נעמה עוזרי
טיולים מלונות מקסיקו

מלון הכל כלול בקנקון – חופשת בטן גב מושלמת

תגידו, יש מקומות כאלה או שהייתי בחלום?? זה מה שעולה לי בראש בכל רגע שאני נזכרת בחופשה המושלמת שלי בקנקון.

אוף!! למה זה נגמר!?!

אז כמו שקראתם בפוסט הקודם, החופשה שלי התחילה במיאמי (היה מושלם! כנסו לקרוא הכל כאן!) משם המשכנו למקסיקו בטיסת פנים משדה התעופה פורט לודרדייל במיאמי (היה זול משמעותית מטיסה משדה התעופה הבינלאומי של מיאמי) – לאחר שעתיים נחתנו בקנקון.

הטיסה הוזמנה כמה ימים לפני, טסנו עם חברת  Soutwest שהיו הכי זולים באותו הזמן – הטיסה כללה כבודה (לא עשינו הושבה, באמת שחבל על הכסף..) טיסה קצרה של שעתיים, עלתה כ230 דולר (ניתן להשיג בפחות! אנחנו “נפלנו” על יום חג של האמריקאים והיה ביקוש גדול אז הטיסות היו יקרות).

 את הטיסה הזמנתי מ– Google flights  – לחצו כאן!

כדאי שתדעו שלפני הכניסה למקסיקו, עליכם למלא טופס כניסה למדינה (טופס הגירה), הטפסים מצויים בשפע בשדה, אתם כבר תראו.
שימו לב! את הטופס יש לשמור עד ליציאה ממקסיקו (תצטרכו להציג אותו בשדה התעופה) אחרת תשלמו קנס של 30 יורו (קרה לחברה שלי… ממש מבעס).

טופס הגירה שיש למלא בשדה התעופה בקנקון

שדה התעופה של קנקון קטן וחמוד ולפני היציאה ממנו יתנפלו עליכם סוכני נסיעות ומוניות שיציעו לכם טיולים או הקפצה למלון במחירים סופר משתנים מהכי מוגזם לפחות מוגזם.. ואתם, שרק רוצים להגיע כבר למלון, להחזיק קוקטייל ולהתפנן בבריכת אינסוף – תשלמו ותצאו לדרך..

אז מחיר טוב למונית לאזור המלונות ה HOTEL ZONE הוא פחות מ20 דולר לאדם.

המוניות ביציאה משדה התעופה בקנקון-תתמקחו על המחיר


אגב, אל תחששו, בקנקון מקבלים דולרים, אז זה בסדר אם לא רכשתם פסו (המטבע המקסיקני) באזור המלונות יש המון צ’יינג’ים, אז אם הייתם חייבים פסו, מקסימום תוציאו בצ’יינג.

יום ראשון: טיסה לקנקון ובילוי במלון יוקרתי ומושלם למבוגרים בלבד.

הגעה למלון המושלם שלנו בקנקון Live Aqua Beach Resort Cancun מלון 5 כוכבים
אין! אין! איך אני מתגעגעת אליו, זה כאילו לקחו אותי לרגע לגן עדן 😀 אני ממליצה עליו ללא היסוס, מלון מושלם מכל הבחינות, העיצוב, הבריכות המפנקות, השירות, האוכל האוכל והאוכל הטעים!!!! (הכל כלול כן? כל היום אוכלים פה אוכל טעים ובלי סוףףף) והשוס! המלון למבוגרים בלבד, שזה המצאת היקום 🏆

בריכות מפנקות כמו בסרטים במלון המטורף שלנו בקנקון
וגם בריכות אינסוף יש פה – קנקון

אגב, אם אתם זוג בירח דבש או מוצ’ילרים שרוצים להתפנק בסיום המסלול הגדול בדרום אמריקה זה המלון בשבילכם!

