נעמה עוזרי
טיולים יוון

שבוע בכרתים עם ילדים – חופי טורקיז, טברנות ומלון עם פארק מים מדהים!

חזרנו משבוע בכרתים והיה פשוט מעולה! חופשה משפחתית קצרה וקולעת, חופי טורקיז מעלפים, טברנות, ערים עתיקות ולסיום, מלון עם פארק מים מטריף שלא ישאיר את הילדים שלכם אדישים (הקטנטנים וגם בני הנוער!).

מי שמכיר את טיולי המשפחה שלי יודע שבדרך כלל אני סוגרת בחודשי הקיץ חופשה ארוכה, עד שבועיים, בעיקר ב”אירופה הקלאסית” נקרא לזה… איטליה, הולנד, אוסטריה, לונדון וכו’… אך הפעם, החלטתי ללכת על חופשה קצרה , טיסה קצרה (שעה ועשרים ) ומסלול קל (נסיעות קצרות ומלון הכל כלול).

אז אם בא לכם חופשה קצרה וכיפית כמו שלנו, אתם מוזמנים להמשיך לקרוא 🙂

נתחיל בזה שהשנה לא ממש הייתי סגורה שנצא לחופשת קיץ משפחתית… כי בדיוק לפני חודש חזרתי מטיול מהמם בארצות הברית ובעלי אמר לי “תנוחי…” הבנתי את הרמז ונחתי בדיוק לחודש….
מפה לשם, עשיתי מעשה לא אופייני וסגרתי טיסה יומיים לפני לכרתים עם “חוליו” בעלות מצחיקה של 190 דולר לכרטיס (היה גם ב159… אבל זה היה מהיום למחר.. וזה ממש לא בשבילי הלחץ הזה.. אבל אם תקראו את הפוסט שלי, יש מצב שתוכלו לעשות את זה כי הכל מאורגן לכם כאן!).
כבר שמעתי על משפחות שסגרו “דילים” לכרתים עם כל מיני חברות בעשרות אלפי שקלים ולדעתי אכלו אותה עם מחירים מופקעים, הגיע הזמן להפסיק לפחד ולהרכיב טיול לבד! תמשיכו לקרוא ואסביר לכם איך תעשו את זה בכמה צעדים פשוטים! (סתם שתבינו, אני קיבלתי הצעה זהה לטיול שהרכבתי לבד ב8,000 ש”ח יותר…. טירוףףףף)

התמונה הראשונה מהטיול – -בשדה התעופה בן גוריון

מה היה לנו? טיסה ישירה, בשעה נוחה כולל מזוודות 20 ק”ג לאדם + טרולי עם סאנדור מבית “אל-על”, הטיסה יצאה בזמן כמו שעון (בחזור.. היה דיליי של 3 שעות איחור, החליפו גלגלים וכל מיני חארטות.. ואני לא מבינה למה נזכרו לעשות את זה עכשיו.. אבל זה לפוסט אחר)

אז ארזתי צ’יק צ’אק 4 מזוודות, אחת גדולה ל3 הגברים ו3 טרולי לי ול2 הנסיכות, אך הפעם,  לא לקחתי אוכל, חוץ מהקפה שלי וכמה עוגיות וחטיפים לנישנוש בחדר, הזמנתי מלון “הכל כלול” – אין צורך באוכל – אושר צרוף!

אז ארזתם לבד? נמשיך לפרטים הטכניים + מחירים:

טיסות – עם חוליו (אפשר גם דרך סקייסקאנר היה אותו המחיר) 189 דולר כפול 6 אנשים  – 1134 דולר –  4000 ₪

ביטוח תעשו בפספורטכארד – הם ייתנו לכם כרטיס נטען ובכל מקרה ביטוחי שחס וחלילה לא יהיה לכם, הם טוענים לכם כסף לשימוש מיידי – כאחת שהמזוודות שלה לא הגיעו באחד היעדים שביקרתי בהם … זה ממש עזר לי, כי יכלתי לרכוש לי דברים בסיסיים בלי לבזבז כסף מאצלי!

סים – ואין לי פה שום אינטרס, ממליצה וממליצה על “גלובל-סים” של פלאפון – כנסו לקישור פה והזמינו! סים שמתאים ל143 מדינות, רב שימושי, קל לתפעול ונטען בקלות מכל מקום! אז די לתסבוכות – פשוט תזמינו! 149 ₪ ל5 ג’יגה

רכב – כי טיילנו בכרתים, אנחנו אנשי בטן גב גג ל4 ימים, השכרנו אצל המהממת הזו  – ג’ורג’יה, מצורף הווצאפ שלה, תשלחו לה הודעה היא אמינה, מדהימה ונותנת 30% הנחה לישראלים שפונים אליה, אני רק רוצה לציין שהשוותי הצעה ממנה להצעה מרנטלקארס והיא נתנה לי רבע מחיר!!!!! פשוט הזוי
זה הווצאפ של ג’ורג’יה
+30 698 279 2678
הזמנתי רכב מיניבאס 7 מקומות ל7 ימים ב63 יורו ליום, תעשו חשבון – 1,730 ₪ בלי כסף!! ברנטאלקארס / אופרן ועוד..  תכפילו ב3

