נעמה עוזרי
אוסטריה טיולים

שבועיים באוסטריה – מטיילים בטירול חלק ב

פוסט המשך לטיול של שבועיים באוסטריה, כאשר את השבוע הראשון עשינו בחבל זלצבורג והמשכנו לשבוע נוסף בטירול – פוסט מפורט לפי ימים עם תמונות מרהיבות והמון אינפורמציה שתעזור לכם לתכנן לגמרי לבד טיול מושלם באוסטריה.
לחצו כאן כדי להגיע לפוסט הראשון: שבועיים באוסטריה – מטיילים בחבל זלצבורג חלק א’.
את הלינה בטירול, פיצלנו ל 2 מוקדים, על מנת להמנע מנסיעות מרובות וכדי להנות משני עמקים יפים בטירול : עמק שטובאי ועמק אוצטל.

לחצו כאן ועשו לייק לדף שלי בפייסבוק – ככה תהיו מחוברים לכל התכנים שאני מפרסמת, מסלולי טיול למשפחות בחו”ל, המלצות למלונות המתאימים למשפחות, מוצרים זולים לנסיעות לחו”ל ועוד הרבה תוכן איכותי!

נתחיל:

היום השמיני –  בדרך לטירול עוברים בזלצבורג ומסיימים בפארק מים מפנק בעמק שטובאי

היום זה היום שבו אנחנו עוזבים את זלצבורג ועוברים לטירול, מחכה לנו נסיעה של  שעתיים וחצי עד לעמק שטובאי , בו נבלה את ארבעת הימים הקרובים, בדרך מחליטים שלפני שנעזוב לחלוטין את אזור זלצבורג, נעבור בעיר זלצבורג ונכנס לארמון הלברון, על אף שלא היה במסלול המקורי (זה מה שנקרא יצירתיות בטיול…, תמיד תשאירו לכם תכנית מגירה, כמובן שהכל צריך להיות מתוכנן בחכמה לפי המפה..) הארמון נמצא על הדרך והאריך לנו את המסלול ב20 דקות, לא נורא..
מתחילים את הבוקר מוקדם בארמון הלברון Hellbrunn , המרוחק כ50 דקות נסיעה מהדירה בוואגרין – הסיור בארמון כלול בכרטיס זלצבורג (הכרטיס תופס ל24 שעות בעיר זלצבורג) מכוונים את ה WAZE לארמון, ככל שהתקרבנו לארמון הבחנו בכמה כניסות לחניונים בתשלום (אי אפשר לפספס, זה על הכביש) נכנסנו לאחת מהן והוצאנו כרטיס חניה.
מהחניה צעדנו עד למשרד הכרטיסים, הצגנו את כרטיס זלצבורג וקיבלנו זימון לסיור שלנו, כל רבע שעה יוצא סיור מלווה במדריכ/ה,  הסיור כיפי, קליל ומצחיק  המדריכה מדברת באנגלית ומסבירה על הארמון, הגנים שלו וכל מיני דברים נוספים כשבכל נקודה בה אנחנו מטיילים, משפריצים עלינו בהפתעה סילוני מים ממקומות לא צפויים… הילדים נקרעו מצחוק וגם אנחנו, למזלנו היה יום חם ביותר, אז זה היה כיף, רטוב ומרענן – אורך הסיור 40 דקות.

טיפ חשוב:
לארמון חובה ללכת ביום חם, כדאי להגיע לסיור עם נעלי אצבע, ולדאוג לבגדי החלפה כי נרטבים בסיור (תשאירו ברכב) אתם לא יודעים מאיפה המים יגיעו – תתכוננו להירטב! בארמון הלברון  תמונה מהאינסטגרם שלי, עקבו אחריי!

מים משפריצים מכל עבר.. והילדים בעננים! תמונה מהאינסטגרם שלי
השולחן המשפריץ.. איתו מתחילים את סיור המים..מי מתנדב?
ראש האייל הזה, לא תמים בכלל… תתכוננו להפתעות
הילדים נהנו מכל רגע, כדאי ללכת ביום חם.

חוות דעת על ארמון הלברון:
הארמון נחמד, הגנים נחמדים, הסיור קליל וזורם, אטרקציות המים היו כיפיות ביותר לילדים הם אמרו ש “היה כיף רצח”,זה כלול בכרטיס וזו אטרקציה שכדאי לנצל.

כתובת ארמון הלברון:
Fürstenweg 37, 5020 Salzburg, אוסטריה‏

שעות פתיחה ומחירים:
פתוח החל מה 29.3 ועד 4.11
כלול בכרטיס זלצבורג במסגרת 24 שעות בעיר, ביולי אוגוסט פתוח החל מ09:00 בבוקר ועד 18:00 בערב.
לפרטים נוספים לחצו כאן!

מהארמון המשכנו בנסיעה של שעתיים ורבע לכיוון טירול, עמק שטובאי . הנסיעה מרתקת ועוברת די מהר, בזמן זה הילדים נחים ברכב ואני לא יכולה לעצום עין, האמת, מתרגשת מהמעבר לטירול, האם הוא באמת כזה שונה מזלצבורג? ומה מחכה לנו כאן?
מגיעים לדירה שלנו בעמק שטובאי, העמק מדהים! בדיוק כמו שעמק צריך להיות, בין גבעות ירוקות,  רועות בנחת פרות בצבע חום לבן ובעמק, זרועים בתים בהרמוניה נפלאה עם הטבע סביבם, במרכז העיירה, כמו כל העיירות באוסטריה, מתנשא מגדל כנסייה גבוה בעל גג שפיצי מאורך – פשוט מראה נפלא! הדירה שלנו בשטובאי נמצאת בעיירה פולפמס, בחרתי בעיירה זו בגלל המלצות ברשת ובגלל שחשבתי שאקבל מבעל הדירה את כרטיס ההטבות של “עמק שטובאי” המעניק אטרקציות שוות במיוחד בכרטיס ( בסוף לא קיבלתי..)  אז נכון, העמק יפה מאוד, אבל בפעם הבאה (ותהיה פעם הבאה..) אבחר בעמק צילרטל כיעד לינה, בהמשך תבינו למה. מגיעים לדירה, שמסתבר שהדירה נמצאת במרכז העיירה, צמוד לכנסייה, שפעמוניה מצלצלים כל רבע שעה… לא כיף! אופיר בעלי לא אהב את זה במיוחד, כי הפעמונים מצלצלים גם בלילה.. וזה הפריע לו לישון.
הכניסה לחניון של הדירה מסובכת ולא נוחה, החניון תת קרקעי וצר מאוד (שלום לרכב..) ובכל חניה יש דף מודפס לכל משפחה ומתברר שכולם מישראל… כנראה שפירסום חזק עובד.. הרי גם אני כאן!
כריסטיאן בעל בניין הדירות (סה”כ 17 דירות בבניין) חביב עד מאוד, לפני הכניסה לדירה אני נכנסת לחנות השעונים שלו שנמצאת בקומת הקרקע של הבניין, לביצוע צ’ק אין, משלמת את יתרת התשלום באשראי ומקבלת מפתחות לדירה. כריסטיאן מלווה אותנו לדירה ונותן הסברים מפורטים לכל מה שאנחנו צריכים.
הדירה מודרנית, מאובזרת בכל מה שצריך, כולל מכונת כביסה, שזו אחת הסיבות המרכזיות שלקחנו את הדירה הזו, מיד הוצאתי את שקית הכביסה וכיבסתי את כל הבגדים שיהיו לשבוע הקרוב עלינו בטירול. פשוט מושלם!

לדירות מעולות למשפחות באוסטריה, לפי המלצות ברשת – לחצו כאן!

חוות דעתי על הדירה בפולפמס, עמק שטובאי בטירול
הדירה מאוד מומלצת ברשת, קיבלה דירוגים חיוביים מגולשים מישראל ועוד.. אני בד”כ לא טועה בהזמנות שלי בבוקינג, אבל הפעם מודה, פחות התחברנו… עברנו מדירה בלב הטבע בוואגרין לדירה בלב העיירה בטירול.. בלי נוף מהפנט, עם רעש מהרחוב ופעמוני כנסייה מצלצלים גם בלילה.. הדירה אמנם מאובזרת פיקס..והמחיר זול ממש.. אבל זה לא מה שחיפשנו.. אם כבר טבע.. אז עד הסוף.


