאות הצרות והמקסימות שם ניתקל בחנויות בוטיק מקסימות, כלים יפים, מאפים, בתי קפה ציוריים וגלידריות מעולות. הרחוב הראשי הוא Markt. נגיע לשפת האגם שם ניתן לשכור סירת פדלים או מנוע או לקחת מעבורת לאחת העיירות הסמוכות.
נמשיך בעליה להר שפרברג ברכבת הקיטור הוותיקה והתלולה ביותר באוסטריה והאיטית לתצפית על כל אזור האגמים (שפברגבאן עמ’ 63 בספר). מדובר בבילוי של מס’ שעות. (מחיר 33 יורו למבוגר חינם מתחת לגיל 6). בסיום ותלוי בזמן, נסיעה (לא חובה) לעיירה באד אישל (האטרקציה קונדיטוריית צאונר המפורסמת במרכז העיירה).
טיפ : עם ההגעה לסנט וולפגאנג, יש לקנות דבר ראשון את כרטיסים לרכבת היוצאת כל שעה עגולה ועם הגעתכם לראש ההר ביציאה מהרכבת עליכם לקבל כרטיס חזרה לשעה הנוחה לכם ( שעה וחצי – שעתיים מספיקים.

יום טיול אופציה 4: מעבר לגרמניה – מכרות המלח בברכטסגאדן ושייט באגם המלכים
מתחילים את היום במכרה המלח בברכטסגאדן  – ממליצה להזמין כרטיסים באתר האינטרנט שלהם בבוקר לפני ההגעה, משריינים מקום לפי שעה ולפי ההרכב המשפחתי שלכם ומקבלים מייל, ההזמנה ממתינה לכם כ20 דקות, אם לא שילמתם, ההזמנה מתבטלת (הביקור במכרה מתאים ליום גשום) במכרה נלבש תלבושות של כורים, וניסע בקרוניות במנהרות חצובות בסלע, נשוט על אגם תת קרקעי, נגלוש במגלשות עץ ונלמד לכרות מלח כמו פעם.
פתוח מ09:00 עד 17:00. כדאי להזמין סיור מראש ולקנות כרטיסים מבעוד מועד און ליין (לחצו כאן לקניית כרטיסים אונליין)
כתובת: מכרות המלח בברכטסגאדן -Bergwerkstraße 83, 83471 Berchtesgaden,  גרמניה‏
לאחר המכרה נמשיך בנסיעה לכיוון גרמניה, לשייט באגם המלכים – חונים בחניון בתשלום, תדאגו שיהיו לכם מטבעות למד-חן, מתחילים בטיול על הטיילת היפה המובילה אל הרציף, בטיילת ניתן להתפנק בפנקייקים שריחם ממלא את האוויר או לשבת באחת מהמסעדות הרבות בדרך, ניתן גם לשבת על המזח ולהאכיל את הברווזים, ממשיכים בהליכה של 10 דקות לכיוון ביתן הכרטיסים, רוכשים כרטיס משפחתי ויוצאים לשייט לכיוון האי סט ברתולומיאו,  במעבורות חשמליות, המעבורות עוצרות ב2 תחנות, ניתן להסתפק בתחנה הראשונה, הקברניט שולף חצוצרה ומדגים את אפקט ההד המגיע מההרים, יורדים מהסירה בתחנה הראשונה לשביל הליכה היוצא מאחורי הכנסייה למסלול מעגלי הנמשך חצי שעה עד שעה, מסומן בשלטים צהובים – מומלץ ללכת ביום בהיר ולא מעונן, האגם מדהים ביופיו, בצבע טורקיז משגע, ההרים סביב מזכירים את תאילנד…
כתובת  אגם המלכים – חניה ורכישת כרטיסים  Seestraße 3, 83471 Schönau am Königssee, גרמניה‏

חדש! מפת גוגל שהכנתי לכל האטרקציות השוות בטירול, כולל המלצות למקומות לינה למשפחות במיקום מעולה – לחצו כאן ובנו את המסלול שלכם

היום השמיני:  טירול –  הבית ההפוך, גשר אירופה ואטרקציות בעמק שטובאי

עוזבים את חבל זלצבורג לכיוון טירול, נסיעה מוואגרין למקום הלינה השני שלנו בעמק שטובאי בעיירה פולפמס, מרחק 2:45 דקות נסיעה.