את המלון הזמנתי בבוקינג הרבה זמן מראש, לקחנו חדר שצופה לים, ת’כלס, לא ישבנו במרפסת בכלל… עם מלון כזה מושלם, אין זמן לזה 😊 – להזמנת המלון שלנו לחצו כאן

Booking.com

לא מצאתם מקום פנוי במלון שלנו? אל דאגה! ריכזתי לכם פה כמה שווים ביותר! לפי המלצות מטיילים

כללי הברזל מבחינתי בבחירת מלון בקנקון

תבחרו מלון הכל כלול! שיש לו חוף צמוד, רצוי שיהיה למבוגרים בלבד וחובה שיהיו לו תגובות טובות ברשת.
Hyatt Ziva Cancun – היאט זיוה קנקון , מלון הכל כלול 5 כוכבים, מפנק ביותר!

Turquoize at Hyatt Ziva Cancun – Adults Only – All Inclusive – הייאט זויה טורקיז קנקון הכל-כלול – למבוגרים בלבד, מלון 5 כוכבים מומלץ מאוד!

Secrets The Vine Cancun All Inclusive – Adults Only – סיקרטס דה ויין קנקון, הכל – כלול למבוגרים בלבד, 5 כוכבים, מומלץ מאוד!

וזה הנוף מהמרפסת במלון בקנקון

אז נתחיל מההתחלה: איך שירדנו מהמונית בכניסה למלון, רץ אלינו הבל בוי, בדק כי אנחנו רשומות במוזמנים להיום (כדאי להצטייד בוואוצ’ר מודפס, הם קצת ענתיקות בקטע הזה) העמיס את המזוודות ונתן לנו פתק.

נכנסנו למלון, נפעמות מכל היופי שנגלה לפנינו, לובי מטורף, מוזיקת רקע מרגיעה, ריחות של בשמים , הבריכה והים שנשקפים מבעד לחלונות השקופים – יששששש החגיגה מתחילה💃!!

וזה רק ההתחלה… הלובי המטורף במלון live

פקידת הקבלה הנעימה והאדיבה תבקש כרטיס אשראי לפקדון (בינלאומי כמובן ) ותיתן לכם את הכרטיסים לחדרים.

עולות לחדר להתארגנות, הבל בוי עושה לנו סיור בחדר, מסביר על כל השירותים החינמיים שיש במלון, משלים מה שחסר ועוד… – אז זהו, לגבי הטיפ.. המלון הזה הוא הכל כלול וזה גאוני כי זה חוסך לכם המון כסף אבל! תצטיידו בכסף קטן לטיפים, הצוות פה עושה עבודת שירות מדהימה, אין מצב שלא תרצו לתת להם טיפ (וזה גם ממש לא בסדר אם לא תתנו…..).

בשעת בוקר תפסתי תמונה מאחד הברים העסוקים במלון, הוא רק מחכה שתבואו…

אז החלטנו לרדת למסעדה האיטלקית (אחת מ7 המסעדות המצויינות במלון!) המסעדה נמצאת 2 צעדים מהבריכה, בין העצים ומתהדרת בעיצוב מושלם!! המארחת קיבלה את פנינו בחיוך (תתרגלו, מעכשיו רק מחייכים, המקסיקנים מקסימים – באמת!) המלצר מגיש את התפריט שמוגש בצורה מקורית על בקבוק של טבסקו 😊

היינו כ”כ רעבות אז הזמנו כמעט את כל התפריט (האמת הכל היה נשמע מגרה..) בנוסף, הזמנו מוחיטו (שמעכשיו והלאה הוא על תקן המים בטיול…) ומרגריטה שהייתה דוחה ברמות! הם נוהגים לטבול את הכוס במלח לפני המזיגה שזה בסדר, אבל המרגריטה עצמה הייתה נוראית, פשוט ירקנו אותה חחחחח (לא נורא.. הכל כלול 😉 ) – לסיכום מסעדה מעולה!

מוחיטו – לא שתית? כאילו לא היית במקסיקו
מרגריטה – הפיה טבולה במלח… לא טעים
מנת פסטה מעולה במלון שלנו בקנקון

כיאה לטיול בגן עדן, המשכנו בקלילות לעבר בריכת האינסוף המטורפת, הבריכה צופה לים, כאשר צמוד אליה יש ג’אקוזי ענקק (לא מאלה שאתם מרגישים בהם צפוף) אפשר ממש לשחות בו. המים חמימים וכיפים. 