ג’ורג’יה המקסימה!
רכב גדול ונוח במחיר מעולה

לא מצאתם רכב פנוי אצלה? נסו את זאכארוס השכרת רכב, אמין, זול והשירות מדהים זה הווצאפ
Zakaros tours
+30 697 818 2650

לינה – בתי מלון

לילה ראשון ברת’מינו במלון Eltina Hotel + ארוחת בוקר טובה 193 יורו – 760 ₪

2 לילות בחאניה במלון Kydon The Heart City Hotel + ארוחת בוקר מעולה 720 יורו – 2830 ₪

4 לילות בחרסוניסוס במלון Star Beach Village & Water Park המפורסם! הכל כלול, אוכל בלי סוף, מלא אטרקציות לילדים, פארק מים ענק, מסיבות קצף כל יום, חוף ים פרטי ומהמם והמחיר זול לדעתי – המלון ברמת 3-4 כוכבים, האוכל סביר, יש הרבה מה לאכול! – 1290 יורו – 5070 ₪לסקירה המלאה על המלון המשיכו לקרוא!

מלון סטאר ביץ’ וילג’ & ווטר פארק – הכל כלול בכרתים

מלונות נוספים ברמה גבוה יותר, אך יקרים יותר:

Fodele Beach Water Park Resort – פודלה ביץ’ פודלה ביץ’ מלון 5 כוכבים הכל כלול ברמה גבוה, 3 בריכות, 3 מסעדות: יוונית, צרפתית ואיטלקית
תגובות: “צוות אדיב ושירות ברמה גבוהה מקום מדהים ומפנק מאד חוף ים מקסים ופארק מים נפלא”, ” ארוחות מצויינות ועשירות במשך כל היום”, ” נקי מאוד בריכות נעימות ונקיות מלון באיכות גבוהה מאוד”

Creta Maris Beach Resort כרתה מאריס ביץ’  כרתה מאריס, מלון 5 כוכבים הכל כלול, יוקרתי, כולל 6 בריכות שחיה חיצוניות, בריכת שחיה אחת מקורה ומחוממת, 5 בריכות שחיה לילדים, מרכז ספורט מים .
תגובות גולשים: “מיקום מצוין , המקום יפה מטופח ומושקע . האוכל מצוין ובשפע , פארק מים נהדר ,לא צפוף גם כשמלא יש תחושה שיש מספיק מקום לכולם”, “חוף מקסים ונקי. הופעות, מסעדות, בידור. מיטות נוחות”, “לכל אזור בריכה, בר ומזנון כך שאין עומס בבריכות, קרוב לים, מתקני מים מעולים לילדים”.

Mitsis Laguna Resort & Spa מיציס לגונה  מלון ברמה גבוה, כולל 4 בריכות שחייה עם מי-ים, 3 מתוכן חיצוניות ואחת מקורה , 5 מסעדות, 5 ברים , הפעלות לילדים, בריכה עם מגלשות מים, מתקני שעשועים וחדר משחקים. המלון מספק שמשיות ומיטות שיזוף על החוף ועל שפת הבריכה.

יש גם מלונות מומלצים למבוגרים בלבד:

Stella Island Luxury Resort & Spa (Adults Only סטלה איילנד לאקז’רי נמצא בחרסוניסוס, מלון למבוגרים בלבד!, קיבל ציון מעולה! בבוקינג, 5כוכבים, מפנק.
תגובות הגולשים: ”כל הארוחות מעולות ומגוונות, שירות וניקיון ברמה גבוהה מאד!!!” , ”4 מסעדות מעולות כולל מנות צמחוניות , אוירה נעימה ושירות מעל ומעבר.” ”פשוט WOW…….מלון ברמה מאוד גבוהה, צוות אירוח נפלא, אוכל נהדר”

Booking.com

סה”כ עלות הטיול ל6 אנשים ל8 ימים ברוטו , טיסות ישירות, רכב, 3 בתי מלון  (לא כולל בזבוזים) – 14,500   במידה והייתי לוקחת רק את הסטאר ביץ’ ל5 ימים וטיסות, תורידו 5,500… אז תבינו כמה זול זה היה יכול להיות לעומת המחירים שהציעו לי דרך החברות השונות..
ביזבוזים – אל דאגה, אין יותר מידי על מה לבזבז….

נתחיל במסלול:

יום ראשון: נחיתה רכה לינה ברת’ימנו וטיול לילי בנמל הווניציאני והעיר העתיקה

עלינו על טיסת סאנדור שיצאה מישראל ב 14:55  ונחתנו בשדה התעופה הרקליון בכרתים בשעה 16:45, טיסה קצרה – תענוג!

