נעמה עוזרי
ארצות הברית טיולים

טיול למפלי הניאגרה בקנדה – קצר וקולע

במסגרת הטיול שלי בארצות הברית ומקסיקו, החלטתי שביקור במפלי בניאגרה הוא בגדר חובה! הרי אני כבר בניו יורק, אז לא נקפוץ לביקור באחד מפלאי העולם האלה? ברור שכן!

מסלול הטיול המלא שלי: הטיול שלי התחיל במיאמי, המשיך למקסיקו- בטן גב בקנקון אקסטרים טבע ופינוקים בפלאיה דל כרמן משם בטיסת פנים המשכתי לשבוע בניו יורק כולל גיחה ללילה במפלי הניאגרה.

איך נסעתי למפלי הניאגרה בזמן הביקור בניו יורק?
מכיוון שלא רציתי להשכיר רכב , בכל זאת מדובר בגיחה ללילה, אז החלטתי לקחת טיול מאורגן.
אבל אם אתם רוצים לשלב את הנסיעה למפלים עם ביקור בכל מיני מקומות מעניינים בדרך אולי כדאי לשכור רכב ולהאריך את השהות ליותר מלילה אחד .

אחרי בדיקות, שיטוטים וקריאת המלצות ברשת, הגעתי לחברה “עזרא טורס” המפעילה טיולים קצרים למפלי הניאגרה בקנדה, טיולים החל מלילה ומעלה  – התאים לי!
* אין לי שום אינטרס עם עזרא טורס, פשוט היה טיול מעולה אז אני מפרגנת להם 🙂

קצת רקע: מפלי הניאגרה נמצאים בגבול שבין ארצות הברית וקנדה, יש מפלים בצד האמריקאי ומפלים בצד הקנדי, כ15 מליון תיירים מבקרים במפלים מידי שנה, כמות המים העוברת במפלים מידי שניה היא עצומה ומשמשת להפקת אנרגיה הידרו-אלקטרית (אנרגיה המופקת ע”י המים)

תמונה פנורמית של המפלים המרהיבים מהצד הקנדי

מחיר הטיול היה 330$ לאדם וכלל:

✔️איסוף מהמלון בוואן ל9 אנשים

✔️נהג צמוד שהוא גם מדריך (מעולה במקרה שלנו, תבקשו את נאור) נאור העשיר את הידע שלנו מהרגע שעלינו לוואן, כולל הסברים על ניו יורק, קנדה, מפלי הניאגרה וכל מה שרק רצינו לדעת (ואני חופרת…) ובנוסף, המליץ לנו מסלולי הליכה מעולים בניו יורק👍 מדריך מומלץ!

✔️עצירות בכמה נקודות נחמדות בדרך למפלים

✔️לילה במלון ליד המפלים +ארוחת בוקר

✔️שייט בספינת “עלמת הערפל”, זו שתיקח אתכם עד למפל (אל דאגה מחלקים מעילי גשם בכניסה).

✔️ביקור בצד הקנדי ולמחרת, ביקור בצד האמריקאי של המפלים

✔️בחזור, עצירה באאוטלט מטורף וזול בדרך מקנדה לניו יורק – הכי זול שהייתי בו!! תקבלו מהמדריך קופונים להנחות באאוטלט, יש שם הכל: ליוויס, נייק, אדידס, קלווין קליין ועוד ועוד.. במחירים ממש זולים. קניתי ג’ינסים של LEE ב16 דולר… חגורות עור של נאוטיקה ב12 דולר.. נעלי נייקי ב50 דולר, ביגוד ספורט של אדידס ונייק בגרושים..

עצירה בדרך למפלים – חימום למפלים הרציניים…
עצירה נוספת – איך לא נטעם את הדאנקין דונאטס המפורסמים של ארצות הברית??

תיאור הטיול בקצרה:

נאור המדריך אסף אותנו בשעה 5 וחצי בבוקר הוא הגיע עם וואן המתאימה ל9 אנשים. המתנו לו בנקודת מפגש שסיכמנו עליה מראש ושהייתה נוחה לנו.

לטיול הצטרפו עוד כמה מטיילים, אפשר לומר שהיינו קבוצה ממש מעולה! נסענו לקנדה במשך 9 שעות! נשבעת שלא הרגשתי את הדרך! נאור הדריך אותנו כ”כ יפה ונתן לנו המוןןןן אינפורמציה מעניינת, כולל המון עצירות בכל מיני נקודות מעניינות בדרך.

הגענו למפלים לקראת אחה”צ ומיד צעדנו לעבר המפלים לשייט, קיבלנו מעילים חד פעמיים להגנה מרסיסי המים ושטנו ממש קרוב.. חוויה, אין מה לומר 🙂

סיימנו את השייט והלכנו לאכול במסעדה איטלקית שנמצאת באזור התיירותי בקרבת המפלים – האוכל היה מעולה!

המשכנו לטייל באזור ולקראת הערב ירדנו לטיול לאורך הטיילת המשקיפה על המפלים מהצד הקנדי. בשעה זו מתקיים מופע אורות מרהיב ביותר על המפלים, המפלים מעוררי התפעלות כמות המים שעוברת פה בשניה היא מטורפת! הלוואי עלינו …

חזרנו עייפות לדירה, למחרת בבוקר ארוחת בוקר קלילה במלון, צ’ק אאוט , עוברים שוב את הגבול, ביקורת דרכונים וביקור קצר במפלים מהצד האמריקאי

המפלים מהצד האמריקאי – רק שליש מהם נמצא בצד זה
ביקור במפלים מהצד האמריקאי

בדרך חזרה לניו יורק, בחזור, עצרנו באאוטלט מעולה!! הכי טוב שהייתי בו עד כה בביקורי בארה”ב! בשעתיים הייתי צריכה להעמיס כל מה שיכלתי, ממש התבעסתי שלא היה לי יותר זמן כי היו שם מציאות היסטריות! מתחם האאוטלט הזה נקרא ווטרלו WATERLOO.

הייתה גיחה מרעננת וכיפית לקנדה, אני ממש שמחה שעשינו את זה – אני מפרגנת למדריך נאור שהפך את החוויה הזו למוצלחת ביותר!

עלה האדר (מייפל) המזוהה עם קנדה האחראית לייצור של יותר מ 80% מסירופ המייפל בעולם

בקיצור, הוספנו לנו עוד חוויה בטיול הגדול וביקרנו גם במפלי הניאגרה בקנדה, זו הייתה חוויה גדולה😁

You Might Also Like...

No Comments

    כתיבת תגובה