נעמה עוזרי
אוסטריה מלונות

מלונות מומלצים ליד שדה התעופה מינכן

נחתתם במינכן בערב ואתם מתכננים לינה בקרבת שדה התעופה על מנת להימנע בנסיעה בכבישי אוסטריה / גרמניה בשעות הערב או הלילה… עשיתם בשכל!

אין כמו לישון בשקט, לקום למחרת, לאכול ארוחת בוקר טובה, לחזור לשדה, לקחת את הרכב ולצאת לדרך כשאתם רעננים ועירניים (שלא נדבר על הילדים…)

בקרבת שדה התעופה במינכן יש כמה בתי מלון מומלצים למשפחות, מה שחשוב זה שהמחיר יהיה סביר (בכל זאת זה רק ללילה אחד.. ) שתהיה ארוחת בוקר , צ’ק אין 24 שעות וחדרים שמתאימים למשפחות או שיש דלת מקשרת.

 

המלונות המומלצים בקרבת שדה התעופה הם (לחצו על הקישורים):

 

Novotel München Airport – נובוטל בשדה התעופה מינכן

נמצא ממש בשדה התעופה, מרחק של 700 מטר, יש ארוחת בוקר, צ’ק אין 24 שעות, החדרים מכילים עד 4 אנשים, אך ניתן להכניס עד 2 ילדים מתחת לגיל 16 חינם ללא תשלום אם משתמשים במיטות הקיימות.

 

Munich Airport Marriott Hotel – מלון מריוט בשדה התעופה מינכן

נמצא במרחק 15 דקות נסיעה משדה התעופה מינכן, המלון מציע שירות הסעות לנמל התעופה של מינכן תמורת תשלום נוסף קטן ובכפוף להזמנה מראש, צ’ק אין 24 שעות, ארוחת בוקר טובה, המלון במרחק של 35 דקות נסיעה ממרכז העיר מינכן , גודל החדר המירבי הינו עד 4 , אך ניתן להוסיף מיטה בתשלום כשתגיעו למלון.



 

Hilton Munich Airport  – הילטון שדה התעופה מינכן

מלון ברמה, אך יקר.. כדאי לבקש חדר באזור החדש של המלון, יש הסעה למלון מהשדה, נמצא ממש בתוך השדה.

 

Pullman Munich – מלון פולמן מינכן

נמצא במינכן, 21 דקות משדה התעופה, מוגשת מדי יום  ארוחת בוקר עשירה, אוטובוס הסעות עוצר במרחק 200 מ’ מהמלון, ומגיע לנמל התעופה של מינכן (Munich Airport) בתוך 25 דקות, במלון חדרי סוויטות ל4 אנשים וניתן להוסיף מיטה נוספת לחדר, יש לבקש במועד ההזמנה. מיקום המלון מעולה! ישנה תחנת רכבת תחתית 2 דק הליכה מהמלון,  הצוות מקסים! עוזר ונעים! רמת ניקיון גבוהה.

 

Victory Gästehaus -ויקטורי גסטהאוס

מלון ויקטורי נמצא 10 ק”מ משדה התעופה במינכן,  דירות הסטודיו מרווחות ומציעות נוחות למשפחות עם עד 5 אנשים, יש מגבות ומצעים ואופציה לארוחת בוקר בתשלום נוסף.

 

Golden Tulip Hotel Olymp – גולדן טוליפ אולימפיה

נמצא 17 ק”מ משדה התעופה מינכן (10 דקות נסיעה) ובמרחק 20 דקות נסיעה ממרכז העיר מינכן , ארוחת בוקר מגוונת וטובות מוגשת מדי יום, יש לבקש חדרים בצד החדש של המלון, החדרים עד 4 אך ניתן להכניס מיטה נוספת לחדר , צריך לבקש במועד ההזמנה.

 

Holiday Inn Express Munich Airport 

מרחק 10 דקות נסיעה מנמל התעופה מינכן, מלון ברמה של 3 כוכבים, תמורת תשלום נוסף ניתן להזמין שירות הסעות אל שדה התעופה של מינכן, הנמצא במרחק של 10 דקות נסיעה מהמלון, ארוחת בוקר טובה, מיקום טוב, צוות טוב, חדרים מרווחים, ארוחת בוקר טובה בשעות מוקדמות למי שהטיסה שלו מאוד מוקדם בבוקר וארוחת הערב מוגשת עד 23:00, החדרים עד 4 אנשים, אך עבור עוד שני אורחים מתחת לגיל 18 לא יחול חיוב נוסף אם מתשמשים בתשתית המיטות הקיימות.

 

You Might Also Like...

No Comments

    כתיבת תגובה