נעמה עוזרי
ארצות הברית

מסלול שופינג בניו יורק – טיפים מועילים שיחסכו לכם כסף!

ההמלצות כאן הן בעקבות הטיול שלי בארצות הברית ומקסיקו, שמתוכו הייתי שבוע בניו יורק בהם הקדשתי זמן רב לשופינג… 🧥👗👠🛍️ המסלול המפורט כאן מתייחס רק למסלול שלי באזור הטיים סקוור ואינו כולל את כל חנויות האאוטלט שהייתי בהם ברחבי ניו יורק + חנויות הכולבו המעולות שביקרתי בהן + מתחם אאוטלט מטורף שהייתי בו בדרך חזרה מקנדה לניו יורק , הפירוט עליהן מופיע בפוסט המלא על ניו יורק – לחצו כאן לפוסט על ניו יורק ועל קנדה (יפורסם בקרוב..).

נתחיל…

לפני שתצאו למסע השופינג המיוחל בניו יורק, כדאי שתדעו שאתן יכולות (כן… רובכן נשים, אז אני פונה בלשון נקבה..) לחסוך המון כסף ורצוי להיערך בהתאם.
מה זה אומר? תקראו את ההנחיות שלי בפוסט הזה ותהיו מסודרות 🙂

המלון שאני הייתי בו הוא מלון Hotel Edison Times Square מלון אדיסון טיימס סקוור, מלון מבוקש מאוד, נמצא במיקום הכי טוב שיכול להיות ממש 30 מטר מה”טיים סקוור” מלון ברמה בינונית – לי זה היה מספיק 🙂

כדאי לדעת!
בניו יורק יש מיסוי על ביגוד והנעלה אם רכשתם בסכום מעל 110 דולר, אז מה שאני עשיתי זה עצרתי בכל 110 דולר והמשכתי בקניה בחשבונית נפרדת וככה חסכתי המון כסף.. מזל שהקופאיות “זרמו” איתי..

רשימת החנויות שביקרתי בהן לפי הסדר+ מפת גוגל:

Levi’s ליוויס – מחירים סבירים לג’ינסים וטישרטים של ליוויס כולל אופציה לתפירת ציורים בהתאמה אישית –  20% הנחה לנרשמים חדשים *באתר על כל הסחורה! הירשמי כאן
*מקבלים קוד קופון לרכישה בחנות

החנות של ליוויס בטיים סקוור – ניתן לתפור דוג’ בהתאמה אישית

Disney store החנות של דיסני  – חנות שכיף להסתובב בה, גם אם לא קניתם כלום ולמי שבכל זאת רוצה, ניתן למצוא כאן תחפושות מהממות לילדים קטנים, אביזרים לתחפושות, תיקים וגאדג’טים – התעדכנו במבצעים כאן!

חנות “דיסני” בטיים סקוור – יש פה תחפושות מהממות לילדים

MAC cosmetics חנות האיפור של מאק – לכל מי שאוהבת, הירשמי *באתר וקבלי 15% בקניה הבאה, אז תפצלי קניות 🙂 הירשמי כאן!
*מקבלים קוד קופון לרכישה בחנות

foot locker – חנות ע-נ-ק-י-ת של כל מותגי הספורט המובילים, החנות משתרעת על כמה קומות ומציעה מגוון ענק של נעליים, ביגוד ספורט ועוד.. – לא ראיתי הנחות ברישום מוקדם לאתר שלהם… זה האתר

Bryant Park – עצירה למנוחה
אחרי פוט לוקר ניתן לעשות עצירה למנוחה ב“בראיינט פארק” , זה ממש על “מסלול השופינג” בין השדרה החמישית לשישית, מדובר בפארק רחב ידיים הנמצא באמצע כל ההמולה, פה תוכלו לנוח ולמצוא פינה של שקט, יש כסאות ושולחנות וWIFI חופשי שניתן להתחבר אליו. כדאי להכנס לאחד מבתי הקפה, כשברקע מוסיקה טובה ופשוט להרגע, אם תהיו פה בחורף, תוכלו להנות ממשטח ההחלקה החופשי (תשלום על ציוד ההחלקה בלבד) ואם תגיעו בסוף אוקטובר, תהנו גם מהיריד הדוכנים הססגוני שנפתח פה. מהפארק תוכלו לעבור לביקור קצר בספריה העירונית של העיר ניו יורק שהיא יפה בפני עצמה.