ג’קוזי ענק צופה לים במלון שלנו במקסיקו


גם בבריכה המרכזית המים נעימים ולא מקפיאים והבריכה אינה עמוקה, היא מיועדת לעמידה ויש מקומות שאפשר גם לשבת. התמקמנו תחת השימשיות, התמרחנו בקרם הגנה (שלא הוכיח את עצמו, שלום אפריקה!) וכבר ניגשה אלינו מלצרית: “מה בשבילכם? להביא לכם לשתות? לאכול?” וכאילו שלא אכלנו הרגע… הזמנו מים (מוחיטו) ונישנושים של טקוס גווקאמולי וסלסה חריפה, מה שכיף פה שזה מלון למבוגרים בלבד, ניתן להכנס עם השתייה לבריכה (הכוסות מפלסטיק) וזה תענוג גדול!

בכללי, מלון למבוגרים בלבד זו המצאת המאה! מאמצת מהיום והלאה – יש משהו ממכר בלא לראות ילדים צורחים ברקע😁
אז התפננו לנו בבריכה במשך שעות, תפסנו צבע מושלם והלכנו לנוח. בערב, ירדנו לארוחת ערב אקסלוסיבית במסעדה הבינלאומית במלון, שם הזמנו סטייק סלמון, ירקות על האש, ריזוטו, תפוחי אדמה יין , קינוחים ועוד.. הכל טעים וברמה גבוה– שמנו טיפ של 5 דולר ויצאנו – טירוף!

מנות גורמה במלון בקנקון
אוכל טעים ואסטתי במלון בקנקון
ריזוטו מעולה
מגוון קינוחים מעולים

בבוקר למחרת – ירדנו לסטארבקס החינמי במלון לקפה ועוגה (תכלס’ אין צורך כי במסעדה המטורפת שבה מתקיימת ארוחת הבוקר הקפה טעים יותר ומגוון המאפים הטריים מבלבל….)

יום שני: בילוי במלון, בריכה, מוחיטו אוכל, אוכל ועוד אוכל ובערב, מועדון הקוקו בונגו.

סטארבקס הכל כלול במלון Live Aqua Beach Resort Cancun הכל כלול בקנקון

כמה מילים על המסעדה המרכזית המגישה את ארוחת הבוקר – אפשר לומר שכל יום חיכיתי לבוקר כדי להגיע למסעדה הזו, העיצוב מושלם, הקפה נדיר (תשכחו מלעמוד בתור… המלצר מביא לכם לשולחן) מבחר ענק של מאפים טריים טעימים מאוד. יש דוכן שייקים טריים, מבחר גבינות, סלטים, ביצים לפי הזמנה, דוכן בריאות עם כל התוספות שחלמתם, מבחר מאכלים מקסיקניים, לחמים ועוד ועוד – ארוחת הבוקר הייתה מושלללמת!

עיצוב מושלם בחדר האוכל של ארוחת הבוקר
יודעים לערוך פה😉
משקאות טריים
מלא תוספות לשייקים
הבחור מהשייקים
מגוון ירקות לשייקים
מאפים חמים וטריים כל בוקר
חובה קינוח אחרי ארוחת בוקר😀

בצהריים, דוכן ענק של ברביקיו נפתח על הבריכה, סלטים, רטבים, בשרים מבושלים על גזעי עץ ואוו, מרשים!

כאילו לא אכלנו לפני רגע… ברביקיו על שפת הבריכה בקנקון
ברביקיו משוכלל הנעשה גחלים אורגינל

אל תוותרו על דוכן הסושי המושלם בתוך המלון, הזמנו סושי והתיישבנו שזופות ועייפות בבר בתוך המלון מתענגות על הסושי. (הכל כלול, זוכרים כן?)

ומה עם קינוח?? ביציאה לבריכה עומד דוכן פנקייקים נדיר, עם כל התוספות שאתם רק חולמים, הזמנו פנקייק שהוכן במקום, הריח של השוקולד החם ממכר וזה ממש לא משנה את אתם שבעים כרגע, את הפנקייק הזה את חייבים להזמין!

עלינו לחדר כדי לנוח, בערב מתכננות לצאת ל”קוקו בונגו” המועדון המפורסם שאומרים שחובה ללכת אליו אם מבקרים בקנקון (יש אחד נוסף בפלאיה דל כרמן, אבל זה שבקנקון הוא המקורי).