Booking.com


התארגנו בדירה, אופיר קפץ לסופר הקרוב לקניות אחרונות לפני שיסגרו את הסופר, הכנסתי כביסה ובינתיים התארגנו לבילוי של סוף יום, איך לא? שוב בפארק מים, הפעם פארק המים בשטובאי שנמצא 1 ק”מ מהדירה. הפארק ממש חמוד, בילוי כיפי לסוף יום, יש מגלשות לילדים, בריכת מערבולת , בריכות זרמים, ג’אקוזי קטנטן (הכי קטן שראיתי בחיי.., מתאים ל4 אנשים בלחץ.. מה הקטע??) בילינו במקום 3 שעות כיפיות ומרגיעות וחזרנו לדירה עייפים ומרוצים מיום המעבר לטירול. בדירה הכנתי ארוחת ערב בשרית , קנינו בירות בסופר המקומי והיה פשוט כיף.

מתקשים במציאת מלון באוסטריה? אשמח לנסות לעזור ללא תשלום, כתבו לי כאן  או בתגובות למטה או בדף שלי בפייסבוק, צרפו את הפרטים שלכם ואנסה לעזור לכם

פארק המים בשטובאי, קרוב לדירה
בריכות חמות בנוף ההרים
מרגוע אמיתי בסוף יום תמונה מהאינסטגרם שלי


חוות דעת על פארק המים בשטובאי

ממש נחמד לבילוי רגוע של סוף היום, המקום נקי, יש מגלשות לילדים, הנוף מקסים ,קרוב לדירה והמחיר סביר מאוד. (למי שיש כרטיס שטובאי, זה כלול בכרטיס)

מחירים ושעות פתיחה:
פתוח מ10:00 בבוקר ועד 21:00 בערב
יש כרטיס משפחתי, המחיר לפי הזמן שתרצו להיות במקום, שעתיים / ארבע שעות או לכל היום, לנו עלה 34.70 יורו ל4 שעות.

כתובת
StuBay Freizeitcenter GmbH,  Telfer Landesstraße 111, 6165 Telfes, Österreich
לפרטים נוספים לחצו כאן!

היום התשיעי – הר רופאן, אומגת אירופן ואגם אכנזה שממש מזכיר את תאילנד

קמים בבוקר, יוצאים ב 10:00 בנחת בלי לחץ ונוסעים לכיוון הר רופאן  Rofan בקרבת העיירה מאורך Maurach, הנסיעה בעיירה במעלה ההר תלולה, בכבישים צרים ומובילה עד למגרש החנייה של הרכבל העולה להר רופאן, החניה בחינם, עלות הרכבל למשפחה 58 יורו (!!! 😣) יקר… מחליטים בכל זאת לעלות…הרכבל עולה לגובה 1800 מטר, למעלה יש נקודת תצפית מדהימה על אגם אכנסה, מסלולי הליכה בשפע, כדאי להביא מחצלת ולערוך את ארוחת הבוקר במקום, תוך כדי לצפות במצנחי רחיפה שיוצאים מההר – מחזה מרהיב בפני עצמו ולמעלה, מתקן האירופאן. עלות: 11 יורו למבוגר ו7 וחצי לילד.. הבחור (המעצבן..) רותם אותנו למתקן, העלייה למעלה מהירה מאוד (אני צרחתי😌 לעינהם המשתאות של ילדיי🤔) הנוף מדהים והירידה, מהירה בהתחלה ואחכ איטית. מדד הילדים 😁😁😁 נהנו מאודד. לדעתנו המבוגרים, כל העסק יקר, אבל חוויה של פעם בחיים..

קישור לצילום אונליין של מצב הראות בהר רופאן – לחצו כאן לבדיקת מצב העננות!

הרכבל המעפיל להר רופאן – הנוף מדהים
מתקן האירופאן, הבעת הפנים שלי אומרת הכל… והם צוחקים להם…
אם תתמקדו, תראו אותנו בראש ההר, חוויה מיוחדת
נקודת תצפית יפה על אגם אכנזה מהר רופאן

חוות דעת על מתקן האירופאן AIRROFAN :
בשבילי, פחד אימים, כי יש לי פחד גבהים, התחושה הייתה שהגוף שלי תלוי באוויר ללא אחיזה, בעוד המתקן שועט מעלה והאדמה מתרחקת.. הרגליים נתמכות בשני חבלים והגוף תלוי באוויר.. עולים לגובה מלחיץ ואני מודה, ממש נבהלתי.. אופיר בעלי ושירה (בת 12.5) בוהים בי באדישות לנוכח הצרחות המוגזמות שלי… כנראה זו רק אני.. בשבילם, הייתה חוויה מגניבה, בהלוך נמשכים למעלה במהירות עד שמגיעים לפיסגה, הנוף מדהים! ובחזור נזרקים בחזרה למטה במהירות בינונית – חוויה לא זולה, אבל מיוחדת.. שיקול שלכם.

נקודה למחשבה: אל תשלמו על הרכבל אם אינכם מתכוונים לעלות על מתקן האירופאן, כי כל העסק יוצא יקר בסופו של דבר.. אמנם הנוף מדהים מלמעלה, אבל די דומה לתצפית 5 האצבעות ומתקן אירופן יש גם בטירול בפארק FISS.

מחירים ושעות פתיחה
פעיל בין התאריכים 28.4 ועד 4.11
כרטיס משפחתי רק לרכבל עלה לנו 58 יורו

מתקן האירופאן
מתקן האירופאן עובד החל מ09:30 בבוקר ועד 16:00 אחה”צ
משלמים במקום, גלישה אחת – מבוגר 11 יורו, ילד 7.50 יורו החל מגובה 1.30.

כתובת החניה של הרכבל
Maurach 200 6212 Maurach Österreich

לאחר הגלישה באירופן  התיישבנו באחת הפינות בהר וערכנו פיקניק בוקר, המשכנו לטייל עוד קצת בהר והגענו לנקודת תצפית מדהימה המשקיפה על אגם אכנזה. לאחר מכן ירדנו ברכבל לחניה ונסענו  לחוף רחצה מ ד ה י ם באגם אכנזה. חנינו בחניון מסודר, 5 יורו ל 4 שעות (תביאו מטבעות) בילינו במקום עד סוף היום, מתאים ליום חם בלבד🌞🌞🌞,  בריכות חיצוניות חמימות משקיפות על נוף מטורף של הרים, בריכות פנימיות, בריכות בקומת הפנטהאוז (משתזפים שם בעירום) מגלשות אבובים מנגנות, מסעדה שווה צופה אל ההרים, ג’קוזי, סאונה ועוד ועוד.. ברמה!   ️🏔️🏔️, ברקע, מצנחי רחיפה צבעוניים, חוצמזה יש ירידה לחוף מסודר, החוף נקי ומלא פעילויות לילדים, יש גן משחקים ענקי לילדים הקטנים, במרכזו יש ספינה ענקית שהסבו למתקן משחקים, בחוף יש רמפות פרקט שניתן להשתזף עליהם או לנוח ולבהות באגם, באגם יש מצופי ענק שניתן לשחות אליהם , לטפס ולקפוץ לאגם, נהננו מאוד והגדרנו את המקום “גן עדן” סיימנו את היום במקום וחזרנו לדירה עיייפים ומרוצים🇦🇹🏔

תענוג צרוף – בריכות חיצוניות חמות וג’אקוזי במתחם הספורט באגם אכנזה Achensee – Tirol’s Sport & Fitness Area
תענוג צרוף – בריכות חיצוניות חמות וג’אקוזי במתחם הספורט באגם אכנזה Achensee – Tirol’s Sport & Fitness Area
לרגע היה לי פלאשבק מתאילנד… אגם אכנסה
ספינה שהוסבה למתקן משחקים – בילוי לילדים בחוף המסודר באגם אכנסה
הילדים נהנו פה מאודדד

חוות דעת על מתחם הספורט והבילוי באגם אכנסה:
מדהים ביותר, אם אתם בסביבה, לא לפספס! כולם נהנים גם הילדים וגם המבוגרים, תענוג אמיתי. המחיר זול ביחס לתמורה, מתאים לחצי יום ומעלה.

