נעמה עוזרי
נעים להכיר

כתבה שפירסמתי בעיתון

פורסמה ב18.11.2016 בעיתון “סטאטוס”

“המפתח לאושר טמון בצבירת חוויות , ולא בצבירה של חפצים”

מי לא רוצה לטוס לחו”ל? כולם רוצים לטוס לחו”ל!! לפני יומיים קראתי מחקר מעניין שנערך במשך שני עשורים באוניברסיטת קורנל בניו יורק וקבע שהמפתח לאושר טמון בצבירת חוויות , ולא בצבירה של חפצים…

“תשקיעו יותר בטיולים, פחות בחומריות – אנחנו, סך כל החוויות שלנו”

האמנם?
נעים מאוד! אני נעמה עוזרי, אמא ל4 ילדים מיבנה, שנים רבות חו”ל היה קיים רק בפנטזיה.. ועוד עם ילדים – שלא נדבר..
עברו השנים, והגיע היום שבו החלטתי להוציא לפועל את הטיול הראשון עם הילדים, האמת.. נלחצתי… האם אני אעמוד בזה?? האם זה באמת הולך לקרות? מאיפה מתחילים? למי פונים? ומה עושים?
התחלתי לחפש בגוגל טיסה, והלכתי לאיבוד!! ראיתי שהרשת מתפוצצת ממידע ואז הבנתי שאין מנוס, אני חייבת להתחיל לחקור את הנושא, טיסות, שכירת רכב, לינה, אטרקציות, מסלולים, אוכל וכו’…
בכתבה זו אשתף אתכם בטיפים שלי לגבי מציאת טיסה זולה, טיפים שיכולים לעזור לכם להגשים את החלום, וגם אתם תוכלו להיות בין האנשים / המשפחות , שטסים/ות , נהנים/ות וצוברים/ות חוויות, במחיר שלא יקרע לכם את הכיס.

המדריך למציאת טיסה זולה ברשת

לפני שנתחיל בשיטוטים ברשת , בואו נעשה סדר:
1.בשלב ראשון בחרו יעד – אם זה לא משנה לכם לאן, זה עוד יותר טוב! מאחר ואתם יכולים להתגמש לפי המחיר ליעד המשתלם ביותר

2. בשלב שני בחרו מועד מתי אתם רוצים לנסוע? בחופשות חגים? סופ”ש? חופש גדול? אירוע מיוחד?

3. גמישות – ככל שתהיו גמישים עם הימים כך תשיגו מחירים טובים יותר, דעו כי לכל יום תעריף משלו ולעיתים הפערים הם במאות שקלים, לנוסעים עם ילדים – נכון שהכי מושלם לנסוע בחופשת הקיץ, אך דעו לכם כי מאי-יוני הם תקופה טובה בהרבה מקומות, וזולה עד כדי חצי מחיר.

4. גולשים בדפדפן גוגל-כרום? עברו ל”גלישה בסתר”  לוחצים בו-זמנית על SHIFT+CTRL+N מסתבר שבחיפוש חוזר במנועי החיפוש, המחשב “זוכר” את היסטוריית החיפושים שלכם ויודע להעלות לכם את המחיר על מנת לזרז אתכם לקנות את הכרטיסים.

מחפשים טיסה לאחר מעבר לחלון גלישה בסתר ctrl+shift+n

5. ערכו מעקב וקנו כרטיסים מוקדם- עקבו אחר לוחות הזמנים של חברות התעופה, יש חברות המפרסמות מראש את לוח הזמנים שלהם, השתדלו להזמין את הטיסות 10 חודשי עד חצי שנה לפני מועד הטיסה, חברות התעופה מציעות את הכרטיסים הראשונים במחירים מוזלים על מנת למלא את המטוס במהירות, ניתן לראות כי לאורך הזמן וככל שמתקרבים למועד הטיסה, המחיר כמעט מוכפל.. כמה חבל..

6. ערכו השוואה – מצאתם כרטיס שמתאים לכם? חכו רגע! אל תזמינו לפני שערכתם השוואה בין כמה מנועי חיפוש, מנועי חיפוש פופולריים: SKYSCANNER – אתר מעולה! מאחר ויש בו אפשרויות פילטור גבוהות , תלמדו אותו ותגיעו לתוצאות מדהימות, ניתן לבחור את היעד הזול ביותר, החודש הזול ביותר וכו’.. KAYAK, האתר הרשמי של easyjet, momondo, כנסו לאתרים הרשמיים של חברות התעופה ובצעו סינון לפי התקופה הזולה ביותר, אתם לא תאמינו לאיזה תוצאות תגיעו… בנוסף, ניתן גם לחפש באתרים ישראליים כמו: גוליבר, איסתא וכו.., ניתן גם להיכנס לאתר של “גרופון” ו”באליגם” , buy2ו כו’.. לעיתים הם מציעים מחירים לחבילות ממש משתלמות.

7. שנו גישה! טוסו בלואו קוסט, טיסות מוזלות המציעות מחירים ללא מתחרים ברוב המקרים! הסיבות להוזלה נעוצות במרכיבים רבים, לדוג’: אין אוכל בטיסה (אז מה? מביאים כריכים) , הכל בתשלום למעט מים, אתם מבצעים כמעט הכל באינטרנט באופן עצמאי, (חוץ מלהטיס את המטוס…) מותר לעלות למטוס טרולי בלבד (קונים כבודה נוספת בתשלום), קונים מקומות ישיבה במטוס (אם רוצים לשבת יחד) ועדיין למרות הכל, המחיר יוצא מאוד משתלם! מרוויחים טיסה ישיר וזולה.

8. אז עכשיו רק נשאר לארוז, וגם כאן יש לי טיפ, שקית וואקום – המצאת המאה, ניתן לקחת במזוודת טרולי כבודה של כמה אנשים ע”י שקית וואקום, מה עושים בחזור? במלונות וכפרי הנופש שאנחנו היינו, היה שואב, וגם במלונות ניתן לבקש משירות החדרים.אני בד”כ עם ילדים קונה כבודה אחת נוספת לנוזלים ואוכל שהולכת לבטן המטוס, בחזור היא מתרוקנת מהאוכל של הילדים ואז יש לנו מקום ספייר.

מאחלת לכם חופשה נעימה, ומשתלמת!
ממני, נעמה עוזרי

Designed by Freepik

You Might Also Like...

No Comments

    כתיבת תגובה