עצירה לתמונה ב”טיים סקוור”

הכנתי רשימה של מלונות מומלצים מאוד בטיים סקוור – לגזור ולשמור!
להזמנה ופרטים נוספים , יש ללחוץ על הלינק של המלון

citizenM New York Times Square – מלון סיטיזן – אם ניו יורק טיימס סקוור
LUMA Hotel – Times Square מלון לומה – טיימס סקוור
Iroquois New York Times Square – מלון אירוקויי ניו יורק
RIU Plaza New York Times Square – מלון RIU פלאזה ניו יורק טיימס סקוור 
Hotel Edison Times Square מלון אדיסון טיימס סקוור – המלון שאני הייתי בו
 Residence Inn by Marriott New York Manhattan/Times Square מלון רזידנס אין ביי מריוט ניו יורק מנהטן/טיימס סקוור 
Crowne Plaza Times Square – מלון קראון פלאזה טיימס סקוור
Hyatt Centric Times Square New York – מלון הייאט סנטריק טיימס סקוור ניו יורק 
Novotel New York Times Square – נובוטל טיים סקוור
The Time New York – מלון טיים
Pod Times Square – מלון פוד טיים סקוור
מלון Martinique New York on Broadway, Curio Collection by Hilton – מבוקש! מלון מרטיניק ניו יורק און ברודווי, נמצא פחות מקילומטר מהטיים סקוור

NBA store – החנות של NBA , לכל המכורים ולכל מי שרוצה לקנות לילדים המכורים – מדובר בעולם ומלואו לאוהבי ואוהדי כדורסל : חליפות, נעליים, כובעים, כדורים, תיקים ועוד.. של כל קבוצות הNBA  והשחקנים המובילים.  הבן שלי עף באוויר שהודעתי לו שקניתי לו חליפה של סטף קרי וג’ורדן.
החנות יקרה אש – הירשמו כאן לאתר שלהם וקבלו 10% הנחה לנרשמים חדשים בלבד.

החנות של NBA חלום של כל מכור לכדורסל – תכינו את המזומנים

Sephora  ספורה – רשת חנויות של איפור, בעצם, מעצמת איפור של כל מה שמתאפרת חולמת עליו – תתכונני ללכת לאיבוד!
אני אישת ממליצה על המוצרים של אנסטסיה, אין אותם בארץ והם פשוט מעולים!! במיוחד המברשת+צבע לגבות שלה גם הספוג למייקאפ של חברת ביוטיבלנדר – המבצעים בחנויות  זה האתר של ספורה

Sephora – המקום המושלם לכל מי שאוהבת איפור

נינטנדו – חנות לכל חובבי הז’אנר, נמצאת ליד מרכז רוקפלר, אם אתם באזור החנות של נינטנדו, כדאי לעלות לתצפית במגדל רוקפלר כי זה ממש שם.
פרטים: תצפית במרכז רוקפלר ל Top of the Rock  – כדאי לתכנן שתהיו פה בין הצהריים לשקיעה, כי המראה של מנהטן בשעות האלה פשוט מרהיב! לרכישת כרטיסים לחצו כאן!

נייקי NIKE חנות ע נ ק י ת של כל מה שחלמתם שיש לנייק – תכינו את המזומנים!  – האתר שלהם – גילוי נאות – לא רכשתי כלום.. הכל היה יקר מידי נחמד רק להתרשם.

החנות הענקית של נייק – לקנות רק במבצעים, אם יקר, כדאי לחכות לאאוטלט

Uniqlo – יוניקלו, הירשמו באתר הבית כאן *וקבלו 10% ברכישה ראשונה מעל 75$  – שווה!
יוניקלואו התבררה כאחת החנויות המוצלחות! מעבר לזה שבאתי לקנות כאן את המעילים המפורסמים שלהם לבעלי ולילדים, קניתי חולצות בייסיק וגרביים ואני ממש ממש ממליצה – סחורה איכותית שעוד לא פגשתי כמוה!
*מקבלים קוד קופון לרכישה בחנות

calvin klein קלווין קליין– לכל המבצעים באתר לחצי כאן  שימי לב, ברוב המקרים בסיום של הקניה יוצא קוד הנחה לרכישה הבאה, אז תפצלי את הקניה לפעמיים 🙂 ניתן לקנות גם ברשתות הכלבו הגדולות אך ההנחה של המותג תופסת רק בחנויות של קלווין..

סיימנו את מסלול השופינג באזור הטיים סקוור – וזה רק יום אחד…. מה יהיה?!?!


מפוצצות בשקיות, מרוששות כהוגן  עם סימנים אדומים על הזרועות– חזרנו לדירה בהבנה שלא נותר לנו עוד מקום במזוודה….

וזה “מסלול השופינג” בניו יורק באזור הטיים סקוור

אם תרצו להמשיך לקבל תוכן איכותי ומסלולי טיול שיהפכו לכם כל טיול לקל ופשוט – עקבו אחריי :
בדף הפייסבוק שלי “בלוג הטיולים של נעמה” – פשוט לחצו “לייק”
לתמונות מהממות מהטיולים שלי ושל משפחתי ולתמונות “בזמן אמת” – עקבו אחריי באינסטגרם כאן!לקבלת מסלולי טיול למייל – הירשמו לרשימת התפוצה שלי בתחתית הפוסט או בחלון הקופץ 

You Might Also Like...

No Comments

    כתיבת תגובה