מחירים ושעות פתיחה:
החניון בתשלום לפי שעה  – אנחנו שילמנו 5 יורו ל4 שעות
כניסה משפחתית לחוף הרחצה המסודר + מתחם הבריכות  41 יורו
ניתן להיכנס לחוף הרחצה בלבד בעלות 15 יורו למשפחה.

כתובת:
Achensee – Tirol’s Sport & Fitness Area , Achenseestraße 63 , 6212 Maurach

היום העשירי – עמק צילרטל, מוצאים שלג בקרחון הינטרטוקס ומסיימים בפארק המים המעולה צילר ארבלינס

אנחנו בטירול, עמק שטובאי, בכל זאת מתעקשים לעלות לפסגת הר מושלג.. את קיצנשטיינהורן בקפרון פיספסנו.. וגם הבנו שאין שם כרגע יותר מידי שלג..
מתעדכנת בקבוצת הווצאפ ורואה שאנשים מדווחים על הרבה שלג בהר הינטרטוקס Hintertux 🏔️🏔️ יששש!! נוסעים להר🚗🚗
נסיעה של שעה ורבע מהדירה בשטובאי לכיוון עמק זילרטל Zillertal, עליה תלולה בהר, עוברים בעיירה  Tux וכל הדרך לא מבינים איך אנשים חיים פה?!? רק לצאת לסופרמרקט זה טירוף.. ככ תלול.. והכבישים, שלא נדבר… צרים ומיועדים לתנועה דו כיוונית.. והפניות, נסתרות בין הבתים🙄 שיהיו בריאים.. חחח
מגיעים לרחבת חנייה גדולה בראש ההר, מתברר שההר הזה נחשב לאתר סקי מבוקש, גם בחודשי הקיץ.. עד שלא ראינו אנשים יורדים עם חליפות סקי ומגלשיים, לא האמנתי שגולשים שם עכשיו.. תבינו, למטה.. חום אימים.. מה שלג עכשיו??

משלמים בכניסה, שימו לב! קנו כרטיסים עד התחנה האחרונה, לרכבל 3 תחנות, בתחנה האחרונה המגיעה לגובה 3,250 מ'(!!) יש שלג (גם קרח) והרכבל האחרון יורד משם בשעה 16:00, תתזמנו בהתאם כדי שתספיקו את הסיור המודרך למערת הקרח הסיור האחרון במערה יוצא ב 14:30, אנחנו לא הספקנו וממששש התבעסנו!  זה נראה מדהים.. ממש מערת קרח אמיתית (ולא כמו השטות מ5 האצבעות).
העלייה ברכבלים מדהימה, הנופים המתגלים עוצרי נשימה, ירדנו בכל תחנה כדי להנות מהנופים המיוחדים, עולים ועולים ונתקלים במפלים קטנים שיורדים מההר, מפל אחד די רציני (יש סרטון), האוויר מתקרר ככל שעולים ולבסוף בתחנה האחרונה בגובה 3,250 מ’ מגיעים לרחבת שלג ענקית, רצים לאבובים (קצת מחליקים..) ומתחילים גלישות, כיף גדול! צועדים לנקודת תצפית מדהימה, הצופה על אגם ירוק ויפה ולידנו, אנשים ממש גולשים, בחליפות גלישה ומחליקיים!! מזחלות שלג מפלסות ומיישרות את השלג, ממש יפה, חוויה לילדים!
במקום משחקי שלג נוספים לילדים כמו קרוסלה משלג ומתקן שמושך אתכם עם האבוב, בקיצור היה כיף גדול וחוויה מיוחדת .
לידיעתכם: מתחנה זו יוצאים הסיורים המודרכים למערת הקרח, אך התברר שפיספסנו!! אוף! איזה אכזבה! הסיור האחרון יצא ב14:30… כמה חשוב להגיע בזמן.. ממשיכים בסיור בפסגת ההר, יש נקודות תצפית מדהימות, ובגג, ספסלי עץ שניתן להסתלבט עליהם ולהשתכר מהנוף.
יורדים לתחנה השנייה, ישבנו במסעדה, הזמנו הפוך, בירות וארטיקים לילדים, בזמן זה הילדים שיחקו ברחבה באופניים הפזורים במקום לשימוש חופשי,  בתחנה זו יש מסלול בטבע עם אטרקציות מים ועוד.. אנחנו לא הספקנו  💙  ירדנו ברכבל לחניה והמשכנו למקום הבא בעמק צילרטל : פארק המים בצילרטל.

קרחון הינטרטוקס Hintertux  – מצאנו שלג בשיא הקיץ!
העליה ברכבלים לגובה 3,250 מ’, היא חוויה בפני עצמה…
ההר משמש אתר סקי גם בקיץ, עד שלא ראינו גולשים, לא האמנו…
אטרקציות שלג לילדים ולמבוגרים בקרחון הינטרטוקס Hintertux
נקודת תצפית מדהימה מגובה 3,250 מ’ !! – קרחון הינטרטוקס Hintertux
הנוף מהקרחון

חוות דעת על קרחון הינטרטוקס:
קרחון מדהים! יש אטרקציות לילדים, משמש אתר סקי גם בקיץ, יש המון פעילויות בכל תחנה בה יורדים, צריך להתעניין. מערת הקרח שווה ביותר (אם כי בתשלום נוסף לדעתי..) פתרון טוב למי שלא הספיק להיות בקיצנשטיינהורן בקפרון וכדאי לדעת שהכניסה לקרחון כלולה בכרטיס צילרטל, כדאי לברר. הטעות שלנו, יצאנו מאוחר ביום הזה, לא ניצלנו את השהות בקרחון כמו שצריך, היינו צריכים לצאת מוקדם… תלמדו מהטעות שלנו וצאו מוקדם.

מחירים ושעות פתיחה:
הרכבל עובד מתאריך 15.5 ועד 12.10
מ 08:15 בבוקר ועד 16:30
מחיר עד התחנה האחרונה בגובה 3,250 : 31 למבוגר ו19 יורו לילד עד גיל 10 חינם
לפרטים נוספים לחצו כאן!

כתובת חניון קרחון הינטרטוקס:
Hintertux 794, 6293 Tux, אוסטריה

ממשיכים 50 דקות נסיעה לפארק המים המומלץ שנמצא בעמק צילרטל Erlebnistherm Zillertal ,  בפארק, בריכת מלחים חיצונית עם מים חמים וזרמים כל כמה דקות – נתקעתי שם שעה.. פשוט כיף. 2 מגלשות מגניבות לילדים עם אבובים, בריכה מרכזית ענקית עם בריכת מערבולת (מהירה ביותר!! ומצחיקה.. לא הצלחתי לצאת משם במשך 10 דקות..) ומגוון משחקי מים לילדים.

פארק המים ארבלינס צילרטל – יש מגלשות מדליקות
אטרקציות מים לילדים בארבלינס צילרטל
בריכת מערבולת (בתמונה היא בהפסקה) בארבלינס צילרטל – לא הצלחתי לצאת משם.. 🙂
יש מגלשות אבובים

חוות דעת על פארק המים Erlebnistherm Zillertal בצילרטל  

מעולה! אם אתם בסביבה, שלבו אותו בחלק השני של היום וסיימו את היום ברגיעה במקום זה. המחיר סביר לבילוי של 3 שעות למשפחה, מפנק ביותר, המים חמים ומתאים ליום גשום כי יש אזור גדול מקורה. לשוהים בעמק צילרטל, שווה לבדוק אם הכניסה כלולה בשהות.

מחירים ושעות פתיחה:
יש מחירים לשעתיים / שלוש או יום שלם לפי ילד/ צעיר או מבוגר, לחצו כאן  לטבלת המחירים.

כתובת פארק המים בצילרטל:
Badweg 1, 6263 Fügen, אוסטריה

היה יום מקסים ומיוחד💙🏔️🇦🇹

אהבתם את המסלול שלי במזרח טירול? בטח שאהבתם!! 🙂
רוצים המלצה לעיירות המתאימות ללינת כוכב במזרח טירול – עמק זילרטל ?