יצרנו קשר עם ג’ורג’יה מהשכרת הרכב וקיבלנו רכב ניסן אווליה, 7 מקומות, רכב מרווח וגדול ויצאנו לדרך, תחנה ראשונה, עצרנו בסופר מרקט שנמצא כמה מאות מטרים ליד שדה התעופה בצד שמאל, קנינו קצת שתיה, חטיפים, נוטלה ופירות ובמאפיה שגם היא נמצאת במקום, קנינו לחמניות , שיהיה להמשך היום.
נסענו כשעה ורבע לעיירה רת’מינו Rethimno,  העיר השלישית בגודלה בכרתים, העיר נמצאת בין הרקליון לחאניה (התחנה הבאה שלנו) החלטתי שנישן שם לילה, במלון בקרבת העיר העתיקה .
הנסיעה לרת’ימנו נוחה וקלה, ועוברת בנקודות מיוחדות בהן ניתן לראות את הים במלוא הדרו. ברקע, נופי הרים , הרבה סלעים ויופי שבחלקו מזכיר את נופי ארץ ישראל.

הדרך לרת’מינו
נופים מיוחדים בדרך לרת’מינו

ישנו במלון Eltina Hotel , בחרתי בו בגלל המחיר הזול, ההמלצות בבוקינג, המיקום שהינו מרחק הליכה מהטיילת והעיר העתיקה בנוסף, יש בו בריכה קטנה (לא הספקנו ליהנות ממנה) , חדרים גדולים המתאימים למשפחה, חניה בשפע וארוחת בוקר טובה.
פרקנו מזוודות ובלי להתעכב ירדנו לטיילת הנמצאת מעבר לכביש. לאחר הליכה של רבע שעה, החלטנו לעלות על עגלה הרתומה לסוס (פעם אחרונה שאני עושה את זה!כאב לי על הסוס המסכן) ובעלות של 15 יורו הגענו עד לעיר העתיקה, העיר סגורה לכלי רכב בשעות הערב, התיישבנו בטברנה (שזה כאמור, מסעדה) שהייתה נראית לנו טוב והציעה מאכלים שיתאימו לילדים, אכלנו ארוחת ערב ושתינו אוזו לאווירה 🙂 – יאסו!!
לאחר ארוחת הערב, טיילנו בעיר עד למבצר והעיר העתיקה (נחמד מאוד לטייל פה בשעות אחר הצהריים-ערב) הטיילת מלאה באנשים, בתי הקפה והמסעדות מלאים , יש אווירה טובה ומוסיקה מכל עבר.
עייפים ומרוצים חזרנו בהליכה של 30 דקות לאורך הטיילת עד לדירה.

עגלה רתומה לסוס לקחה אותנו עד לעיר העתיקה
טיילת רת’מינו
שחמט חופשי בטיילת רת’מינו
תתחילו להתרגל לסלט יווני! והבירה מעולה!
סוף סוף, צ’ייסר ראשון של אוזו! יאסו!
טיילת רת’מינו בערב
במלון ברת’מינו יש מטבחון קטן – למי שזה חשוב..
המלון ברת’מינו – רואים את הבריכה הקטנה מהחדר

למחרת בבוקר , אכלנו ארוחת בוקר טובה ויצאנו לדרך לנקודה השניה שלנו: העיר חאניה Chania.

יום שני: חוף טורקיז, נסיעה למלון בחאניה וטיול רגלי בעיר העתיקה.

מרת’מינו ירדנו לדרום האי לאחד החופים היפים שיש (ויש הרבה.. פשוט רצינו אחד שיהיה מסודר עם שירותים, שמשיות וקיוסק) חוף פלקיאס Plakias beach וכאן אני כותבת, אל תתעכבו על איזה חוף ללכת, באמת שרובם יפים, חפשו אחד שיש אליו גישה נוחה עם הרכב, יש שירותי חוף כמו שירותים ושמשיות  –  כי השמש כאן יכולה להיות מאוד חזקה ולא תמיד זה כיף.
החוף מרוחק כ46 דקות נסיעה מרת’מינו דרומה, גם הדרך לחוף אינה משעממת , בחלקה דומה לנופים שלנו ובחלקה מפתיעה בנופים מיוחדים מאוד של הרים וסלעים.
חנינו את הרכב צמוד לחוף, שכרנו שמשיות בעלות של 5 יורו לזוג 2 מיטות עם שמשיה ושולחן קטן, קנינו נישנושים מהקיוסק ופשוט נהננו מהחוף המהמם. הצבעים הם אכן טורקיז על גווניו, החול נעים והנוף מהמם, בילינו בחוף שלוש שעות בערך.. חובה קרם הגנה! בחוף ניתן להשכיר קיאקים ולצאת לשייט.

