נעמה עוזרי
אנגליה לונדון

טיול בת מצווה ללונדון ברבע מחיר

אז תכף מגיע הרגע, הילדה מתקרבת לגיל המצוות, ואנחנו כבר בלחץ!!
מה נעשה? אירוע? טיול בחו”ל? החלטה קשה! שנה לפני אנחנו מתחילים לשבור ת’ראש מה לעשות על מנת לחגוג איתה את הרגע המיוחד, חגיגה שתהיה “ואוו” שהילדה לא תשכח ותהווה עבורה ציון דרך משמעותי במעבר בין הילדות לבגרות.
אז אני מאלה שאירועים לא מדברים אליהם.. תמיד אעדיף טיול בחו”ל, במיוחד כשמדובר בטיול בת מצווה. לדעתי טיול אישי בחו”ל הוא הזדמנות מצוינת לתת לילד תשומת לב מרבית, ממש “אחד על אחד” ,זו הזדמנות לפנק את הילד בצורה מיטבית, לתת לו לחוש גדול ממש! וזו חוויה שנזכרת לכל החיים! הרי מתי יצא לנו להיות עם הילד שלנו שבוע לבד, בלי הפרעות של שאר האחים, העבודה וכו’..?
אבל כמובן שכל ילד וההעדפות שלו, היום הילדים מאוד מושפעים חברתית ונוטים ללכת אחרי נטיית הרוב ולא אחרי נטיית הלב.. וזה גם בסדר, העיקר שיהיו מאושרים! כאן אני פונה למי שרוצה לעשות טיול בת מצווה בחו”ל, והיעד הנבחר מבחינתי הוא: לונדון!
לונדון מאוד מתאימה לבני נוער, יש בה הכל מהכל, היא ענקית, כיף לטייל בה וללכת לאיבוד ברחובותיה היפהפיים, יש בה מגוון של חנויות שופינג, זולות ויקרות גם יחד, מלא אטרקציות לילדים, הצגות מעולות, מגוון של מסעדות טעימות ולא יקרות! מגוון עצום של אוכל רחוב מיוחד וטעים! ותתפלאו, גם הרבה דברים לעשות בחינם! מה שיכול להוזיל את העלות הכללית של הטיול…סמכו עליי, אתם הולכים להעביר פה שבוע כיפי ובלתי רגיל!

איך מטיילים בלונדון בזול? קבלו טיפים טובים שיוזילו לכם את הטיול בצורה משמעותית!
1. נוסעים בעונות שיש פחות ביקוש אל תפחדו לנסוע בנובמבר והלאה.. בהחלט אפשר להנות גם בחורף, ואז אפשר למצוא כרטיסי טיסה ממש זולים! יש כמה חברות לואו קוסט שמטיסות ללונדון, כנסו לסקיי סקאנר skyscanner , תזינו את החודש הזול ביותר או את החודש שבו תרצו לטייל ותתחילו לחפש טיסה לפי הימים הזולים ביותר! תתפלאו אפשר למצוא כרטיסים גם ב200 דולר.

חיפוש נכון בskyscanner ייתן לכם תוצאות זולות, ראו בדוגמא הנ”ל,כרטיס טיסה ללונדון ב190 דולר בנובמבר 2017 , שזה לא נורא מבחינת מזג אוויר הטיסה ישירה! ללא עצירות ביניים!
     * המחיר נכון ל15.09.17

2. נסיעה מהשדה לעיר – תתעניינו בשירות אוטובוסים, זה יכול לעלות פאונדים בודדים לעומת נסיעה במונית או רכבת. במיוחד אם אתם נוחתים בלוטון, יש שירות של איזיבאס, שעלויות הנסיעה הן ממש מזעריות.

3. לינה – יש המון קומפלקסים של דירות זולות וגם מלונות זולים, כנסו לבוקינג, תגדירו את התעריף שאתם מוכנים לשלם ליום והוא כבר יסנן לכם את התוצאות הרצויות. אל תיבהלו לקחת מלון שאינו במרכז, התחבורה המעולה בלונדון הופכת את עניין המרחק ללא רלוונטי. וזו הזדמנות לחסוך המון כסף.