כנסו לקישורים הנ”ל וחפשו לכם דירה מתאימה!
מצ”ב עיירות לדוגמא המתאימות למסלול שלי במזרח טירול –

עמק זילרטל :
פוגן
צל אם צילר
קלטנבאך
אודרנס
מאיירהופן

יום 11- עוברים לעמק אוצטל גולשים במגלשות הארוכות בעולם ומטיילים באגם חלומי עם נוף מהפנט.

היום עזבנו את עמק שטובאי ועברנו לעמק נוסף בטירול, עמק אוץ. ככה אני,  אוהבת לחוות כמה שיותר.. ומבחינתי לינה באזורים שונים היא הזדמנות מצוינת לממש את זה.
אנחנו מתקרבים לחלק האחרון של הטיול, מתוך 14 יום באוסטריה המהממת, החלק האחרון נמצא בעיירה סאוטנס  Sautens, בעמק אוץ Oetz  מה אני אגיד לכם… היופי לא נגמר, גיליתי שהעמק הזה הוא אחלה מקום, הטבע פה פראי יותר, מלא הרים, נחלים, אגמים לא פלא שזה אזור עשיר בראפטינג… לדעתי, הנופים בנסיעה פה מפתיעים יותר מהנסיעה בנופים של חבל זלצבורג… בנוסף, העיירה המרכזית  Oetz לא מתה אחרי 7 בערב… ראינו מסעדות פתוחות בעיר גם ב11 בלילה, המרכז שם יחסית פעיל.. (זה קטע החושך המוגזם הזה בלילה… חושך מצריים.. ועם הזמן אני מפנימה שהם שומרים בקנאות על איכות הסביבה וחוץ מהפרדת הזבל שלמדתי לעשות פה יופי..😂 הבנתי שגם אורות שדולקים לחינם, כנראה מיותרים.. גם הנסיעה היא במהירות איטית😴 כדי לא לזהם את האוויר)
הגענו לדירה הפיצוצית שלנו בסאוטנס (כתבתי על זה פוסט נפרד, אז לא ארחיב) הדירה למעשה די פשוטה ובסיסית, אין מדיח או מיקרו והמטבח פיצי, אבל הגינה פיצתה על הכללל, הנוף מטורף, לא פחות! יש בריכה הצופה על ההרים, עד כדי כך שביטלנו חצי יום טיול ונשארנו בדירה ליהנות מהבריכה והנוף, זה היה אחד הימים המוצלחים בטיול💙 השהות בדירה כללה את כרטיס אוצטל, השווה ביותר! שחסך לנו מעל 1000 ₪, כי את כל האטרקציות בעמק, עשינו מהכרטיס, שקל נוסף לא מעבר..

לדירות מעולות למשפחות באוסטריה, לפי המלצות ברשת – לחצו כאן!

התחלנו במגלשות הארוכות בעולם, הנמצאות בעיירה Imst,  אורך המסלול 3,500 מטר, עלות לכל המשפחה זוג +3 כ58 יורו (בערך..) היינו בשבת, הסופ”ש שלהם, והיה סבבה. העלייה מעלה נעשית  ברכבל פתוח! תענוג בפני עצמו.. עולים במשך 15 דקות בנוף מדהיםם עד לראש ההר, שם ניתן לעשות מסלול הליכה או לשבת במסעדה הצופה על הנוף, יש גינת משחקים קטנה לילדים וכשמחליטים, נכנסים לתור לרכבל ויורדים את כל הדרך בחזרה במגלשות האלפיניות, הדרך פשוט לא נגמרתתתת, ארוך מאוד וכיפי, לי בשלב מסויים כאבו הידיים מללחוץ על הדוושה… הילדים נהנו מאוד ונתנו ציון מצויין😁😁😁
כאן החלטנו שמיצינו את נושא המגלשות לטיול זה, מוסיפה כי החברים שלנו היו בפארק  Fiss ואמרו שהמגלשות שם הכי מלהיבות שיש (רשמנו לנו לטיול הבא  (😉).

עליה ברכבלים פתוחים לגלישה במגלשות באימסט – חוויה כיפית
המגלשות באימסט – הארוכות בעולם
בראש ההר יש מסעדה ומשחקים לילדים
מתקן קפיצה באימסט – זה מה שהילדה שלי צריכה בחיים…

אחרי המגלשות, הלכנו לאגם פיבורג, Piburger see הכלול בכרטיס אוצטל, חונים בחנייה בעיירה פיבורג, יש סימונים ושילוט לכיוון החניה, תראו: Piburger see  .
האגם מדהים ביופיו, הולכים כ10 דקות בירידה מקסימה עד לאגם וממשיכים במסלול הליכה מעגלי סביב האגם, הנמשך כ40 דקות כיפיות, ניתן לעצור בכל מיני אזורים, האגם כמו מראה… ההרים משתקפים עליו, מחזה נפלא.. באגם אין כ”כ מקום נוח להניח מחצלת או לשבת, פשוט צריך למצוא מקום בין הסלעים או ללכת עד למסעדה שנמצאת באמצע האגם, שם יש במה מעץ שניתן לשבת לנוח ולבהות באגם. אנחנו ישבנו במסעדה, הזמנו ארוחה טובה, בירות וקינוחים, היה טעים וכיף, נהננו מאוד💙

צועדים לעבר אגם פיבורגר
מסלול מעגלי בטבע סביב אגם פיבורגר
תגידו שזה לא אחד היפים שראיתם?? אגם פיבורגר כמו מראה
אגם פיבורגר
מסעדה על אגם פיבורגר – האוכל טעים

חוות דעת על אגם פיבורג Piburger:
אגם מהמם, הטיול סביב האגם בדרגת קושי קלה, זו הזדמנות מצוינת למסלול טבע כיפי, המסעדה באגם טובה וניתן לעשות פיקניק במקום – מומלץ!

מחירים ושעות פתיחה:
הכניסה לאגם כלולה בכרטיס אוצטל, אנחנו לא שילמנו כי לא היה נדרש..

כתובת חניה אגם פיבורג:
יש שילוט לחניה, צריך לכוון את הWAZE  ל Piburger see.

יום 12 – חצי יום בילוי בבריכה בדירה וחצי יום במרחצאות היוקרתיות AQUA DOM – אני בגן עדן?!

היום, נהנינו חצי יום מהדירה שלנו בסאוטנס בטירול, קמנו בכיף, שתינו קפה בנחת, הילדים שיחקו להם מסביב קצת נחנו מהאטרקציות, מנוחה לגוף ולנפש..חוצמזה, הדירה ממוקמת באזור כ”כ מיוחד, יש בה בריכה ופינת ברביקיו, גינה מקסימה כולל משחקים לילדים ופינות ישיבה המשקיפות לנוף מדהים, לא חבל לא לנצל את כל זה? אז כיוון שהיה יום חם, נשארנו לבלות חצי יום בדירה, בישלנו, קפצנו לבריכה ואפילו הספקנו לנוח צהריים.
רוצים להיות בדירה שהיינו? לחצו כאן!

חצר הדירה שלנו בסאוטנס – כיף לשתות קפה בבוקר בנוף הזה
מבלים בדירה בסאוטנס
הבריכה בדירה שלנו בסאוטנס – שידרגה לנו את השהות
המיוות בדירה בסאוטנס בסגנון כפרי
המטבח בדירה, קטן אבל הספיק לנו

ובערב נסענו מרחק של 20 דקות למרחצאות היוקרתיות Aqua dom  האקווה דום, גם הן כלולות בכרטיס אוצטל ל3 שעות ראשונות, מה אני אגיד לכם… תענוג צרוף, גן עדן💆 אני התחלתי לצלם במרץ.. לפני שיירד החושך.. לילדים יש מתחם גדול, הכולל 2 מגלשות, כולל אבובים, ובריכה עם פעילויות ומתחם ג’ימבורי במרכז, הבריכה המרכזית, מובילה למדרגות לבריכות העליונות הבנויות כקערות טיבטיות ע נ ק י ו ת, מדהים בפני עצמו, בקערה המרכזית, המיים חמים מאוד, נשארנו שם כמעט 3 שעות בלי לצאת 🛀🛀, יש מוסיקה מעולה, נוף מ ט ו ר ף, מים חמים+, ואווירה סוףף, תגידו, למה כל זה מגיע להם?!?! 🙄 סיימנו יומיים מוצלחים מאוד, בקצב שלנו, בלי לחץ.. מחר, יום אחרון 😑,  ממשיכים לנצל את כרטיס אוצטל עד תומו..