!בכניסה לחוף, יש שירותי חוף – שמשיות , שירותים וקיוסק – חשוב
מים נקיים, שקופים ורדודים
נוף מדהים בחוף טורקיז
חוף מטריף!
תופסת צבע בחוף

מהחוף המשכנו בנסיעה של שעה וחצי לחאניה  – למלון השני שלנו Kydon The Heart City Hotel, שבו נשהה ביומיים הקרובים.
המלון נחשב מלון ברמה גבוה במיקום מעולה במרכז העיר הנמצא במרחק הליכה מהעיר העתיקה, עצרנו בצד הכביש, אני ירדתי לעשות את הצ’ק אין וקיבלתי הכוונה היכן לחנות את הרכב, החניה עולה 8 יורו ליום ואם תסתבכו יש שם מישהו שיכול לחנות לכם את הרכב בנוחות באחד החניונים של המלון.
הזמנו 2 חדרים צמודים (ללא דלת מקשרת) הילדות שלי כבר גדולות כך שזה היה בסדר. החדרים לא גדולים אך מאוד נקיים, חדישים וכוללים כל מה שצריך. הילדים הקטנים קיבלו ערכת יצירה עם חוברת צביעה וטושים, 3 בקבוקי מים שהוחלפו כל יום, שירות חדרים, מגבות וארוחת בוקר מעולה!!

Booking.com
חדר מעט קטן, אבל לא צריך יותר מזה
חדר ל3 במלון, הזמנו 2 צמודים

פרקנו את הציוד, לא התעכבנו וירדנו ישר לטיול רגלי בטיילת של העיר העתיקה בחיפוש אחר טברנה (מסעדה) לארוחת ערב טובה. מצאנו אחת הממוקמת בסוף הטיילת, קצת הליכה.. אבל הייתה ממש טעימה לפי מדד הילדים ולדעתנו. השירות היה מעולה, האוכל הגיע תוך כמה דקות, המחירים סבירים. שם המסעדה: Cappuccio שימו לב שהמלצר זוכר את כל מה שתזמינו בע”פ…. זה קטע…
הזמנו : 2 פסטות, פיצות, 2 סלט יווני, ציזיקי, צ’יפס , דגים  בירות שתיה ועוד הרבה.. בעלות של 70 יורו שזה עלות ממש סבירה למשפחה ולכמות האוכל שהזמנו.
סיימנו יום עמוס וכיפי וחזרנו למלון לישון.

מסעדה טובה, שירות ואוכל טוב

מוזמנים לעקוב אחרי כל הטיולים שלי, המשפחתיים והזוגיים, בדף הפייסבוק שלי “בלוג הטיולים של נעמה”שם אני מפרסמת בעקביות את כל התמונות, הפוסטים וההמלצות שלי!
לכל התמונות שהעליתי באינסטגרם מהטיול בכרתים –
לחצו על הקישור הזה! מוזמנים לעקוב אחריי!

יום שלישי: טיול בעיר העתיקה והנמל הונציאני, שייט ושנורקלים וסיום בחוף הים של חאניה.

קמנו ב08:30 התארגנו וירדנו לארוחת הבוקר המעולה המוגשת במלון שלנו Kydon The Heart City Hotel בחאניה, המלון באמת ברמה גבוה, האוכל מגוון, יש מאפים טובים וקפה ממכונה או בהכנה עצמית (בכל מקרה אני תמיד ממליצה לכן להביא מהבית את הקפה שאתם אוהבים) מבחר של ירקות, ממרחים, סלטים, גרנולה, קורנפלקסים ועוד ועוד..לאחר הארוחה הטובה יצאנו לטיול רגלי מהמלון לעבר העיר העתיקה והנמל הונציאני. חאניה הינה העיר השנייה בגודלה בכרתים, ומיקומה בצפון מערב האי על שפת הים. חאניה נחשבת לעיר היפה ביותר בכרתים, רציתי לבקר כאן יותר מכמה שעות, לכן החלטתי לקחת מלון בעיר ל2 לילות.

חדר אוכל מעוצב ונעים
קורנפלקסים לילדים ותוספות ליוגורט
ארוחת בוקר טובה במלון

נעים וכיף לטייל בטיילת העתיקה לאורך הים והנמל הוונציאני, המון מבנים עתיקים, בתים צבעוניים, מגדלור עתיק , שפע טברנות ואווירה יוונית כיפית , אהבתי את חאניה, באמת עיר כיפית יפה ותוססת. ממליצה גם לצאת לטייל בה בשעת ערב.

טיול ב”אולד טאון” העיר העתיקה בחאניה
חאניה אחת היפות!
מטיילים בחאניה
טברנות העיצוב יווני בחאניה
טיילת חאניה


צעדנו עד לעמדה של קפטן ניק Captain Nick – לשייט עם שנורקלים. יש לציין שקפטן ניק אדם חביב מאוד, מתייחס בעדינות וסבלנות לילדים ומקדיש את כל החוויה לילדים.
זה האתר שלו לכל הפרטים, שעות פתיחה ומחירים – לחצו כאן!

הדוכן של קפטן ניק
קפטן ניק מזמין את הילדים להצטלם ולהשיט את האוניה

חשוב מאוד! אם הים גלי ולא רגוע – פחות ממליצה לכם לקחת שייט! זה יכול להיות חוויה מאוד לא נעימה! תתייעצו את הקפטן הוא יגיד לכם.