למקומות לינה מעולים למשפחות בטירול – עמק שטובאי – לחצו כאן!

בדרך עצירה ראשונה בבית ההפוך   אטרקציה מומלצת בדרך מזלצבורג לטירול, מומלץ להתחיל בקומה העליונה ואח”כ לרדת לקומה הראשונה, עלול לגרום לסחרחורות, בילוי של עד שעה.

ממשיכים לדירה, עושים עצירה ב Schönberg  כדי לראות את גשר אירופה Europe Bridge  הגשר הכי גבוה באירופה (גובה 190 מטר מעל העמק)  ניתן לטייל עליו ברגל, אולי נראה אנשים שקופצים באנג’י.

צ’ק אין בדירה, לוקחים את כרטיס סופר- שטובאי ויוצאים לאטרקציות בעמק שטובאי (לאורחים בשטובאי מוענק ע”י מקום האירוח כרטיס סופר שטובאי  המקנה הטבות שוות ביותר).

אטרקציות הכלולות בכרטיס סופר שטובאי:

נוסעים לעיירה מיידרס Mieders  מגלשות ההרים במיידרס גלישה ראשונה חינם, עולים ברכבל יורדים במגלשות, אפשר להמשיך לבריכה במיידרס, היא גם חינם למחזיקי הכרטיס.

ליד הדירה פארק מים בעיירה טלפס Waterpark StuBay  – כלול בכרטיס שטובאי ל3 שעות ראשונות.

יש הרבה אטרקציות באיזור, נחליט באותו היום, התכנית פתוחה.

כתובות:

הבית ההפוך – 6123 Terfens Stublerfeld 1

גשר אירופה – Europabrücke-Parkpl. 3, 6141 Schönberg im Stubaital, אוסטריה

הדירה שלנו בעיירה פולפמס – Appartements Am Kirchplatz, Bahnstraße 19, 6166 Fulpmes, אוסטריה

היום התשיעי: אגם אכנזה, איירופן, ופארק המים Erlebnistherme Zillertal‏‏

יציאה מהדירה לכיוון אגם אכנזה Achen Lake  –מרחק 50 דקות נסיעה,  נתחיל את היום בעליה ברכבל להר רופאן rofan seilbahn לגלישה באומגה מלהיבה. גלישה מפסגת Gschöllkopf (שגובהה 2038 מטרים) ב- אירופאן Airrofan בגלשן לארבעה אנשים המחובר לכבל ענק ויורד במהירות של 85 קמ”ש הגלישה מעניקה   את התחושה הקרובה ביותר למעוף נשרים. מתאים לילדים מגובה 1.30, לא מתאים לילדים מתחת לגיל 10, פתוח עד 16:00.

נמשיך לאגם אכנזה Achen Lake  – האגם הגדול ביותר בטירול, למנוחה וארוחת צהריים

ניתן לשכור אופניים בעיירה maurach ולרכב על גדת האגם. ניתן לעשות סיור סאגווי סביב האגם.

במידה ונשאר כוח – נסיים את היום בפארק מים Erlebnistherme Zillertal‏‏ המטורף, עם מגלשות מים ארוכות ומלהיבות ביותר.