ה”קערות הטיבטיות” באקווה דום AQUA DOM – חכו עד שתעלו למעלה…..
והנה אנחנו בתוך “הקערות הטיבטיות” תדמיינו, מים חמים, מוסיקת רקע ונוף הרים מטמטם… ועכשיו נראה אתכם יוצאים מפה…

חוות דעת על מרחצאות האקווה דום :
מומלץ מאוד! בגדר חובה!  מרחצאות מדהימות! הכי טובות ומפנקות שהיינו בהן באוסטריה! אם אתם בסביבה, מומלץ ביותר להגיע לכאן, יש אטרקציות גם לילדים.

מחירים ושעות פתיחה:
הבריכות החמות החל מ09:00 בבוקר ועד 23:00 בלילה – לחצו כאן לפרטים נוספים

כתובת החניה של מרחצאות אקווה דום:
Oberlängenfeld 140, 6444, אוסטריה  או שפשוט תכתבו בWAZE  Aqua Dome
לפרטים נוספים לחצו כאן!

היום ה13 – עולים ברכבל לתצפית מדהימה בסולדן וממשיכים לבילוי בפארק AREA 47 לבילוי אקסטרימי במיוחד!

יום אחרון לפני עזיבה 😑, רגשות מעורבים, מתגעגעים הביתה ומבטיחים שנחזור שוב.. אנחנו בעיירה סאוטנס בטירול, מפנימים שזה היום האחרון ויחד עם זאת מלאים מהשפע שהטיול הזה נתן לנו 💖, מאחר וקיבלנו כרטיס הטבות שווה במיוחד לאזור עמק אוצטל “Otztal card” המקנה כניסות חינם לאתרים שווים ויקרים 💰, מחליטים להמשיך ולנצל את הכרטיס עד כמה שניתן, בהזדמנות זו אני ממש ממש ממש ממליצה על אזור זה, עמק אוץ, לא רק שהוא יפה שאין לתאר, יש המון מה לעשות, רוב האטרקציות קרובות במרחק נסיעה קצר, הטבע פראי יותר, יש הרבה נחלים ומפלים שוצפים והמון אטרקציות לילדים, העיירה אוץ  Oetz, עיירה מרכזית ופעילה, בקיצר, אהבנו👍👍, בראשונה, החלטנו לנצל את הרכבל Gaislachkoglbahn  שנמצא בעיירה Solden,  הרכבל עולה לגובה 3040 מטר.
הרכבל נמצא כחצי שעה נסיעה מהדירה בסאוטנס, על מנת לנצל את היום כראוי, קבענו יציאה ב09:00 בבוקר, כולל פיקניק-ארוחת בוקר בראש ההר.
מעירים את הילדים, קפה בגינה המהממת בדירה, קורנפלקס בקליל.. אופיר קופץ לסופר, מביא לחמניות ל3 סבבים של סנדוויצ’ים. הכנתי תיק פיקניק עם קופסאת ירקות חתוכים, קצת פירות, סנדוויצ’ים עם חביתות,לחמניות ריקות ואיך לא? …נוטלה.
נסיעה של חצי שעה לחניון החינמי של הרכבל, את כרטיס ההטבות מעבירים ישירות בקורא הכרטיסים ברכבל, אין צורך להיכנס למשרד הכרטיסים, תוכלו לראות כי יש רכבלים מיוחדים המתאימים לרוכבי אופני שטח מאחר וההר הזה משמש מסלול רכיבה אתגרי לרוכבי אופניים.
עולים ב2 רכבלים גדולים לגובה 3,024 מטר. יורדים בתחנה הראשונה, יש מסעדה מהממת, ניתן לשבת לשתות קפה ולאכול מהמאכל האוסטרי הטעים הקייזרשמן, בזמן זה הילדים יכולים ללכת לשחק במתקני המשחקים מחוץ למסעדה.
כדאי להצטלם על אותיות העץ הענקיות, אשר כל אחת מהן משמשת מתקן משחק, כולל נדנדות מגניבות המתנדנדות לתוך הנוף.. יש קיר טיפוס ומגלשה אדומה תלולה ומצחיקה. ממשיכים ברכבל לתחנה השניה, יש שירותים ושולחנות פיקניק מעץ , ערכנו שם את פיקניק הבוקר שלנו והמשכנו במסלול הליכה לעבר ההר, בדרך הילדים הבחינו באבנים מנצנצות בצבעים מיוחדים והתחילו לאסוף אבני שיש בכל מיני צבעים, יש הליכה מאתגרת מעט על הסלעים לנקודת תצפית משגעת על האזור, עשינו את המסלול עם הילדים ובחזור, לפני הירידה למטה, עלינו למסעדה מפונפנת שנמצאת בתחנה זו ומשקיפה על הנוף המטורף, חוויה בפני עצמה.. במסעדה יש קינוחים מעולים ואפשר סתם להזמין בירה ושתיה לילדים ולשבת רק כדי ליהנות מהנוף – לא זול!

האותיות הענקיות בתחנה הראשונה ברכבל Gaislachkoglbahn בסולדן
נדנדה מגניבה “לתוך הנוף”
הילדים מחפשים אבנים מיוחדות ברכבל Gaislachkoglbahn בסולדן
נוף משכר בגובה 3,040 מ’ מהקרקע
נקודת תצפית לעבר אגם בצורת לב

מההר, המשכנו למתחם הבילוי הArea 47 , כרטיס ההטבות כלל כניסה יומית חינמית למתחם זה, שווה ביותר! חסכנו כ60 יורו למשפחה (ל4 אנשים, כי יהונתן בחינם..)  המתחם נמצא 5 דקות נסיעה מהדירה שלנו בסאוטנס, יורדים לחניה התחתונה ביותר, בתקווה שתמצאו שם חניה פנויה, אם לא, מטפסים עד שמוצאים חניה, לא שוכחים לקחת, מחצלת, בגדי ים,מצופים, מגבות, אוכל, שתיה וכל מה שצריך..( תיק הים, זוכרים?)  הכניסה למתחם, נמצאת בביתן עץ מצד ימין לפני הגשר, בכניסה כדאי לקחת 2 שימשיות בהפקדה של 10 יורו, ביציאה מוחזרים לכם 8 יורו.

על המתחם:  מתחם לא גדול, אבל מלא בשפע אטרקציות, מתאים ברובו לבוגרים, הם יעופו עליו בייחוד אם הם אוהבים אקסטרים! אבל גם הצעירים ימצאו את עצמם במקום. יש מקפצות מגבהים שונים לאגם החל מ3 מטר , 5, 10, 21, 27 מטר… לאמיצים בלבד..יש תותח מים, המטיס את היושב בו לאגם, קירות טיפוס שהנפילה לאגם, מגלשות נירוסטה כיפיות ומהירות, טרמפולינות ועוד מתקני אקסטרים לבוגרים בלבד, במרכז המתחם יש מסעדה,היה דיג’יי שהנעים את הזמן, יש מתקני “שיגור אנשים למים” בכל מיני שיטות: מחליקיים בשיפוע אכזרי, מגלשת גומי שתעיף אתכם בשיפוע לאלוהים, מתקן פלסטיק שמחליקים איתו במהירות אדירה על האגם בשכיבה, כרית אוויר ענקית שיושבים עליה בזמן שמישהו אחר קופץ עליה מהגובה ומעיף את היושב על הכרית.. למעלה עד שנופלים לתוך האגם.. סוג של שיתוף פעולה בעייתי שכזה..
כל הפעילויות חסרות האחריות האלה 🙂 מתבצעות עם קסדות וביגוד מתאים וזוכות לעידוד וקולות משתאים וצחוקים לכל מיני נפילות מצחיקות מהקהל – ממש בידור… אני תפסתי לי פינה על הפרקט ובהיתי בכל הנופלים, כולל בעלי (שאיבד את הגרמין שלו בזמן שהוא עף לקיבינימאט, תורידו את השעון בבקשה!) .. זה היה מצחיק וכואב בכיס..
המתחם נסגר ב7 בערב, הבילוי במקום מתאים לקצת יותר מחצי יום, לנו היה חסר עוד קצת זמן במקום.. סיימנו את הבילוי וחזרנו לדירה להתארגנות ליום המחר, עוזבים לפנות בוקר…. 🇦🇹💖🤗 אוסטריה, היה כ”כ כיף להתארח אצלך, מבטיחים שנחזור, מבטיחיםםםם