פתחנו את הדלת, הוילון האוטומטי נפתח ומה רואות עיננו?? הפתעה!! על המיטה ברכת יומולדת מקורית ביותר שנכתבה באורז צבעוני!! ואוו זה היה ממש מפתיע ויפה!!
אז אני חושבת שלא ציינתי… אני וחברתי חוגגות יום הולדת יום אחרי יום בשלישי והרביעי ליוני, וזו הייתה הסיבה העיקרית לטיול המדהים הזה 🙂

כל זה נכתב באורז צבעוני… ואוו איזה השקעהההה

בנוסף, חיכו לנו שמפניה ותותים טבולים בשוקולד, זה ממש מחמם את הלב, תכלס’, התרגשתי! (כדאי להודיע במועד ההזמנה כי אתם חוגגים, יום הולדת / יום נישואין/ ירח דבש ועוד..)

תותים טבולים בשוקולד שחור ולבן ושמפניה שנגמרה…

בערב, שוב ארוחת פינוק במסעדה הבינלאומית ונסיעה למועדון הקוקו בונגו המפורסם.

איך מגיעים לקוקו בונגו? זה מאוד פשוט!!

באזור המלונות בקנקון יש 2 אוטובוסים שעושים מסלול קבוע ומגיעים בכל כמה דקות, הנסיעה לכיוון עולה דולר אחד או 17 פסו.

אתם פשוט יורדים מהמלון ועומדים על הכביש בנקודה בה האוטובוס יכול לעצור, במידה ותראו את האוטובוס עליו כתוב R1  תנופפו בידכם ובמידה ויש מקום, הוא יעצור לידכם ויעמיס אתכם, באוטובוס תפגשו את “מקסיקו האותנטית” בלי מלונות יוקרה ובלי כלום, עובדים ואזרחים שנוסעים לעבודה, קצת מלחיץ אבל לא להתרגש… גם זו חוויה. כדאי לתפוס מקום כי הנהגים שם נוסעים בצורה מטורפת ואם בא להם, תהיה מוסיקת רגאטון מחרישת אוזניים ברקע 😊 מבחינתי… חוויה!

אז ככה, לגבי הקוקו בונגו, מדובר במועדון הכי מוכר וגדול שיש בקנקון, המועדון עמוס בד”כ בסופי שבוע או באירועים מיוחדים, מה זה עמוס? מפוצץ! אנחנו לא נכנסנו על אף שנסענו אליו כי פשוט היה מפוצץ עד אפס מקום. לפני ששילמתי (שימו לב שיש לקוקו בונגו יחצני”ם שעומדים בכניסה למועדון ועטים עליכם בנסיון לשכנע אתכם לרכוש כרטיס ) אז ביקשתי מהיחצ”ן שיכניס אותי לראות את מידת העומס בפנים, הוא הסכים, עברנו בידוקים ומלא שומרים ובסוף הגעתי לאולם המרכזי, קיבלתי חום! לא יכולתי לראות כלום, אנשים עמדו בכניסה וחסמו הכל… בקיצר וויתרנו, לא נורא…

בכניסה למועדון ה”קוקו בונגו” בקנקון

אז לקוקובונגו יש מגוון של כרטיסים במחירים שונים, לנו הציעו כרטיס כניסה ב55 דולר עם בר פתוח והמחיר יורד ככל שאתם יותר אנשים.
דיברתי עם קרולינה, זה הווצאפ שלה: 5219981187111+ שימו לב, יש לרכוש ממנה את הכרטיסים רק מחוץ למועדון ובתנאי שהיא עם חולצה צהובה של המועדון.
אז ממש לא השתעממנו, כל האזור הזה מלא במועדונים ומסיבות הפתוחות לרחוב, מוסיקה מכל עבר, פשוט תבחרו אחד ותכנסו, אי אפשר להתעלם מהבלייניות ההזויות המגיעות לחגוג בתלבושות הזויות… ממש הלם תרבות, בשבילי לפחות..