כתובות:

Airrofan  גלשן באומגה – Maurach 200, 6212 Maurach, Österreich

Achen Lake אגם אכנזה – Buchauerstraße 3, 6212 Maurach,  ‏

פארק המים      – Erlebnistherme Zillertal‏‏   Badweg 1, 6263 Fügen

היום העשירי:  יום פנוי אופציה לנסיעה לאיטליה – הדולומיטים

עמק גרדנה , אורטיסיי , טיול קצר בעיירה, ממשיכים לקורטינה דה אמפצ’ו וקינוח באגם ברייס

היום ה11: נקיק לאושט והעיירה הציורית מיטנוואלד בגרמניה -עזיבה למקום לינה שני בטירול,עמק אוצטל

לנקיק לאושט יש כניסות מהצד הגרמני (מהעיירה מיטנוואלד) ומהצד האוסטרי, הנקיק הוא פרוייקט משותף של גרמניה ואוסטריה, חניה בתשלום 5 יורו, הכניסה לנקיק היא חינם. ממליצים להיכנס לנקיק מהעיירה לאוטש בצד האוסטרי, הכתובת: Leutascher Geisterklamm

הכביש מוביל למגרש חנייה גדול, צעידה על גשרי ברזל מעל הנחל עד שמגיעים לגשר גדול החוצה את הערוץ. יש להחליט האם ממשיכים בשביל הכחול אל עבר המפל או לחזור בחזרה, ממנו יש כניסה לשביל הירוק המגיע אל נקודת התצפית היפה ביותר באזור, הכניסה לשביל הירוק בתשלום. עדיף ללכת בשביל האדום, הוא קצר יותר והמסלול מאוד יפה.

ממשיכים לעיירה מיטנוואלד בצד הגרמני, עיירה ציורות ויפה, נטייל ברחובות ובמדרחוב המקושט, נאכל צהריים במסעדה / בתי קפה / יש גלידות טובות.

חוזרים למקום לינה השני בטירול, בעיירה Sautens סאוטנס  – 50 דקות נסיעה.

כתובות:

נקיק לאוטש – Leutascher Geisterklamm

מיטנוואלד – העיירה הגרמנית Mittenwald, Germany

למקומות לינה מעולים למשפחות בטירול – עמק אוצטל – לחצו כאן!

היום ה12: מגלשות אימסט, ראפטינג בעמק אוץ וקינוח באקווה דום

מומלץ להגיע מוקדם בבוקר כדי לא להמתין בתורים, המגלשות באימסט הן הארוכות ביותר באירופה כ3.5 ק”מ, עולים ברכבל לפסגה וגולשים מטה, העליה ברכבלים פתוחים (ואוו!! ) גלישה ראשונה חינם למחזיקי כרטיס אוצטל!! יש לשאול את המארחים במלון האם הם נותנים אותו (כרטיס שווה ביותר!! ). המלון שלנו נותן אותו!

נמשיך לראפטינג בעמק אוץ, יש הרבה חברות, נחליט במקום על ראפטינג שמתאים לילדים אולי נתחלק ל2 קבוצות, הבוגרים והצעירים.

נקנח במתחם המרחצאות התרמליים היוקרתי אקווה דום , כרטיס אוצטל מקנה כניסה יומית חינם למחזיקים בו (חוסך הרבה כסף!) מרחצאות וסאונות Aqua Dome. יש מתחם ילדים עם מגלשות כיפיות, תעלות זרמים, בריכות ילדים ובריכות גלים, אבל האטרקציה האמיתית היא הבריכות החמות. מומלץ להביא אתכם לאקווה ספא מגבות מהמלון בו אתם מתאכסנים. יש מגוון של סאונות (במתחם הסאונות קוד הלבוש מתאים לזה שהיה מקובל בגן העדן…)

כתובות:

המגלשות באימסט –  Imster Bergbahnen GmbH & Co KG Hoch-Imst 19 6460 Gemeinde Imst Österreich

אקווה דום – Hauptstraße 16, 6433 Oetz

רוצים להיות חברים 🙂 ? להנות מהתוכן שאני כותבת בעמל רב? פשוט תעשו לי “לייק” (לחצו כאן!!)  בדף שלי בפייסבוק “בלוג הטיולים של נעמה עוזרי” ותהיו מעודכנים!

היום ה13: יום כיף לפני העזיבה, בפארק המים והאקסטרים AREA 47  

ניתן לבלות בפארק AREA 47 יום שלם, כניסה חינם עם כרטיס אוצטל, מלא מגלשות , מקפצות ותותחי מים, יש אזור אקסטרים ימי (רפטינג, קניונינג)ואזור אקסטרים יבשתי (באנג’י ופארק חבלים), ניתן להכנס לאתר שלהם ולהתרשם.