המתקן הזה מספק שפע של אטרקציות, כולל מקפצות מגבהים שונים AREA 47
קיר טיפוס שנופלים ממנו לאגם
יש אטרקציות גם לילדים קטנים
אקסטרים לבוגרים, מתקן המעיף אותך למעלה

חוות דעת על AREA 47:
פארק מהנה ביותר, לילדים, לבוגרים ולהורים – נהננו מאוד! תתזמנו בהתאם, נסגר ב7 בערב וכלול בכרטיס אוצטל ליום שלם

מחירים ושעות פתיחה:
פתוח החל מה 27.4 ועד 06.10 – בכל מקרה כדאי להתעדכן כאן!
מ 10:00 בבוקר ועד 19:00 בערב

כתובת החנייה:
פשוט תכתבו בWAZE   –  AREA 47
או
AREA 47, Ötztaler Achstraße 1,6430  Ötztal-Bahnhof, Austria

היום ה14 – עוזבים לפנות בוקר לכיוון מינכן, מבסוטים ומתגעגעים הביתה.

טיסה שהוזמנה ל12:30 בצהריים, צריך להחזיר את הרכב ולנסוע כשעתיים וחצי לכיוון שדה התעופה במינכן, יוצאים מהדירה ב5 וחצי בבוקר אחרי צ’ק אין שבוצע יום קודם בערב.
התזמון מעולה, זה בדיוק הטיימינג שהתחילו הגעגועים הביתה, הילדה הגדולה כבר לא יכולה לחכות לראות אותנו והילדים מתגעגעים אליה (נהדר! נקווה שיזכרו את זה כשנגיע הביתה…) שמחים, שבעים ומרוצים מאוד מהטיול הסופר-מוצלח שהיה לנו באוסטריה, טיול שעלה על כל הציפיות והיה מלא בהפתעות בדמות נופים שהצליחו לעצור לנו את הנשימה לכמה רגעים, אטרקציות מיוחדות שלא פגשנו במקומות אחרים וטונות של מקומות שעדיין לא ראינו..והשאירו טעם של עוד..

אוסטריה.. אסכם ואגיד, שיהיה קשה להחליט על יעד לשנה הבאה אחריי  ביקור בנופייך, את משגעת בצורה בלתי רגילה.. כמה יופי קיבלת… מבטיחים שנחזור, הכוונה.. אין לנו ספק שנחזור 🙂

משפחת עוזרי

אם הפוסט היה סייע לכם, אשמח שתגיבו (פה למטה, בתגובות, אשמח לפירגונים, הערות והארות)
אם אתם רוצים להמשיך לעקוב אחריי ואחרי מסלולי הטיול למשפחות וזוגות שאני מפרסמת- עשו “לייק” בדף הפייסבוק שלי “בלוג הטיולים של נעמה עוזרי” (לחצו על הקישור) 
אם אתם רוצים להנות העיקר מתמונות מהטיולים שלנו בעולם – התחברו לאינסטגרם שלי (לחצו על הקישור)

תעשו הרבה חיים – כי הטיולים האלה נותנים לנו כ”כ הרבה בפן האישי, הנפשי והמשפחתי – ממני, נעמה עוזרי.

You Might Also Like...

47 תגובות

  • Reply
    דנה
    22/09/2018 at 13:18

    פוסט מעולה, תודה רבה!!!
    באתר של הכרטיס של עמק אוץ כתוב שביולי אוגוסט הכרטיס לא בתוקף באקווה דום, למשל, אלא אם כן אתה לן במקום 10 ימים ומעלה…
    לא נתקלתם בכך?

    • Reply
      naamaozeri
      23/09/2018 at 12:29

      היי דנה, זה לא נכון.. אנחנו נכנסנו עם הכרטיס והיינו רק 4 ימים.. שימי לב, יש שני סוגי כרטיסים אולי הסתכלת במקום הלא נכון.. בכל מקרה תראי מאיזה תאריך מעודכנת ההערה הזו

  • Reply
    אירית
    25/09/2018 at 10:43

    מאוד נהניתי לקרוא, ומאחר ואני גרה באוסטריה מאוד שמחתי שאהבתם וביליתם. שומרת את הפוסט לשנים הקרובות כשהילדות שלי קצת תגדלנה. טיילנו בחבל זלצבורג אבל את טירול עוד לא חקרנו ואני ממש מצפה בקוצר רוח! תודה רבה על ההשקעה!

    • Reply
      naamaozeri
      29/09/2018 at 20:59

      היי אירית, קודם כל ואוו! את גרה באוסטריה… אז אם ככה את נהנית מהנופים האלה בשוטף.. שמחה שהפוסט שימושי לך ותיעזרי בו בעתיד, תודה רבה!

  • Reply
    מאיה
    12/11/2018 at 20:13

    היי נעמה,
    הזמנו כרטיסי טיסה ל 15 יום לאוגוסט. ההתלבטות הגדולה שלי כרגע היא היכן ללון: הזמנו 2 מקומות לינה: בזלצבורג קליינרל ובטירול אומהאוזן. אנחנו מחפשים מקום בטבע שקט ולא המוני עם זאת שלא יהיה מרוחק ונוכל לעשות 2 טיולי כוכב. האם קליינרל נוחה לגישה? יש אפשרות להזמין לינה בפונגן – האם להחליף את אומהאוזן?
    מאיה

    • Reply
      naamaozeri
      28/11/2018 at 20:46

      היי מאיה, קליינארל מצויינת לטיולי כוכב! Umhausen תתאים לטיול בעמק אוץ שהוא יפה ומדהים! לעומת זאת Fügen נמצאת יותר בכיוון מזרח טירול וקרובה יותר לחבל זלצבורג, הכל יפה, השאלה היכן תרצו לטייל, מה שלד הטיול, מהיכן נוחתים ומהיכן מממריאים.. תפתחי מפה ותבדקי, בהצלחה!

  • Reply
    ליאת
    07/12/2018 at 10:14

    היי, תודה רבה על השיתוף.
    אני מחפשת דירה שתתאים לזוג+4 ושתהיה קרובה לאקווה דום (אנחנו שומרי שבת), תוכלי לסייע לי?
    בנוסף כיצד אני יודעת האם מקום האירוח מספק/נותן לאורחים את הכרטיס המקומי?
    תודה

    • Reply
      naamaozeri
      13/12/2018 at 20:37

      היי ליאת, למה שלא תיקחי את הדירה שאנחנו היינו בה? קרובה לאקווה דום דקות ספורות וכוללת את כרטיס ההטבות. בנוסף יש בה בריכה, יהיה לכם טוב בשבת..

  • Reply
    דבי
    27/12/2018 at 13:38

    הי נעמה,
    הפוסט הזה מדהים!
    אני מתכוונת לעשות אותו כמעט 1 על 1 🙂
    1- ראיצי כרטיס זלצבורג ל3 ו7 ימים, לא 6… איפה קונים אותו?
    2- כל האטרקציות בטירול עם כרטיס אוצטל ?
    3- הכנתי מסלול עם קצת שינויים, איך תוכלי לעזור לי להגיד לי אם לא העמסתי..?
    תודה רבה

    • Reply
      naamaozeri
      28/12/2018 at 22:55

      היי דבי, תודה רבה! אני שמחה שהפוסט הזה עוזר לך, לגבי השאלות שלך: את כרטיס זלצבורג ל6 ימים תוכלי לקנות כאן http://www.toptour.co.il/%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%A9%D7%AA_%D7%9B%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%A1_%D7%96%D7%9C%D7%A6%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%92%D7%9C%D7%A0%D7%93
      לגבי כרטיס אוצטל, או שקונים אותו מהאתר שלהם (פחות משתלם לשהות קצרה..) או שמוצאים מקום לינה שמספק אותו (כדאי!) מקום הלינה שלנו נתן לנו אותו בחינם וזה חסך לנו הרבה כסף, פרטים על מקום הלינה תוכלי לראות בתוך הפוסט. לגבי המסלול, את יכולה לשלוח לי פה בקצרה ואגיד לך מה דעתי, אבל הכל תלוי בהרכב שלכם, מקום הלינה והזמן שתהיו.. תהנו!!