נהנים מהשייט עם קפטן ניק

השייט נמשך שעה וחצי וזה באמת הספיק, שטים 20 דקות עד לנקודה קרובה לאי , שם אפשר לרדת או לקפוץ למים עם שנורקלים (כדאי להביא מצופים או לבקש לייף ג’קט מהקפטן, זה לא חלק מהמחיר אבל הוא לא לקח לנו תוספת על זה) ניק קפץ למים וצלל מתחת לסירה עם אוכל לדגים והביא להקות של דגים מתחת לסירה, היה ניתן לצפות בהן מתוך הסירה דרך רצפת הזכוכית וגם דרך המים עם השנורקלים.
ניק הלך לחפש לנו דיונונים וכוכבי ים, אך הפעם הוא מצא רק כוכב ים קטן ואני, שמתלהבת יותר מהילדים… די התבעסתי שהוא לא מצא דיונון… לא חשוב.. ראינו בשפע בטיילת, רק שהם היו בצלחת 🙁

שנורקלים עם בחאניה עם קפטן ניק
ביוון תלבשי לבן! צילום בטיילת היפה בחאניה
דיונונים שרק נמשו מהמים מוצגים בכניסה למסעדות בחאניה

לאחר השייט שלנו, צעדנו בטיילת, נהננו מהאווירה והיופי והמשכנו עד למסעדה של אתמול – כי הילדים רצו שוב! למסעדה יש חוף פרטי, ניתן להזמין את האוכל ולשבת בשולחנות על החוף, לאחר מכן שכרנו כסאות ושמשיה ובילינו שלוש שעות בערך ברביצה על החוף הצמוד למסעדה.

קונים פירות בשוק בחאניה, זיל הזול!
אפרסקים בצורה מוזרה בשוק החאניה – טעים וזול!!
הכי כיף לאכול על החוף
אוכל טעים במסעדת
איך לא? בירה יוונית על החוף חובה!
החוף בחאניה – יפה וכיפי עם מים רדודים


עייפים ומרוצים צעדנו חזרה לכיוון המלון על הטיילת היפה ובדרך עצרנו לפאנקייק טעים וזול בקרבת המלון.

כשתראו תור ארוך, תבינו שהגעתם לחנות הקרפים
יאמי! קרפ בחאניה
קרפ טעים מאוד וזול!

אטרקציה נוספת שאני ממליצה לעשות בחאניה – אנחנו לא הספקנו.. היא סיור סאגווי בעיר העתיקה, מתאים גם לילדים עם Chania Segway Tours זה האתר שלהם לבירור מחירים, מסלולים ושעות – לחצו כאן!

אטרקציה נוספת ומהממת שניתן לעשות מחאניה ואנחנו גם לא הספקנו, היא שייט מנמל קיסמוס Kissamos port, הנמצא כ40 דקות נסיעה מחאניה, שייט עם 2 נקודות עצירה, אחת באי גרמבוסה Gramvousa לשעה וחצי ושניה בלגונת באלוס Balos לשעתים וחצי. השייט בסירה גדולה ומרווחת, ניתן לרדת מהסירה, לקפוץ למים השקופים (כדאי להביא מצופים) לטייל באי ולהנות מהחופים .
זה האתר לכל הפרטים, שעות השייט, תמונות ומחירים – לחצו כאן!

סיימנו יום מוצלח וכיפי, מחר עוזבים את חאניה ונוסעים לכיוון חרסוניסוס.

יום רביעי: עזיבת חאניה, שייט באגם קורנס ונסיעה לחרסוניסוס למלון סטאר ביץ’+ סקירה על המלון

קמנו בבוקר לארוחת בוקר טובה במלון שלנו, ארגנו את החדרים , צ’ק אאוט זריז והמשכנו כ50 דקות נסיעה לנקודה הבאה: אגם קורנס , Kourna Lake או כפי שקוראים לו : האגם הנעלם / הנסתר.

ואני, שראיתי אגמים בחיי (שלום אוסטריה) לא התרגשתי מהאגם החמוד, אבל לילדים זו הייתה חוויה כיפית ביותר. סביב לאגם יש כמה נקודות שניתן להשכיר בהן סירות פדלים בעלות של 15 יורו לשעה או 17 יורו לסירת פדלים עם מגלשה, קיבלנו ממשכיר הסירות תלושים ל2 כוסות מיץ תפוזים סחוט טרי מהמסעדה הצמודה לאגם (ככל הנראה כחלק מהשיווק של המסעדה).

כמובן שלקחנו את זו עם המגלשה, כי התכוונו לשחות באגם, התחלנו לפדל במרץ וכשהגענו למרכז האגם גלשנו למים בהנאה רבה, מה ששדרג לנו את החוויה זו הרמקול הקטן שהבאתי מהארץ, שמנו בו שירים ביוונית של ניקוס ורטיס (הביונסה של יוון) ופתאום כל הסובבים אותנו התחילו למחוא כפיים ולשיר איתנו – האמת זה היה ממש כיף!
בסביבות האגם יש צבי ים קטנים, דגי זהב ועופות שונים – אנחנו פגשנו מעט מהם.