כתובת: AREA 47, Ötztaler Achstraße 6430 Ötztal-Bahnhof, Austria 1

היום ה14: עוזבים את טירול לכיוון שדה התעופה במינכן

זהו, הגעתם לסיום התכנון, מניחה שחלקכם יחשבו שהמסלול קצת עמוס.. אבל כמו שכתבתי בהתחלה, תלכו עם ההרגשה שלכם, לא חובה לעשות את הכל, זה רק שלד לטיול המבוסס על הקרבה של האטרקציות אחת לשניה..

מקווה שעזרתי 🙂  אם כן, אשמח שתכתבו לי למטה בתגובות, שיהיה לכם טיול מהנה!

לא לשכוח לפני החזרת הרכב, לצלם את התדלוק האחרון (את לוח השעונים שמראה שהמיכל מלא ואת הקבלה של התדלוק) , לנקות את הרכב ולצלם שנקי 🙂

***עדכון*** חזרנו מאוסטריה וכבר כתבתי על זה 4 פוסטים:
1. איך תכננו חופשה באוסטריה ל14 יום – עלויות, טיסות, מלונות, אטרקציות ועוד..
2. רשימת ציוד מושלמת לחופשה באוסטריה
3. שבועיים באוסטריה – חבל זלצבורג חלק א’ – המסלול המלא
4. שבועיים באוסטריה – מטיילים בטירול חלק ב’ – המסלול המלא

מוזמנים לעקוב אחריי באינסטגרם – אני מעלה תמונות מהטיולים שלנו בחו”ל ועוד דברים מגניבים

רוצים להיות חברים 🙂 ? להנות מהתוכן שאני כותבת בעמל רב? פשוט תעשו לי “לייק” (לחצו כאן!!)  בדף שלי בפייסבוק “בלוג הטיולים של נעמה עוזרי” ותהיו מעודכנים!

You Might Also Like...

62 תגובות

  • Reply
    יניב
    01/05/2018 at 03:10

    תכנון מדהים ערוך יפה ומסודר
    תודה רבה

  • Reply
    נעמה שמריהו
    01/05/2018 at 07:21

    מדהים! כל הכבוד!!
    אפשר לשמור את זה כקובץ וורד?

    • Reply
      naamaozeri
      01/05/2018 at 07:33

      היי נעמה, תודה רבה, כל הרעיון הוא שיש לינקים בפוסט, שזה מאוד שימושי

  • Reply
    שושי
    01/05/2018 at 20:57

    ממש מסודר ומקסים אשמח לקבל בבקשה את החומר לאיימל שלי

    • Reply
      naamaozeri
      02/05/2018 at 03:03

      היי שושי, תודה רבה! אני יכולה להעביר לך קישור לפוסט לאימייל שלך,
      נעמה.

  • Reply
    ספיר
    02/05/2018 at 06:47

    נעמה יקרה, תודה רבה על השיתוף!!! תכנית מדהימה ותודה על הלינקים. ייש כוח! את עוזרת לרבים. תודה תודה ושוב תודה!

    • Reply
      naamaozeri
      02/05/2018 at 07:53

      ואוו תודה רבה ספיר, אני תמיד משתפת את הטיולים שאני עושה עם הילדים, שמחה לעזור🤗

  • Reply
    דורית
    10/05/2018 at 21:08

    נעמה את אלופה! מסלול נהדר. האם תוכלי לשלוח למייל שלי? D0544618088@gmail.com

    • Reply
      naamaozeri
      11/05/2018 at 19:46

      היי תודה רבה! פשוט שמור את הקישור, מידי פעם אני מכניסה פה עידכונים וחידודים, אין לי אפשרות לשלוח במייל, הכל באתר, תודה ❤️

      • Reply
        סאפי
        13/07/2023 at 16:54

        מדהים ומהמם
        תודה על השיתוף.
        האם את יודעת אולי אם מקבלים שם מאסטרקארד נטען כאמצעי תשלום?