  • Reply
    דבי
    05/01/2019 at 15:02

    הי נעמה, לאחר חישוב ותכנון וחלוקה (זלצבורג) סידרתי את הימים כדי לקנות כרטיס זלצבורג ל4 ימים ואת הנותרים לשלם בנפרד (יוצא פחות מהכטיס)
    אשמח שתיגי איך נראה לך, אם לא עמוס מידי.. 4 ימים ראשונים עם כרטיס
    1. פארק השעשועים Altenmarkt THERME AMADE /המקום שלנו 15 דקות משם
    2. רכבל גרפנברג וואגריני /אגם ופארק גאגרסיי/הר הרוחות /בריכה Erlebnisbad Wasserwelt Wagrain
    3. נקיק למאר /טירת הוהנוורפן /מרחצאות באד הופגסטיין
    4. תצפית 5 האצבעות, אגם אלשטאט (לא כלול) 77 € / מגלשות אבטנאו והלשטאט Hallstatt / שייט
    * האם אפשר להעביר את therma ליום ה4? אם כן אקנה כרטיס רק ל3 ימים…
    בלי כרטיס:
    5. מפלי גולינג / פארק החבלים “אניף”/ אגם וולדבאד באניף
    6. מכרה מלח בברכטסגאדן /שייט באגם המלכים בגרמניה
    7. מגלשות מייסיפליצר /נקיק זיגמונד טון /אגם קלאמזה ולסיום סכר קפרון
    8. טיול סביב אגם גוסאו – רכבל /גשר תלוי /נסיעה לטירול

    תודה רבה!

    • Reply
      naamaozeri
      05/01/2019 at 20:12

      היי עמוס ביותרררר, להוריד ל2 דברים ביום, ימים 7: רק סכר קפרון ונקיק זיגמונד והאגם, ללא המגלשות. יום 4 – רק התצפית והלשטאט, יום 3 – תשאירו זמן מכובד למרחצאות כי הן מדהימות!! (יש לכם 4 שעות לדעתי) יום 2 – להוריד משהו, אולי את הא הרוחות…
      בהצלחה!

  • Reply
    דבי
    05/01/2019 at 15:13

    הי נעמה תודה על התשובה,
    הנה מסלול לטירול. אני מקבלת כרטיס אלפצטאל ומקום הלינה לא ניתן לשינוי אז החלטתי לקנות את אוצטל ל 3 ימים. הנה המסלול
    * = כלול בכרטיס שלי
    1. יער קסום Juppi en Reither Kogel -(*)/ פארק לילדים עם משחקים (*)/ רחיצה באגם במקום(*)
    2. עמק צילרטל/קרחון הינטרטוקס /פארק המים המעולה צילר ארבלינס
    3. ערוץ/נקיק לאוטש (*)/ הבית ההפוך (*)/עמק אוצטל גולשים במגלשות
    4. ראפטינג בעמק אוץ (*)/ AQUA DOME
    5. רכבל Gaislachkoglbahn /בילוי בפארק AREA 47
    – אני לא ממש הבנתי איזה מהאטקצית כלולות בכרטיס אוצטאל שאת ממליצה. אם מה שבתוכנית כלול?
    אם כן אדע לקנות אותו.
    אשמח לחוות דעת והמלצה לתיקונים

    המון המון תודה !!!!!
    פוסט מהמם, מפורט שאין דברים כאלה בכל האינטרנט 🙂

  • Reply
    חגית
    05/01/2019 at 17:41

    הי נעמה, מאוד נהנתי לקרוא את הפוסט שלך על אוסטריה. רציתי בבקשה לשאול: כתבת שבפעם הבאה תבחרי בעמק צילרטל כיעד לינה, בהמשך תבינו למה….
    לא מצאתי מדוע זה יעד לינה מועדף?…
    אשמח לשמוע
    תודה
    חגית

    • Reply
      naamaozeri
      05/01/2019 at 20:03

      היי חגית, הייתי בוחרת ביעד זה ללינה כיוון שמצאנו את עצמנו נוסעים לאטרקציות שנמצאות בעמק זה והוא היה יכול להיות הרבה יותר נוח כמקום לינה מהמקום שישנו בו בעמק שטובאי

  • Reply
    דבי
    07/01/2019 at 12:39

    הי נעמה תודה על התשובות,
    . את אומרת ביום 4 רק התצפית והלשטאט אבל בפוסט את כתבת שגם עשיתם שיט.. לא מבינה למה התכוונת
    . לגבי טירול, לא ברור לי מה מכל מה שאת עשית כלול בכרטיס אוצטאל …
    אני סהכ הוספתי דברים שכלולים בכרטיס שלי..
    תודה על העזרה

    • Reply
      naamaozeri
      09/01/2019 at 07:21

      היי, לא עשינו שייט כי לא היה כבר בשעה שלנו, אבל אני כותבת כדי שאנשים אחרים יעשו, אנחנו פשוט לא הספקנו, זה נראה לי ממש נחמד, השייט הוא חלק מהטיול בהלשטאט, כי הלשטאט היא סה”כ עיירה ציורית על האגם, טיול קצר בטיילת ומיצית אותה, לכן כדאי לשלב שייט ומסעדה בנוסף לטיול בטיילת.
      כטיס אוצטל מימשנו את המרחצאות היוקרתיות אקווה דום כמובן, את AREA 47, את הרכבל (כתוב בפוסט) ואת כל השאר לא הספקנו, כמדומני הכל כתוב בפוסט.. בהצלחה! אשמח לעזור במציאת מלונות / דירות , או חפשי כאן: מלונות מומלצים באוסטריה

  • Reply
    מיכל
    08/01/2019 at 22:14

    נעמה היי
    את כותבת מהמם!
    נסענו להולנד עם ההמלצות שלך והיה מצויין
    אנחנו מתכננים טיול לאוסטריה
    אבל יש לנו רק שבוע ימים
    איפה את ממליצה להתמקד?
    הכל נראה מקסים וששה לנו לבחור

    • Reply
      naamaozeri
      09/01/2019 at 07:15

      היי מיכל, תודה רבה על הפירגון! איך אני שמחה שהיה לכם כיף בהולנד! תתכונני… אוסטריה מ-ט-ו-ר-פ-ת! וכ”כ שונה מהולנד , חוויה אחר לגמרי! אני אשמח לעזור, כמה שאלות: היכן אתם נוחתים? אשמח לעזור במציאת מקום לינה ותכנון שבועי כולל המלצות

  • Reply
    מיכל מויאל
    15/01/2019 at 14:19

    נעמה היי,
    לא בחרנו, הכל פתוח
    בגלל שיש לנו רק שבוע , גג 10 ימים,
    חשבנו שנכון להתמקד בחבל אחד.
    גם כדי לחסוך עליות, מה את אומרת?

    • Reply
      naamaozeri
      26/01/2019 at 16:50

      מיכל, זו בהחלט יכולה להיות החלטה נכונה, 10 ימים באזור חבל זלצבורג, יש המון מה לראות, אני הייתי מפצלת באותו האזור את הלינה ל2 מקומות רק בשביל החוויה.

  • Reply
    דבי
    09/02/2019 at 10:23

    הי נעמה,
    גיבשתי מסלול אבל יש לי 2 חוסרים..
    1. לא בטוחה שיום 12 מספיק טוב
    2. אשמח אם תוכלי לעזור לי עם רעיון מה להוסיף ביום 13
    3. איך נראה לך המסלול?
    תודה מראש!

    יום 9 : רכבל לגשר התלוי /מפלי קרימל /נסיעה לטירול
    יום 10 :פארק juppi /פארק ילדים באלפצטל + אגם (בכרטיס Alpbachtal) /פארק מים מפנק בעמק שטובאי
    יום 11 :עמק צילרטל/קרחון הינטרטוקס /פארק המים המעולה צילרטל ארבלינס
    יום 12 :ערוץ/נקיק לאוטש – המסלול האדום – (כלול Alpbachtal) /הבית ההפוך – (כלול Alpbachtal) /אגם פיבורג
    יום 13 : ? * טירת קופשטיין והמדרחוב /או/ זילרטל ארנה) /במרחצאות AQUA DOME
    יום 14 :רכבל Gaislachkoglbahn לתצפית בסולדן /בפארק AREA 47 אקסטרימי במיוחד!