4. מטיילים המון ברגל – זה חינם ויש המון מה לראות! גשרים ענקיים שחוצים את התמזה, כיכרות צבעוניות עם מזרקות, פסלים וגינות מרהיבות, מלא פארקים, מופעי רחוב מיוחדים, ארמונות: בקינגהם, ווסטמיניסטר ועוד.. בארמון בקינגהאם נערכים חילופי המשמר, זה בחינם וזה ממש יפה! נהר התמזה שהוא מיוחד בפני עצמו, כיכר פיקדילי, קובנט גארדן ועוד.. בפארקים כדאי להשכיר אופניים, זה זול וזו דרך מצוינת לטייל בפארקים הגדולים והמטופחים.

5. נסיעות בעיר – ילדים עד גיל 11 נוסעים בחינם בתחבורה ציבורית, וילדים מעל גיל 11 משלמים 50% על תחבורה ציבורית,
בנוסף ניתן לעלות עם כרטיס האויסטר גם לאוטובוסים ולשבת בקומה השנייה של האוטובוס, רצוי מקדימה, וכך לראות את העיר תוך כדי נסיעה.

6. שופינג – חפשו את הרשתות הגדולות והזולות כמו פריימארק, נקסט , ואל תשכחו להיכנס לחנויות של המליס (חנות צעצועים ענקית ומיוחדת), החנות של דיסני, חנות הלגו הענקית , החנות של M&M , אלו חנויות יקרות אבל לא חייבים לקנות הרוב נכנסים רק להסתכל..כי זו אטרקציה בפני עצמה.

7. שייט בתמזה – אפשר לעשות שייט באוטובוס הימי במקום לקנות את השייט התיירותי, המסלול זהה, אין הדרכה אמנם, אבל זו הזדמנות מצויינת לראות את העיר במבט מהתמזה ברבע מחיר!

8. אוכל – ואוו יש מגוון עצום של אוכל רחוב שהילד שלכם יתבלבל ממנו! חוץ מלאכול..לא תפסיקו לצלם את האוכל מרוב שהוא מגרה ומוגש יפה … באבל וואפל , העוגיות של בן, גלידה עם שערות סבתא, בייגלים מיוחדים, חנות שלמה של קורנפלקס בכל הסוגים, דונאטס, פיש אנד צ’יפס ועוד.. מלא שווקי אוכל מרהיבים שכדאי לבקר בהם ולדגום כמה מאכלים מענייינים.. האוכל מאוד מגוון ולא יקר.

9. קונים כרטיסים להצגות מראש! אם לא משנה לכם איזה הצגה, ניתן ללכת לכיכר לסטר, שם נערכות מכירות של כרטיסים בסיילים של הרגע האחרון.. ניתן למצוא כרטיסים ברבע מחיר.

10. מוזיאונים בחינם – בלונדון יש המון מוזיאונים שפתוחים בחינם, המומלץ לילדים הוא מוזיאון הטבע Natural History Museum, מבלים בו חצי יום.

11. אטרקציות – קונים את הכרטיס המשולב “קומבי טיקט” המשלב 2/3/4 אטרקציות בחצי מחיר, זה מאוד משתלם, אני קניתי את הכרטיס של 4 אטרקציות, ומבדיקה שלי זה יוצא, ששילמתי רק על שתיים, כך שיוצא שקיבלתם 2 בחינם! האטרקציות שניתן להכניס בכרטיס: לונדון איי, מאדאם טוסו, עולם הים,הדאנג’ן וחוויות שרק. בנוסף קיימים כרטיסים כמו הלונדון פס שגם הם משתלמים למי שהולך בעיקר למוזיאונים ומבנים מיוחדים, יש שם רשימה ארוכה, שמתעדכנת מידי פעם, כנסו לרשימה ותראו אם זה מתאים לכם. (כנסו לכתבה שלי “10 דברים שחייבים לעשות כשמבקרים בלונדון”)

12. גרופון UK – תכנסו לאתר הזה, תראו אם יש שם הצעות מעניינות לכרטיסים מוזלים, אולי תמצאו הפתעות.
שיהיה במזל –טוב!

אם הכתבה הזו עזרה לכם בתכנון טיול בת המצווה, אני אשמח שתפרסמו את הטיול שלכם או חלק ממנו כאן באתר (פנו אליי במייל בעמוד יצירת קשר ) או בקבוצת הפייסבוק שלי “משפחות מטיילות בחו”ל” על מנת שעוד משפחות יוכלו להנות כמוכם!

You Might Also Like...

No Comments

    כתיבת תגובה