  • Reply
    סיגל שגיא
    13/05/2018 at 11:59

    וואוו..נעמה את אלופה!!!
    תודה רבה על ההשקעה!

    • Reply
      naamaozeri
      14/05/2018 at 05:14

      תודה רבה סיגל, שמחה שעזרתי 😃

  • Reply
    דורית
    14/05/2018 at 19:33

    הי נעמה,
    למה בחרת את העיירה סאוטנס ? והאם יש מקום לינה מומלץ?

    תודה מראש

    • Reply
      naamaozeri
      16/05/2018 at 19:08

      היי דורית, העיירה סאוטנס נמצאת בעמק אוץ המהמם, המיקום של העיירה מרכזי לטיול בטירול באזור זה, מסביב יש המון אטרקציות שאנחנו רוצים לבקר בהן כמו AREA 47 והאקווה דום ומגלשות אימסט ועוד ועוד תוכלי לראות בפוסט שכתבתי, מקום לינה מומלץ זה המקום שאני אהיה בו ויש עוד הרבה, כנסי לפוסט שלי על מלונות מומלצים בטירול

  • Reply
    שמחה
    15/05/2018 at 08:34

    נעמה היי אשמח לדעת מהיכן ניתן להזמין את כרטיס זלצבורג שרשמת עליו ?

    • Reply
      naamaozeri
      16/05/2018 at 19:09

      היי שמחה , אני מזמינה מהארץ מחברה בשם toptour, כנסי לגוגל תמצאי, בהצלחה 😀

  • Reply
    קרן
    07/06/2018 at 07:28

    היי, מסלול נהדר ! ומפורט.
    גם אנחנו טסים באוגוסט עם 3 ילדים לאוסטריה.
    אשמח לקבלת המסלול במייל:
    keren7lol@gmail.com/
    תודה רבה וטיול מהנה (-:

    • Reply
      naamaozeri
      07/06/2018 at 10:07

      היי קרן, תודה רבה 💛 סורי, אין לי אפשרות להעביר במייל.. הכל נמצא באתר, תהנו בטיול, אולי נתראה.. 😀

  • Reply
    דורית
    14/07/2018 at 13:33

    היי נעמה,
    איזה נקיק בחרת במקום ליכטנשטיין הסגור?

    • Reply
      naamaozeri
      15/07/2018 at 06:33

      היי דורית, האמת שעדיין לא החלטנו, אבל בגלל שבחלק השני של הטיול נהיה נקיק לאוטש בטירול, יש מצב שנחשוב על משהו אחר ולא נקיק, את מוזמנת להכנס למפת האטרקציות של אוסטריה שהכנתי ולראות מה יש בקרבת מקום, אחרי שאחליט אעדכן באתר, תודה!

  • Reply
    אביב
    17/07/2018 at 05:32

    היי נעמה,
    לפי מה שכתבת לא נסעתם עדיין וגם אנחנו מתוכננים לנסוע באוגוסט. כמה דברים שנראה לי שכדאי שתבדקי ואולי תוסיפי לנסיעה. כמובן שיש אין סוף ואין אפשרות לעשות את הכל…
    סכרי קפרון- נמצאים בדרך מזלצבורג לטירול, אולי שווה לכם לעשות
    בעמק אוצ יש הרב רכבלים שכלולים בכרטיס של אוצ והם אמורים להיות מהממים ועם הרבה אטרקציות לילדים בפסגה. הם נמצאים בסולדן קרוב יחסית לאקווה דום, אולי שווה לבדוק ולעלות על אחד או יותר מהם. אחד מהם גם מוביל לקרחון.
    שאלה לסיכום- למה לא רשמת את קרחון שטוביי שאמור להיות מהמם?
    שיהיה הרבה בהצלחה ונסיעה טובה 🙂