גברים רציניים, בוחרים את הרכב בקפידה
נבחרה! ההיא עם המגלשה
האחראי על ההגה 🙂
גולשים מסירת הפדלים למים באגם הנעלם
שחייה באגם הנעלם
מומלץ להכין פלייליסט ולהביא רמקול קטן – משדרג!

בסיום השייט, עלינו לקחת את כוסות השתיה בתלושים שקיבלנו וכבר התיישבנו לארוחה קלה בטברנה הצמודה, בדיוק ירד טיפטוף, אז זה היה זמן טוב להסתתר מהגשם 🙂 המחירים ממש סבירים-זולים.

הטברנה על אגם קורנס
בירה יוונית לא רעה בכלל
באמת הרבה זמן לא אכלנו צ’יפס… 🙂 האמת שהוא היה ממש מעולה!

לפני שאמשיך עם המלון סטאר ביץ’ אני מצרפת פה דיס-המלצה מבחינתי – בעקבות המלצות רבות ברשת נסעתי עם הילדים לחוף סייטן שנמצא בקרבת חאניה – אני לא מציינת אותו כחלק מהמסלול, על אף שבתמונות הוא נראה כמו פיסת גן-עדן, ההגעה לחוף זה מסוכנת בעיני, אין ביטוח לרכב בקטע הנסיעה הזה, הדרך תלולה מאוד ללא שוליים ועם המון אבנים קטנות שעלולות לגרום להתדרדרות, החוף אינו מסודר, אין שמשיות ושירותי חוף ולאחר החניה, מצפה לכם ירידה מאתגרת – אז אם אתם עם ילדים – חשבו פעמיים, אם זוגות או צעירים – ייתכן ויתאים לכם.. רק שתדעו שבכרתים יש טונות של חופים מטורפים, אני לא מבינה מה ההסתערות… ובכל זאת, אצרף כמה תמונות מהטיול הזה:

דרך מאתגרת בטירוף
אהבתי את התמונה – אכן נוף מדהים
על ה”מזל” שלנו היה סחף של חולות לקטע החוף שהיה אמור להיות בצבע טורקיז מהפנט

סיימנו באגם והמשכנו כשעתיים נסיעה למלון הסטאר ביץ’ בחרסוניסוס – הילדים כבר חיכו לו בטירוף !!!
להזמנת המלון, לחצו על הלינק – כאן!
הגענו לסטאר ביץ’ בשעת הצהריים – החדר כבר מוכן ומחכה לנו, קיבלנו הדרכה קצרה מהפקידה בקבלה, כל אחד קיבל צמיד שאיתו יוכל לאכול בחופשיות ב”סנייק בר” ולהשתמש בשירותי “הכל כלול” כולל השימשיות בחוף הים והבריכה.
בנוסף, קיבלנו 6 מגבות חוף צהובות שעבורן שמנו פיקדון של 10 יורו במזומן למגבת. את המגבות ניתן להחזיר בכל עת בקבלה ולקבל אחרות יבשות ונקיות .
אציין כי השירות במלון היה מעולה, מחוץ לקבלה המתין לנו נהג גולפית, העמיס את המזוודות שלנו ונסע איתנו עד לחדר שלנו, לפני שפרקנו את המזוודות, אחד מאיתנו ירד לבדוק את החדר בטרם הסכמנו לקבלו.

מקבלים צמיד בסטאר ביץ’
המפה של הסטאר ביץ’

דגשים:
שימו לב, במלון יש מגוון סוגים של חדרים, אני הזמנתי חדר עם יציאה לגינה, יש חדרים שהם בתוך הבניין עם מדרגות, ישנם חדרים שאין בהם הפרדה בין חדר ההורים לילדים, לי היה חשוב שתהיה דלת הפרדה. בנוסף, מיקום החדרים הינו חשוב, החדרים מחולקים למספרים ואזורים. כאשר חדרים במס’ 7000, הינם החדרים המרוחקים ביותר מהקבלה ומהאזור המרכזי של המגלשות, אך מדובר בחדרים חדישים יותר, חדרים אלה קרובים יותר לבריכות של הקטנטנים.
אנחנו קיבלנו חדר באזור 7000, חדר יחסית נוח ומרווח עם דלת הפרדה, אך המרחק מהחדר לחדר האוכל והמגלשות היה יחסית רחוק, אז ביקשנו להחליף, יום למחרת כבר קיבלנו חדר אחר במס’ 3000, המיקום היה מעולה אך החדר היה פחות איכותי… כבר נשארנו וזהו.

היציאה מהחדר שלנו באזור 3000

שימו לב, מעבר לכביש נמצא פארק המים של המלון, הכניסה לפארק המים הינה חופשית גם למי שאינו שוהה במלון, לכן תמצאו בו המון צעירים שבאים להנות ממתחם הצעירים במלון. קראתי המון תגובות באינטרנט על הקטע הזה ואני אומרת שהצעירים לא הפריעו לי בכלל, יש להם “אזור” משלהם שיחסית מנותק מאזור הילדים והמשפחות, להיפך, הייתה מוסיקה ממש טובה שהגיעה מהאזור שלהם וזה היה אחלה.