היה מצחיק וכיף, חזרנו למלון באחד האוטובוסים R1/R2 הנסיעה הייתה חוויה בפני עצמה, תתארו לכם את כל השיכורות והשיכורים דחוסים באוטובוס עם נהג משוגע ומוסיקת רגאטון מחרישת אוזניים… – באמת שהיה חוויה!!!
אגב, האוטובוסים עובדים 24 שעות ביממה.

יום שלישי: יום טיול באיסלה מוחרס, שנורקלים, מסאג’ים וסיום במסיבת קוקטייל במלון שלנו.

קמנו בבוקר והחלטנו לצאת ליום טיול לאיסלה מוחרס, אי קטן שנמצא 13 ק”מ מחופי קנקון, מה שאומר, הפלגה קצרה – תענוג!
ישנם 3 רציפים בקנקון מהם יוצאות המעבורות לאיסלה מוחרס: גראן פוארטו , פוארטו חוארז ופונטה סם.
אנחנו לקחנו את האוטובוס עד לרציף המרוחק כחצי שעה נסיעה פוארטו חוארז Puerto Juarez ועלינו על מעבורת של חברת Ultramar .
מדובר על מעבורת חדישה, הכל מתוקתק, נסיעה כיפית קצרה ונעימה.
עלות: 19 דולר ל2 הכיוונים
לוח זמנים: המעבורת יוצאת מקנקון כל חצי שעה החל ב6 בבוקר ומ9 בערב כל שעה ועד 12 בלילה.

לוח הזמנים למעבורת מקנקון לאיסלה מוחרס ובחזרה
הרציף פוארטו חוארז בקנקון, מכאן מפליגים לאיסלה מוחרס

באיסלה ירדנו ברציף וכדי לא לבזבז זמן מיד לקחנו טיול מאורגן לשנורקלים במים הצלולים של איסלה. טיילנו ברחובות האי , נכנסנו לחנויות מזכרות וקינחנו במסאז’ כיפי על חוף הים.

נהנות ממופע פרטי על המעבורת מקנקון לאיסלה מוחרס


חזרנו במעבורת לקראת ערב למלון שלנו, התארגנו וירדנו לאכול ארוחת ערב יוקרתית במסעדה האסיאתית.
וסיימנו במסיבה בלובי של המלון – אלכוהול חופשי ומוסיקה מעולה!

שייט באיסלה מוחרס, תענוג, אני עוד אחזור לכאן, לא מיציתי

יום רביעי: עוזבות את קנקון למלון המטורף הבא בפלאיה דל כרמן

את הפוסט הבא הקדשתי לבילוי במלון המטורף שלנו בפלאיה דל כרמן – הפעם מלון מושלם עם פעילויות אקסטרים וטיולי טבע מטורפים הכלולים במחיר המלון!! בנוסף יש בו הפרדה מוחלטת בין אזור המבוגרים לאזור המשפחות – כדאי לכם לקרוא כי לא חושבת שהייתם פעם במלון כזה…

תודה קנקון, היה יותר ממדהים, לא יכולה לחכות לחזור שוב – היה מושלם!

אהבתם? מוזמנים לעשות לי “לייק” בדף הפייסבוק שלי “בלוג הטיולים של נעמה עוזרי” שם אני מפרסמת את כל הטיולים שלי, המשפחתיים, הזוגיים ועוד הרבה דברים טובים – לחצו כאן! מסלולים מסודרים לפי ימים, שיחסכו לכם המון כאב ראש!

אוהבים את התמונות שלי? מוזמנים לעקוב אחריי באינסטגרם – לאחרונה העליתי תמונות מהממות (!!) מניו יורק, מיאמי ומקסיקו  עקבו כאן!

You Might Also Like...

1 Comment

  • Reply
    חגית
    26/06/2021 at 12:15

    את מהממת! נהניתי לקרוא את הכתיבה שלך ובזכותך רגע לפני הטיסה שלנו לניו יורק אני הולכת לשנות מסלול.
    במקום 12 יום בניו יורק אאריך ל13 יום. אנחנו נחגוג יומולדת לבעלי בקנקון במלון שהמלצת עליו (אני אעשה לו הפתעה!) ומשם נטוס לניו יורק ל8 ימים.
    תודה לך!

כתיבת תגובה