    • Reply
      naamaozeri
      17/07/2018 at 11:15

      היי אביב תודה רבה על התגובה ❤️ סכר קפרון בהחלט בתכנון של היום השלישי, אני אוסיף אותו ואפילו הוא מופיע במפה שלי, לגבי עמק אוצ, אנחנו נעשה מספיק רכבלים אז את יודע/ת אין לזה סוף.. לגבי קרחון שטובאי, מאחר ונהיה בקפרון ודאכשטיין לא תכננתי לעלות לשם.. אבל הכל פתוח בהתאם ללו”ז

  • Reply
    ינינה | אפקים מטיילים
    21/07/2018 at 13:22

    רעיון טוב, להעלות את כל הרשימות והתכנונים לפוסט מסודר. יהיה מעניין לקרוא גם את החוויה שאחרי. מה מימשתם., מה היה טוה ומה לא.

    • Reply
      naamaozeri
      21/07/2018 at 21:15

      היי ינינה, תודה רבה, כמובן שאעדכן💖

  • Reply
    ערן
    21/07/2018 at 13:25

    נשמע שהולך להיות טיול מדליק…
    אין כמו אוסטריה
    התמונות והתכנון מזכירים נשכחות

    • Reply
      naamaozeri
      21/07/2018 at 21:16

      היי ערן, תודה, אני כבר ממש מחכה לזה.. וגם הילדים, מאמינה שנחזור מלאי חוויות..

  • Reply
    שיר ים
    21/07/2018 at 17:06

    איזה תכנון קפדני של המסלול.

    • Reply
      naamaozeri
      21/07/2018 at 21:19

      היי שיר, ככה זה.. אי אפשר בלי מפה😀

  • Reply
    ענת
    25/07/2018 at 07:46

    נעמה, תכנון מעולה!

  • Reply
    חגית
    28/07/2018 at 10:13

    נעמה, תכנון מדהים! יש סיבה מדוע לא הכנסת את העיר זלצבורג למסלול הטיול?

    • Reply
      naamaozeri
      28/07/2018 at 13:39

      האמת שאת המפה הזו בניתי לפי המסלול שלי וזלצבורג לא הייתה בתכנית.. עם הזמן אני אכניס אותה ואת האטרקציות שבה, תודה על ההערה 🙂

  • Reply
    אברהם
    28/07/2018 at 21:03

    נעמה
    עשית עבודה מדהימה. עצה קטנה: שימי לב שאת צריכה להגיע לאתר מסוים לדוגמא: טירת נוינשטין את לא צריכה לסמן במפה את הטירה עצמה – כי לשם את לא מגיעה ברכב. את צריכה לאתר את החניון הרישמי או החניון הקרוב ביותר ממנו יוצא שביל / מסלול / שאטל וכיוב’….
    הטירה היא רק דוגמא

    • Reply
      naamaozeri
      28/07/2018 at 21:40

      היי אברהם, תודה על התגובה, כן זה ברור לי, ברוב המקומות שסימנתי, המיקום הוא לחניון

      • Reply
        אורן
        12/08/2018 at 12:57

        אחלה מסלול,
        בני כמה הילדים?
        אשמח אם תחזרי ותספרי איך היה ומה היית משנה בתוכנית
        תודה רבה

        • Reply
          naamaozeri
          25/08/2018 at 20:43

          היי אורן, הילדים בגיל 12.5, 10, 5.5, כמובן אשכתב הכל מחדש

  • Reply
    אורן
    11/08/2018 at 09:15

    נעמה, ממש מסודר ומושקע. אנחנו גם מתכננים אוסטריה אבל רק לחבל זלצבורג. אשמח אם תחזרי ותהני את חוות דעתך למה היית משנה המסלול שלך כי אני בונה עליו…🤗
    ודרך אגב בני כמה הילדים? שנדע על פי איזה גילאים המסלול תוכנן
    תודה ובהצלחה

    • Reply
      naamaozeri
      25/08/2018 at 20:43

      היי אורן, למתי אתם מתכננים?