מגלשות כיפיות לכל המשפחה
עוד מגלשות מהנות לכל המשפחה
מגלשות נוספות באזור הקטנטנים
נהנים פה!


כל יום יש מסיבת קצף בשעות הצהריים, המסיבה נמשכת יחסית הרבה זמן, הילדים ממש נהנים ממנה, זו ממש אטרקציה!אם יש לכם בני נוער מגיל 11ומעלה, הם ממש יהנו ממתחם הצעירים.

מסיבת קצף – כיף!!
מסיבת קצף בסטאר ביץ’
קופצים למים כדי להוריד את כל הקצף.. חחחחחח
קצף עד הברכיים

האוכל במלון מוגש לאורך כל היום, אם זה בארוחת הבוקר שמוגשת עד שעה 10:30 בערך… ה”סנייק בר” ששם תוכלו לאכול : פיצות, טוסטים, צ’יפס, סלט יווני בהרכבה, גלידות, והכי טעים שהיה לדעתי זה הנודלס.. יש שם בחור שמכין נודלס בהרכבה אישית, אתם פשוט בוחרים מה לשים בנודלס והוא מקפיץ לכם את זה עם אטריות, טעים!

ב”סנייק בר” יש בר ששם תוכלו לשתות לאורך כל היום קפה, אספרסו ועוד.. בירות מהחבית, צ’ייסרים ואלכוהול מסוגים שונים, מיים ושתיה ממותקת ועוד..
בנוסף במלון יש 2 מסעדות שאם תרצו לאכול שם את ארוחת הערב תצטרכו להירשם בחוברת המונחת על הדלפק בקבלה: יש מסעדה אסיאתית ומסעדה יוונית – יש להירשם מראש (מנסיון, גם אם איחרתם בהרבה מהשעה שהזמנתם, אין בעיה להכנס).

החוברות בקבלה בהם תוכלו להירשם לארוחת הערב במסעדה האסייתית והיוונית
המסעדה האסייתית

מבחינת האוכל – בארוחת הבוקר יש עמדת חביתות בהתאמה אישית, יש מבחר ירקות, זיתים, יוגורטים, שתיה חמה, המלון ממש ערוך לאירוח של מאות ואלפי אנשים, יש המון עמדות, המלון מרווח, וכל הזמן ממלאים את העמדות באוכל. בארוחת הצהריים יש דגים, עמדת אוכל לילדים : פסטות בלי רוטב, צ’יפס , נקנקיות ועוד.. יש עמדת פסטה בהכנה אישית כנ”ל בארוחת הערב. קינוחים – תמיד היה פירות , עוגות, שתיה חמה בכל ארוחה. הילדים שלי הכי אהבו את עמדת הפאנקייק והוואפל הבלגי עם התוספות.
מבחינתי האוכל במלון היה ברמה בינונית – אבל היה מה לאכול ובשפע!

חדר האוכל המרכזי
ארוחת בוקר טיפוסית במלון הסטאר ביץ’

בילויים במלון:
לא יצאנו מהמלון ב4 הימים שהיינו בו, אבל בהחלט ניתן לקחת רכב , יש עמדת השכרת רכב בתוך המלון וניתן להשכיר רכב ליום או יומיים ולטייל.
כל ערב כמעט הילדים עשו קארטינג, במתחם הקארטינג הצמוד למלון, קארטינג ברמה, מקצועי ומגניב, עלויות: ל6 דקות – 10 יורו, ל10 דקות – 15 יורו – ה6 דקות בהחלט הספיק!

קארטינג מעולה!
פעם שלישית גלידה? לא! קארטינג!!
קארטינג צמוד לסטאר ביץ’

כל יום הבנות שלי עשו אטרקציה ימית: יום אחד אבוב במים – 15 יורו לאדם, יום אחר מצנח המחובר לסירה – 30 יורו לאדם ושוב אבוב…

ספורט ימי בסטאר ביץ’ – אבוב כיפי
ספורט ימי בסטאר ביץ’ – מצנח

בערב אכלנו בד”כ במסעדות שהזמנו מראש במלון, ואת כל יתר היום בילינו בבריכת המלון המגלשות, מסיבות הקצף, החוף הפרטי של המלון ומתקני המלון.
בערבים ישבנו בלובי באוויר הפתוח, הילדים שיחקו בשולחנות המשחק הפזורים במלון (יש מכונה הפורטת שטרות למטבעות יורו למכונות)

החוף המהמם של מלון הסטאר ביץ’
הלובי של מלון הסטאר ביץ’ – יש טלויזיות, שולחנות משחק ובר חופשי
פינות ישיבה במרפסת של המלון בסטאר ביץ’

לא יצאנו מהמלון במהלך השהות בו , החזרנו את הרכב לג’ורג’יה ביום שהגענו, שלחנו לה הודעה והיא באה לקחת את הרכב מהחניה במלון , בדיעבד, זו הייתה טעות… כי נשאר לנו לשלם עוד 90 יורו ל4 ימים שהיינו במלון.. וזה היה מעטטטט כסף, זו היה פחות מעלות של יום השכרה של מיניבאס (רכב המתאים ל7 אנשים).
אם היה לנו רכב, היינו יכולים לנסוע בערב לעיר, לטייל בטיילת דאדלו, ביום אחר לבקר בעיר שכנה ובסוף לחזור עם הרכב לשדה התעופה בלי לשלם למונית או אוטובוס…
אז תלמדו מהטעות שלי ואל תחזירו את הרכב! רכב עולה בסביבות 100 יורו ליום לרכב גדול (7 מקומות) או 40 יורו ליום לרכב 5 מקומות, ההשכרה היא מהבוקר עד הערב ולא עד ליום למחרת, שימו לב!