  • Reply
    ענת
    16/02/2019 at 13:29

    תודה רבה על הפירוט של המסלולים וההערות/ הארות שנתת. יהיה לעזר רב בתכנון הטיול

    • Reply
      naamaozeri
      19/02/2019 at 19:55

      אני שמחה מאוד ענת! 🙂 תהנו בטיול!

  • Reply
    הלית אלון
    01/05/2019 at 09:14

    פוסט מעולה ובהחלט עוזר לי לסדר את הימים ואת האטרקציות תודה רבה 🙏

    • Reply
      naamaozeri
      04/05/2019 at 14:14

      היי הלית, איזה כיף! תודה רבה וטיול מהנה!

      • Reply
        לי
        30/12/2019 at 06:44

        הי והמון תודה על כל המידע! אנחנו רוצים לנסוע הקיץ (סוף יוני) עם 4 ילדינו (גילאי 13-4)… אבל יש לנו רק שבוע… הילדים מאד אוהבים אקסטרים- אןמגות, חבלים וכו… וגם סתם קפיצות למים! היית ממליצה על טירול או זלצבורג? (לצערי לא אצליח לדחוס את שניהם:(

        • Reply
          naamaozeri
          04/01/2020 at 21:15

          אז ככה, בשבוע הייתי מנסה להיות הכי יעילה שאפשר כדע לחוות כמה שיותר, שני האזורים נהדרים בשניהם תמצאו את כל האקסטרים שאתם מחפשים כך שאם אתם נוחתים בוינה, לכו על אזור זלצבורג כי זה קרוב יותר, יש לכם אגמים בשפע, מרחצאות עם המון מגלשות , מגלשות הרים, אומגות , תראו בפוסט שלי על חבל זלצבורג, יש דוגמאות נהדרות – תהנו!

  • Reply
    קרן
    26/07/2019 at 21:34

    היי נעמה, פוסטים מעולים, תודה! נוסעים בשבוע הבא.
    לגבי חבל טירול- לא ראיתי ראפטינג במסלול שלך. סיבה מסויימת? יודעת להמליץ איפה?
    שמעתי שיש גם ירידה מהר בסקוטרים- יצא לכם?
    ואחרון- לצערי נוסעים ביום הראשון מוינה לעמק שטובאי (ארוך, אני יודעת, זה היה אילוץ). האם יודעת על עצירה נחמדה בדרך? רוצה לחלק לילדים (8,12,15) את הדרך.
    המון תודה!

    • Reply
      naamaozeri
      27/07/2019 at 06:43

      היי קרן, תודה רבה 🙂 אני שמחה שהפוסטים שלי עוזרים לך, אכן לא עשינו ראפטינג והסיבה היא שלצערי לא הספקנו.. יש המון ראפטינג בטירול, יש לך בAREA 47 באזור אוצטל, ויש את חברת freiluft בצילרטל תחפשי בגוגל, עדיף להזמין מראש ניתן גם להתעניין במקום שאתם לנים בו, אולי הם גם יוכלו לעזור לכם למצוא ראפטינג באזור שלכם. לגבי עצירה בדרך.. תלוי מתי אתם נוחתים.

  • Reply
    לימור
    16/08/2019 at 18:06

    מרתק. ומלא פרטים . תודה

  • Reply
    סוזנה
    23/08/2019 at 05:57

    שלום נעמה. תודה רבה על המידע הרב. ממש אפשר לחוש את הטיול ולהגיע בביטחון. רציתי לשאול אם הנסיעה בעמק טירול קשה לנהיגה. אני נוסעת לבד עם 3 ילדים וחוששת מהנסיעות. תודה

    • Reply
      naamaozeri
      23/08/2019 at 06:08

      היי סוזנה, תודה רבה! הנסיעה קלה נוחה וברורה, אין לך מה לחשוש, תהנו!

  • Reply
    קרן קורדובה
    26/10/2019 at 08:46

    מקסים ומרתק !
    בטוחה שאעזר בזה בתכנון הטיול.
    ורק בסוף….זיהיתי שאנחנו מכירות.

    • Reply
      naamaozeri
      26/10/2019 at 17:57

      היי, תודה רבה! איזה קטע.. חחחח

    • Reply
      ישראל
      28/10/2019 at 19:30

      היי נעמה,
      הפוסטים שלך מפורטים ועוזרים מאד…
      מתכננים לטירול בקיץ הבא וזאת לאחר טיול בחבל זלצבורג השנה. היכן היית ממליצה לללון (המלצה על צימר תתקבל בברכה), מיקום המתאים לטיול כוכב וקרבה לאטרקציות ופעילויות לילדים (10 ו 14)

      • Reply
        naamaozeri
        29/10/2019 at 06:57

        היי ישראל, תודה רבה על התגובה 🙂 אני ממליצה מאוד על עמק אוץ בדגש על מקום שבו צקבלו את כרטיס ההטבות שיחסוך לכם המון כסף, יש לי פוסט באתר על מקומות לינה מומלצים בטירול, תחפש בקטגוריית אוסטריה, בנוסף, אני ישנתי במקום מקסים, יש פירוט מלא בפוסט על טירול, תהנו – יעד מעולה!!

  • Reply
    דבורה
    24/05/2021 at 20:21

    וואוו נעמה את אלופה! האתר שלך פשוט מופלא ועוזר לי המון בתכנון הטיול.
    האתר מרכז את כל המידע במקום אחד אין כמעט צורך לחפש במקומות נוספים ברשת.
    תודה!!

  • Reply
    אבי
    22/06/2021 at 17:13

    וואו, אחד הפוסטים המפורטים ומקועיים שקראתי.
    עוד חודש אנחנו בטירול למשך 12 יום, ללא ספק הפוסט הזה יהיה מאוד שימושי עבוררינו.
    זוג פלוס שתי בנות 13.

  • Reply
    אורלי
    11/09/2021 at 11:30

    היי נעמה
    קודם כל הפוסט שלך מהמם, מפורט, וכל הכבוד לך!!
    רציתי לשאול אותך אם יש 10 ימים איזה חבל ארץ יותר מומלץ למשפחה עם שני ילדים 13, 17? זלצבורג או טירול?
    תודה לך על הטיפים הרבים והסדר שעשית לי בכל עומס המידע שקיים ברשתות 🙂

  • Reply
    מור
    25/01/2022 at 07:20

    כתבת מקסים !!! הרגשה ממש של קריאת ספר נכנסתי ממש לסיפור הטיול שלכם… שאפו!

  • Reply
    אביגיל
    06/06/2022 at 12:39

    שלום לך
    אני מתככננת נסיעה חעמק אוץ
    ורציתי לשאול איך אני בודקת בBOOKING שהדירה כוללת את הכרטיס?
    תודה רבה על הפוסט המועיל כל כך.

  • Reply
    עינבל חסיד
    27/06/2022 at 16:09

    היי נעמה
    אשמח לעיצתך

    אנחנו זוג + 5 מתבגרים בנים 12-19, דתיים וטסים ב 8-18.8.
    יש לנו סה”כ 8 ימים מלאים לטייל ועוד 2 חצאי ימים של הגעה וחזרה.
    טיילנו הרבה בחו”ל והחבר’ה שלי מתעניינים בעיקר באקסטרים.
    השאלה היא האם לפצל- להיות משני עד ראשון בזלצבורג ואז מראשון עד חמישי (שבערב זה הטיסה ממינכן) בטירול?
    או להקדיש את כל הימים לטירול כי היא מגוונת יותר בפעילות אקסטרים?

  • Reply
    עדן
    25/07/2023 at 13:01

    היי
    אני חושבת שזה המידע שהכי עזר לי לתכנון המסלול! תודה רבה
    אשמח לשאול לגבי סכר קפרון האם את זוכרת אם זה נגיש עם עגלה?
    ובאופן כללי אם יש לך מידע לגבי עגלות תינוק

  • Reply
    השכרת רכב בבוקרשט
    11/10/2023 at 10:25

    Yes! Finally someone writes about השכרת רכב בבוקרשט.

כתיבת תגובה