      • Reply
        אורן
        01/09/2018 at 09:32

        שנה הבאה. טיסות כבר הוזמנו…היה ממש בזול

        • Reply
          naamaozeri
          02/09/2018 at 04:27

          היי אורן, איזה כיףףף, לאיזה תאריכים, לכמה זמן ולהיכן? ומה זה “היה ממש בזול?” כמה עלה כרטיס?

          • אורן
            02/09/2018 at 20:44

            היי נעמה….עלה לי 225 דולר כרטיס ישיר לוינה כולל כבודה וארוחה. תחילת אוגוסט 19. יוצא לי 8 ימים נטו (אם מורידים את היום הראשון והאחרון) ואני מתרכז רק בחבל זלצבורג. אהבתי את התכנון שלך…רק רציתי שתגידי מה היית עושה אחרת בכדי ללמוד מטעויות או לעשות דברים יותר נכון. תודה מראש.

          • naamaozeri
            29/09/2018 at 21:00

            היי אורן, פירסמתי לאחרונה את כל הטיול לפרטי פרטים, כולל חוות דעת בסוף כל יום, מוזמן לעיין באתר

  • Reply
    אורן
    02/09/2018 at 20:44

    היי נעמה….עלה לי 225 דולר כרטיס ישיר לוינה כולל כבודה וארוחה. תחילת אוגוסט 19. יוצא לי 8 ימים נטו (אם מורידים את היום הראשון והאחרון) ואני מתרכז רק בחבל זלצבורג. אהבתי את התכנון שלך…רק רציתי שתגידי מה היית עושה אחרת בכדי ללמוד מטעויות או לעשות דברים יותר נכון. תודה מראש.

    • Reply
      naamaozeri
      03/09/2018 at 19:11

      היי אורן, מחיר מעולה! בהנחה שלא נוחתים בערב וחוזרים מוקדם בבוקר.. לגבי התכנון, הרבה לפני אוגוסט כבר אכתוב את הפוסט על הטיול שלנו שהיה לפני שבועיים, אפרסם בקבוצה שלי “משפחות מטיילות בחול”

  • Reply
    אורלי
    29/12/2018 at 19:32

    סיכום נהדר 6מפורט, היה מתאים אם היית מצרפת קישור לפה בגוגל

    • Reply
      naamaozeri
      30/12/2018 at 20:25

      היי אורלי, תודה, לאיזה קישור את מתכוונת?

  • Reply
    רונית
    25/04/2019 at 07:43

    נעמה היי,
    ישר כח על האתר המושקע!!
    מצאנו מקום לינה שאנחנו אוהבים בשמדלינג ואנחנו מנסים להבין אם זה מאריך משמעותית את הנסיעה היומית לאטרקציות בחבל זלצבורג ביחס ללינה בפלכאו. אשמח לדעתך

    • Reply
      naamaozeri
      04/05/2019 at 14:28

      היי רונית העיירה Schladming אמנם לא הכי מומלצת ללינה אם רוצים להתמקד באטרקציות בחבל זלצבורג, התוספת בנהיגה היא בערך חצי שעה כ40 ק”מ, הכל תלוי לאן תרצו להגיע… בהצלחה

  • Reply
    גבי
    06/07/2019 at 10:43

    נעמה את פשוט אלופה……אני קורא ומרגיש שאני נמצא במקום

    • Reply
      naamaozeri
      09/07/2019 at 20:40

      תודה רבה רבה!! אם זו ההרגשה שלך, אז אני את שלי עשיתי 🙂

  • Reply
    אורית
    06/07/2019 at 17:21

    היי,
    האם היום השני שתכננת בקפרון יצא כך לפועל? נראה שהוא מאוד עמוס… האם זה ריאלי לדעתך?

    • Reply
      naamaozeri
      27/07/2019 at 08:52

      בכלל לא עמוס, היה מעולה!