פינת צילום מדליקה בסטאר ביץ’ – נראה אם תמצאו אותה 😉

אופציות לטיולים מהמלון סטאר ביץ’

אפשר לצאת בערב לשדרות דאדלוס Dedalou – מי שרוצה לעשות שופינג (מלא מותגים!) חצי שעה נסיעה מהסטאר ביץ’

יש אנשים שנסעו ל”ג’מבו” JUMBO ובזבזו בו מאות ואלפי שקלים – פחות דיבר אליי כי מדובר בסוג של מקס-סטוק ואני פחות פחות מתלהבת…. וגם איפה אני אסחב את כל זה לארץ??
הג’מבו מרוחק כחצי שעה נסיעה מהסטאר ביץ’ וזו הכתובת למי שרוצה:
Leof. 62 Martiron 193, Iraklio 713 04 או שפשוט תכניסו JUMBO בWAZE

יש כאלה שנסעו ל”אלונדה” Elounda  המרוחקת כ50 דקות נסיעה מהסטאר ביץ’, אלונדה היא עיירת חוף מקסימה, המלאה במסעדות, בתי קפה וחנויות, ממנה ניתן לקחת שייט לאי Spinalonga , אי המצורעים – אנחנו לא עשינו כי כבר בילינו בחאניה וזה היה מספיק לנו.

יש כאלה שנסעו לאגיוס ניקולאוס Agios Nicolaos עיר חוף יפה המרוחקת כ40 דקות נסיעה מהסטאר ביץ’ וביקרו באגם Lake Voulismeni , ניתן להנות שם מספורט ימי וחופים חוליים.

מי שיש לו ילדים קטנים, יכול לנסוע לאקווריום של כרתים Cretaquarium Thalassocosmos – הממוקם כ20 דקות נסיעה מהסטאר ביץ’.

יש כאלה שהלכו לפארק הדינוזאורים – Dinosauria Park‬ הממוקם 20 דקות נסיעה מהסטאר ביץ’.

בסיום השהות במלון הלכנו ברגל כ150 מטר עד לתחנת האוטובוס הקרובה למלון, ובעלות של 3.30 יורו לאדם נסענו לשדה התעופה, הסדרנית יורדת אליכם מהאוטובוס, מכניסה את המזוודות שלכם לתא המטען ואתם משלמים לה לאחר שהתיישבתם, נסיעה של 40 דקות ואתם מגיעים לפתחו של שדה התעופה. חבל לשלם למונית (המספיקה רק ל4 אנשים) כ40 יורו ותחשבו שאנחנו היינו צריכים 2 מוניות…
הייתה חופשה כיפית, הילדים נהנו מאוד, הטיסות היו קלילות ואני מאמינה שעוד נחזור ליוון, הפעם לאי אחר..

תחנת האוטובוס ביציאה מהסטאר ביץ’, בקושי רואים את השלט….

מוזמנים לעקוב אחרי כל הטיולים שלי, המשפחתיים והזוגיים, בדף הפייסבוק שלי “בלוג הטיולים של נעמה” שם אני מפרסמת בעקביות את כל התמונות, הפוסטים וההמלצות שלי!
לכל התמונות שהעליתי באינסטגרם מהטיול בכרתים – לחצו על הקישור הזה! מוזמנים לעקוב אחריי!

You Might Also Like...

7 תגובות

  • Reply
    יוסי
    28/07/2019 at 14:38

    מעניין מאוד תודה רבה!

  • Reply
    ליאורה
    28/07/2019 at 15:16

    נהניתי מאוד לקרוא! אנו נוסעים בשבוע הבא ואני מלאת חששות אם זו חופשה שתתאים לנו,מתכוונת להשתמש בהמלצות שלך. תודה על השיתוף

    • Reply
      naamaozeri
      28/07/2019 at 17:44

      היי ליאורה תודה רבה! למה אתם כ”כ בחששות? תהנו מכרתים היא יפה וכיפית!

      • Reply
        מיכל עמירה
        29/06/2022 at 19:54

        אימצתי ההמלצות. בול כמו שרשמת. ג’ורג’ינה מהממת

  • Reply
    לוסי
    07/08/2019 at 13:19

    מהמם תודה

  • Reply
    קרן
    21/10/2021 at 10:05

    אלופה!!!
    רמת ההשקעה בפירוט, בהמלצות ובדיס-המלצות, הלינקים המצורפים!
    תודה רבה רבה!!!!

כתיבת תגובה