  • Reply
    ענבר
    12/07/2019 at 20:01

    היי נעמה,
    יש לי 3 בנות, הגדולה בת 5 ותאומות בנות שנה ושמונה. חשבנו לעשות טיול באוגוסט לאיזור. מה המסלול שלך יכול להתאים לנו?
    תודה רבה 🙂
    ענבר

    • Reply
      naamaozeri
      27/07/2019 at 08:50

      היי ענבר, את יכולה לעיין בטיול שלנו עם התמונות, תראי בלשונית טיולים> אוסטריה> שבוע בחבל זלצבורג חלק א’, תראי את התמונות ותיאור המסלול ותקחי מה שמתאים לכם, בהצלחה!

  • Reply
    רוני
    02/09/2019 at 07:51

    סיכום מעולה!!! רק פחות ראיתי המלצה על מסלולים רגליים…נשמע שזה מדינה של אטרקציות אינסופיות ונוף נגיש…יש מסלולי הליכה למשפחות חצי יומי?

    • Reply
      naamaozeri
      02/09/2019 at 09:22

      היי רוני, נכון, יש במסלול שלי פחות מסלולי הליכה, אבל בכל האזורים שהיינו היו שפע מסלולי הליכה, בתצפית 5 האצבעות יש הליכה, כל הנקיקים זה הליכה, האגמים, את כולם ניתן להקיף בהליכה, בכל יום יש הליכה, אנחנו עשינו, אבל לא משהו מאומץ במיוחד כי היינו עם קטנים

  • Reply
    ענבר
    11/01/2020 at 10:17

    פוסט מושלם, תודה רבה רבה על כל המידע בפוסט הזה ובכל השאר – ובמיוחד על המפות! חסכת לי שעות של עבודה 🙂

    • Reply
      naamaozeri
      11/01/2020 at 10:34

      היי ענבר! תודה רבה! איזה כיף, שמחתי לעזור 🙂

  • Reply
    khaled
    11/02/2020 at 15:17

    הי נעמה ,

    אהבתי מאוד את הפירוט של הטיול שלך , יש לי רק שאלה אחת , לגבי הר דיכשטיין , אין הגבלת גיל ? לעלות לרכבל לפסגת ההר ?
    ולהכנס למערת הקרח ?

  • Reply
    טל כהן
    26/03/2020 at 18:05

    אני גר בוינה כבר מעל לשנתיים למטרת לימודים. בחודש ינואר 2020 הגיעו כמה חברים לבקר אותי ורציתי להראות להם חוויה שונה מחוץ לעיר וינה. חיפשנו דברים פחות תיירותיים ויותר בחוויה אישית, לאחר בירורים מצאנו אופציה לסיור יומי של 8 שעות לאלפים הווינאיים באתר אוסטריה למטיילים.
    מנקודת מבט של חבורת ישראלים צעירים, היה ממש כייף לצאת לשלג ואל ההרים בזמן החורף מחוץ לוינה. הנופים מרהיבים ויש אופציה לאתרי סקי ולהשכרת מזחלות שלג. אם היה לחברים שלי יותר זמן כנראה היינו מטיילים לערים נוספות ברחבי אוסטריה והונגריה כמו העיר המפורסמת Hallstatt.

    לאלה שמחפשים טיולים, אתרים ואטרקציות בכל רחבי אוסטריה (בנוסף לעיר וינה), אני ממליץ לבדוק את אתר אוסטריה למטיילים. האתר מספק מידע נרחב לגביי הרבה אזורים.

    בקשר לעיר וינה עצמה, אחד מהזמנים הכי טובים לבקר פה זה בחורף לקראת אירועי הכריסמס. יש פה שווקי חג מולד יפהפיים המציעים יין אדום חם מקומי. אופציה נוספת היא בזמני הקיץ כי יש פה הרבה פסטיבלים שונים, בחודש יוני יש פה לאורך נהר הדנובה פסטיבל מוזיקה בשטח הפתוח הכי גדול באירופה.

  • Reply
    חיים
    24/02/2023 at 00:41

    הי
    תודה על כל המידע המקיף
    האם את ממליצה יותר על איזור טירול או על זלצבורג?
    אנחנו זוג פלוס 4 ילדים מגיל 9 עד 18
    אוהבים מאד נוף וטבע וגם כמובן אטרקציות ופארקי מים

כתיבת תגובה